Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, Komunalna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 842 34 11 w. 301 , fax. 15 842 19 50
- Data zamieszczenia: 2020-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o.
Komunalna 1
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 15 842 34 11 w. 301, fax. 15 842 19 50
REGON: 83003621900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie nadzoru technologicznego w ramach projektu „Doposażenie linii technologicznej ZMBPOK w Stalowej Woli” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na prowadzeniu nadzoru technologicznego w ramach projektu „Doposażenie linii technologicznej ZMBPOK w Stalowej Woli”. Zakres usług w ramach niniejszego postępowania obejmuje doradztwo i nadzór w zakresie technologii przetwarzania odpadów, poczynając od przygotowań do przetargu celem wyłonienia Wykonawcy robót, poprzez fazę projektową do wykonawstwa (zamaszynowienia) i rozruchy instalacji włącznie. Szczegółowy zakres zadań opisano w dalszej części Opis przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ), stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71310000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III. 4 2.2. Wykonawca ,który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Dostawa i montaż instalacji OZE w ramach projektu „Rozwój odnawialnych źródeł energii w gminie Kolbuszowa i gminie Dzikowiec”
Dodano: 2021-02-25 - Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Dostawa i montaż instalacji OZE w ramach projektu „Rozwój odnawialnych źródeł energii w gminie Kolbuszowa i gminie Dzikowiec”
Dodano: 2020-12-10 - Wsparcie eksperckie oraz wykonanie opinii eksperckich oceniających techniczną poprawność: zakresu badań geologicznych, rozwiązań projektowych tuneli, zabezpieczeń osuwisk dla drogi ekspresowej S19 na odcinkach: węzeł Babica (bez węzła) – węzeł Domaradz (z węzłem) dł. ok. 23,72 km (km ok.: 21+650 – 45+365), węzeł Domaradz (bez węzła) - węzeł Miejsce Piastowe (z węzłem) dł. ok. 22,84 (km 45+365 - 68+200), węzeł Miejsce Piastowe (bez węzła) - węzeł Dukla (z węzłem) dł. ok 10,29 (km 68+200 - 78+289,66), węzeł Dukla (bez węzła) - Barwinek (granica państwa) dł. ok. 18,18 (km 78+289,66 - 96+467,02)
Dodano: 2019-09-27 - Wsparcie eksperckie oraz wykonanie opinii eksperckich oceniających techniczną poprawność: zakresu badań geologicznych, rozwiązań projektowych tuneli, zabezpieczeń osuwisk dla drogi ekspresowej S19 na odcinkach: węzeł Babica (bez węzła) – węzeł Domaradz (z węzłem) dł. ok. 23,72 km (km ok.: 21+650 – 45+365), węzeł Domaradz (bez węzła) - węzeł Miejsce Piastowe (z węzłem) dł. ok. 22,84 (km 45+365 - 68+200), węzeł Miejsce Piastowe (bez węzła) - węzeł Dukla (z węzłem) dł. ok 10,29 (km 68+200 - 78+289,66), węzeł Dukla (bez węzła) - Barwinek (granica państwa) dł. ok. 18,18 (km 78+289,66 - 96+467,02)
Dodano: 2019-07-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego ( koordynatora projektu) dla zadania pn: Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych oraz kotłów na biomasę na terenie Miasta Przeworska i Gminy Błażowa w ramach projektu „Odnawialne źródła energii w Mieście Przeworsku i Gminie Błażowa”
Dodano: 2018-03-21 - Opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej funkcjonowania odwodnienia drogi wojewódzkiej nr 858 Zarzecze – Szczebrzeszyn w miejscowości Zarzecze km 0+390 ÷ 0+965 wraz z opracowaniem projektu budowlanego sposobu odwodnienia drogi oraz uzyskania koniecznych decyzji na wykonanie robót budowlanych.
Dodano: 2017-09-27 - Inżynier Kontraktu dla Projektu pn. „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Zakres II”
Dodano: 2017-01-12 - Inżynier Kontraktu dla Projektu pn. „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Zakres I”
Dodano: 2017-01-12 - Wybór Inspektora Nadzoru dla Projektu: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Gać” w ramach Działania 3.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-11-02