Przetargi.pl
Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Dostawa i montaż instalacji OZE w ramach projektu „Rozwój odnawialnych źródeł energii w gminie Kolbuszowa i gminie Dzikowiec”

Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48172271333 , fax. +48172272939
  • Data zamieszczenia: 2021-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
    ul. Obrońców Pokoju 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. +48172271333, fax. +48172272939
    REGON: 69058166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Dostawa i montaż instalacji OZE w ramach projektu „Rozwój odnawialnych źródeł energii w gminie Kolbuszowa i gminie Dzikowiec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.: Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Dostawa i montaż instalacji OZE w ramach projektu „Rozwój odnawialnych źródeł energii w gminie Kolbuszowa i gminie Dzikowiec” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.: Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Dostawa i montaż instalacji OZE w ramach projektu „Rozwój odnawialnych źródeł energii w gminie Kolbuszowa i gminie Dzikowiec”. Zamówienie obejmuje: pełnienie usługi polegającej na nadzorowaniu prac instalacyjnych w branży elektrycznej oraz w branży sanitarnej podczas dostawy i montażu instalacji OZE na terenie gminy Kolbuszowa oraz Gminy Dzikowiec. Ze względu na charakter zamówienia w myśl Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie Inspektora Nadzoru inwestorskiego (Dz. U. Nr 138, poz. 1554), nie występuje obowiązek ustanawiania Inspektora Nadzoru inwestorskiego, zatem nie jest wymagane posiadanie przez Oferenta/Usługodawcę uprawnień budowlanych wymaganych Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Niezależnie od podstawy powołania Wykonawca, pełnił będzie funkcję Reprezentanta Inwestora na terenie inwestycji. Zamawiający dopuszcza do świadczenia usługi osoby posiadające: a)uprawnienia do kierowania pracami w zakresie instalacji OZE minimum w ograniczonym zakresie (lub inne równoważne uprawnienia umożliwiające pełnienie tej funkcji na przedmiotowej inwestycji) lub b)w przypadku nie posiadania stosownych uprawnień posiadającą doświadczenie w kierowaniu pracami (lub nadzorowaniu) w zakresie OZE. W przypadku nie posiadania przez Oferenta/Usługodawcę stosownych uprawnień budowlanych Zamawiający dopuszcza posiadanie doświadczenia w kierowaniu pracami (lub nadzorowaniu) w zakresie instalacji kotłów na biomasę i/lub kotłów gazowych, gruntowych i powietrznych pomp ciepła. Planowana usługa dotyczy pełnienia obowiązków polegających na nadzorowaniu prac instalacyjnych w branży elektrycznej oraz w branży sanitarnej podczas dostawy i montażu instalacji OZE na terenie gminy Kolbuszowa oraz Gminy Dzikowiec w ramach Projektu pn.: „Rozwój odnawialnych źródeł energii w gminie Kolbuszowa i gminie Dzikowiec”. Projekt pn.: „Rozwój odnawialnych źródeł energii w gminie Kolbuszowa i gminie Dzikowiec” jest współfinansowany ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III. Czysta Energia, działanie 3.1 Rozwój OZE – projekty parasolowe; Umowa o dofinansowanie RPPK.03.01.00-18-0054/17-00. W ramach projektu planuje się dostawę i montaż instalacji OZE w budynkach na realizację następujących zadań: Zadanie nr 1 – Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych - zamówienie obejmuje dostawę i montaż 482 instalacji, w tym: Moc instalacji [kWp] / rodzaj falownika Liczba instalacji – Gmina Kolbuszowa [szt.] Liczba instalacji – Gmina Dzikowiec [szt.] Liczba instalacji – ogółem [szt.] 2,38 / falownik 1-fazowy 1 0 1 2,38 / falownik 3-fazowy 11 1 12 2,72 / falownik 1-fazowy 6 1 7 2,72 / falownik 3-fazowy 27 0 27 3,40 / falownik 1-fazowy 48 0 48 3,40 / falownik 3-fazowy 310 77 387 RAZEM 482 Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż pomp ciepła do c.w.u. – zamówienie obejmuje dostawę i montaż 69 powietrznych pomp ciepła, w tym: Moc pompy [kW] oraz pojemność zbiornika c.w.u. Liczba instalacji – Gmina Kolbuszowa [szt.] Liczba instalacji – Gmina Dzikowiec [szt.] Liczba instalacji – ogółem [szt.] 3,4 (200 l) 17 4 21 3,4 (300 l) 38 10 48 RAZEM 69 Zadanie nr 3 – Dostawa i montaż gruntowych pomp ciepła do c.o. i c.w.u. - zamówienie obejmuje dostawę i montaż 33 gruntowych pomp ciepła: Moc pompy [kW] Liczba instalacji – Gmina Kolbuszowa [szt.] Liczba instalacji – Gmina Dzikowiec [szt.] Liczba instalacji – ogółem [szt.] 6 5 0 5 10 10 2 12 13 14 2 16 RAZEM 33 Zadanie nr 4 – „Dostawa i montaż kotłów na biomasę” - zamówienie obejmuje dostawę i montaż 3 kotłów na biomasę: GRUPA STANDARD Moc kotła [kW] Liczba instalacji – Gmina Kolbuszowa [szt.] Liczba instalacji – Gmina Dzikowiec [szt.] Liczba instalacji – ogółem [szt.] 15 0 1 1 20 2 0 2 25 0 0 0 RAZEM 3 GRUPA PREMIUM Moc kotła [kW] Liczba instalacji – Gmina Kolbuszowa [szt.] Liczba instalacji – Gmina Dzikowiec [szt.] Liczba instalacji – ogółem [szt.] 10 0 0 0 15 0 0 0 20 0 0 0 25 0 0 0 RAZEM 0 GRUPA KONDENSACYJNE Moc kotła [kW] Liczba instalacji – Gmina Kolbuszowa [szt.] Liczba instalacji – Gmina Dzikowiec [szt.] Liczba instalacji – ogółem [szt.] 30 0 0 0 RAZEM 0 GRUPA KOMPAKTOWE PIONOWE Moc kotła [kW] Liczba instalacji – Gmina Kolbuszowa [szt.] Liczba instalacji – Gmina Dzikowiec [szt.] Liczba instalacji – ogółem [szt.] 10 0 0 0 15 0 0 0 RAZEM 0 Szczegółowe informacje na temat parametrów technicznych ww. instalacji oraz warunków realizacji zadnia inwestycyjnego pn. „Dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii w ramach projektu "Rozwój odnawialnych źródeł energii w Gminie Kolbuszowa i Gminie Dzikowiec" są dostępne w Rozdziale III SIWZ. Liczba instalacji może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niezrealizowanego zakresu (niewykonanych rodzajów i liczby instalacji); b) zmiany liczby (zmniejszenia lub zwiększenia) poszczególnych rodzajów Instalacji w porównaniu z zestawieniem ujętym w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do oferty, jeśli taka zmiana:  jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,  jest wynikiem rezygnacji mieszkańców (odbiorców ostatecznych) z Projektu,  jest wynikiem pozyskania nowych uczestników projektu (odbiorców ostatecznych)  jest wynikiem braku technicznej lub prawnej możliwości wykonania danej instalacji,  jest wynikiem zmiany typu lub parametru instalacji montowanej u mieszkańca (odbiorcy ostatecznego, a zmiana wynika z dokumentacji technicznej wykonawczej); c) zmiany liczby (zmniejszenia lub zwiększenia) poszczególnych rodzajów Instalacji w porównaniu z zestawieniem ujętym w Formularzu cenowym - wynikająca ze zmiany lokalizacji u poszczególnych Zamawiających. Zmiany będą możliwe w ramach rodzajów Instalacji ujętych w ofercie, pod warunkiem wcześniejszego uzyskania przez Zamawiającego zgody Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym. W ramach zamówienia „Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. Dostawa i montaż instalacji OZE w ramach projektu „Rozwój odnawialnych źródeł energii w gminie Kolbuszowa i gminie Dzikowiec Wykonawca usługi wyznaczy min. 2 osoby do sprawowania obowiązków polegających na nadzorowaniu prac instalacyjnych w branży elektrycznej (min. 1 osoba) oraz w branży sanitarnej w pełnym zakresie (min. 1 osoba). Osoba/osoby pełniąca obowiązki polegające na nadzorowaniu prac instalacyjnych w branży elektrycznej – będą pełnili obowiązki nad realizacją Zadania 1 – Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych. Obowiązki osoby świadczącej usługę polegającą na nadzorowaniu prac instalacyjnych w branży elektrycznej: Pełnienie obowiązków osoby nadzorującej prace instalacyjne w branży elektrycznej, zwanego dalej „Wykonawca”, obejmować będą: 1) reprezentowanie Zamawiającego przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) udział w spotkaniach z mieszkańcami (uczestnikami projektu), które organizowane będą przez Wykonawcę prac montażowych, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w terminie ustalonym z Zamawiającym, 3) opiniowanie dokumentów składanych przez Wykonawców prac instalacyjnych w trakcie realizacji zadania pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz umową na realizację zadania ze szczególnym uwzględnieniem wniosków materiałowych składanych przez Wykonawców. 4) sprawdzanie jakości wykonywanych instalacji, zastosowanych materiałów i elementów instalacji, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, jak również zatwierdzenie materiałów przewidzianych do montażu, 5) systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów realizacji inwestycji w ramach zadania zgodnie z dokumentami przetargowymi i z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu wraz z zaproponowaniem programów naprawczych, 6) sporządzanie przy udziale Inwestora protokołów konieczności określających ilość prac dodatkowych oraz szacowania ich zakresu i wartości, 7) żądanie od Wykonawcy instalacji dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, 8) kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca instalacji jest odpowiedzialny, zgodnie z warunkami kontraktu, 9) kontrolowanie terminowości realizacji inwestycji, 10) opiniowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji przedstawionego przez Wykonawcę instalacji i jego zmian, 11) opiniowanie programów naprawczych przedstawionych przez Wykonawcę instalacji, 12) zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, atestów, oświadczeń, zgłoszeń itp., 13) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów prac zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, przy czym Inspektor nie może zaakceptować prac ulegających zakryciu bez akceptacji Zamawiającego, 14) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac nie objętych zakresem projektu, SIWZ i zapisami umowy z Wykonawcą, Inspektor jest upoważniony i zobowiązany do: a) niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wykonania takich prac, b) przygotowania dla Zamawiającego protokołu, spisanego przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy prac, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, opis koniecznych zmian oraz opis niezbędnych do wykonania prac, c) przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji kosztów Wykonawcy prac na wykonanie tych prac; zakres i wartość prac każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego, d) wydania polecenia wykonania prac wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 15) W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w zakresie realizowanego projektu wyliczanie wskaźników technicznych i ekologicznych w celu przedstawienia zmian w Instytucji Zarządzającej RPO WP na lata 2014-2020, 16) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji projektu, 17) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz weryfikowanie wszystkich protokołów z prób i badań przeprowadzanych w trakcie realizacji prac montażowych, 18) udział w naradach koordynacyjnych, problemowych i innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą, a także przygotowywanie protokołów, notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp realizacji zadania, 19) potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, 20) stwierdzenie zakończenia prac, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej, 21) egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów, 22) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych, w razie potrzeby inicjowanie spotkań w celu rozwiązywania występujących problemów i zagrożeń, 23) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, a także udzielanie wyjaśnień, 24) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadania, 25) przygotowanie dla Zamawiającego następujących raportów: a) raport miesięczny – Wykonawca w ciągu 4 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca przedłoży Zamawiającemu „Raport miesięczny”, wyszczególniający wykonane prace oraz poinformuje o postępie tych prac, uzyskiwanym poziomie ich jakości, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na dostawę i montaż instalacji objętych zamówieniem. Raport będzie zawierał w szczególności: a. opis postępu realizacji inwestycji w stosunku do przyjętego harmonogramu, b. nakłady finansowe poniesione na prace w powiązaniu z przyjętym harmonogramem, c. plan prac instalacyjnych i finansowania na kolejne miesiące, d. opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, e. wykaz wystąpień Wykonawcy pracy instalacyjnych, osoby/osób nadzorujących prace instalacyjne i mieszkańców objętych projektem (ostatecznych Beneficjentów) oraz sposób ich rozpatrzenia. b) raport końcowy - po zakończeniu prac, przed odbiorem końcowym, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu komplet, sporządzonej przez Wykonawcę prac dokumentacji, która będzie zawierała: a. rozliczenie finansowe zadania projektu (z wyszczególnieniem kosztu na jednego mieszkańca - ostatecznego Beneficjenta), b. opis przebiegu wykonania Kontraktu i sprawozdanie z działalności Wykonawca, 26) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji zadania, 27) pomocy w dochodzeniu od Wykonawcy instalacji należnych kar, odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, 28) dokonywania przeglądów i egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w okresie rękojmi i gwarancji, 29) Przygotowanie analiz zakresu rzeczowego na potrzeby aktualizacji kryteriów oceny merytorycznej projektu, 30) Pomoc w opracowaniu dokumentów dla mieszkańców związanych z realizacją projektu, 31) Przygotowanie rozliczenia projektu od strony technicznej, wyliczenie wskaźników produktu i rezultatu na każde wezwanie Zamawiającego, 32) minimum 2 wizyty w każdym obiekcie, w którym dokonywane będą montaże instalacji OZE, w tym np. w momencie odbioru prac ulegających zakryciu i momencie odbioru końcowego instalacji w danej lokalizacji – potwierdzone protokołem podpisanym przez właściciela nieruchomości, na której prowadzony jest montaż, 33) weryfikacja wniosków o zgłoszenie mikroinstalacji do operatora sieci dystrybucyjnej, 34) inne niezbędne do prawidłowej realizacji zadania. Osoba/osoby pełniąca obowiązki polegające na nadzorowaniu prac instalacyjnych w branży sanitarnej– będą pełnili obowiązki nad realizacją zadań: - Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż pomp ciepła do c.w.u. - Zadanie nr 3 – Dostawa i montaż gruntowych pomp ciepła do c.o. i c.w.u. - Zadanie nr 4 – Dostawa i montaż kotłów na biomasę Obowiązki osoby świadczącej usługę polegającą na nadzorowaniu prac instalacyjnych w branży sanitarnej: Pełnienie obowiązków osoby nadzorującej prace instalacyjne w branży sanitarnej, zwanego dalej „Wykonawca”, obejmować będą: 1) reprezentowanie Zamawiającego przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) udział w spotkaniach z mieszkańcami (uczestnikami projektu), które organizowane będą przez Wykonawcę prac montażowych, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w terminie ustalonym z Zamawiającym, 3) opiniowanie dokumentów składanych przez Wykonawców prac instalacyjnych w trakcie realizacji zadania pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz umową na realizację zadania ze szczególnym uwzględnieniem wniosków materiałowych składanych przez Wykonawców. 4) sprawdzanie jakości wykonywanych instalacji, zastosowanych materiałów i elementów instalacji, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, jak również zatwierdzenie materiałów przewidzianych do montażu, 5) systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów realizacji inwestycji w ramach zadania zgodnie z dokumentami przetargowymi i z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu wraz z zaproponowaniem programów naprawczych, 6) sporządzanie przy udziale Inwestora protokołów konieczności określających ilość prac dodatkowych oraz szacowania ich zakresu i wartości, 7) żądanie od Wykonawcy instalacji dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, 8) kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca instalacji jest odpowiedzialny, zgodnie z warunkami kontraktu, 9) kontrolowanie terminowości realizacji inwestycji, 10) opiniowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji przedstawionego przez Wykonawcę instalacji i jego zmian, 11) opiniowanie programów naprawczych przedstawionych przez Wykonawcę instalacji, 12) zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, atestów, oświadczeń, zgłoszeń itp., 13) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów prac zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, przy czym Inspektor nie może zaakceptować prac ulegających zakryciu bez akceptacji Zamawiającego, 14) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac nie objętych zakresem projektu, SIWZ i zapisami umowy z Wykonawcą, Inspektor jest upoważniony i zobowiązany do: e) niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wykonania takich prac, f) przygotowania dla Zamawiającego protokołu, spisanego przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy prac, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, opis koniecznych zmian oraz opis niezbędnych do wykonania prac, g) przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji kosztów Wykonawcy instalacji na wykonanie tych prac; zakres i wartość prac każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego, h) wydania polecenia wykonania prac wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 15) W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w zakresie realizowanego projektu, wyliczanie wskaźników technicznych i ekologicznych w celu przedstawienia zmian w Instytucji Zarządzającej RPO WP na lata 2014-2020, 16) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji projektu, 17) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz weryfikowanie wszystkich protokołów z prób i badań przeprowadzanych w trakcie realizacji prac montażowych, 18) udział w naradach koordynacyjnych, problemowych i innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą, a także przygotowywanie protokołów, notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp realizacji zadania, 19) potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, 20) stwierdzenie zakończenia prac, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej, 21) egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów, 22) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych, w razie potrzeby inicjowanie spotkań w celu rozwiązywania występujących problemów i zagrożeń, 23) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, a także udzielanie wyjaśnień, 24) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadania, 25) przygotowanie dla Zamawiającego następujących raportów: c) raport miesięczny - Wykonawca w ciągu 4 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca przedłoży Zamawiającemu „Raport miesięczny”, wyszczególniający wykonane prace oraz poinformuje o postępie prac, uzyskiwanym poziomie ich jakości, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na dostawę i montaż instalacji objętych zamówieniem. Raport będzie zawierał w szczególności: f. opis postępu realizacji inwestycji w stosunku do przyjętego harmonogramu, g. nakłady finansowe poniesione na prace w powiązaniu z przyjętym harmonogramem, h. plan prac instalacyjnych i finansowania na kolejne miesiące, i. opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, j. wykaz wystąpień Wykonawcy, osoby/osób nadzorujących prace instalacyjne i mieszkańców objętych projektem (ostatecznych Beneficjentów) oraz sposób ich rozpatrzenia. d) raport końcowy - po zakończeniu prac, przed odbiorem końcowym, Inspektor przedłoży Zamawiającemu komplet, sporządzonej przez Wykonawcę prac dokumentacji, która będzie zawierała: a. rozliczenie finansowe zadania projektu (z wyszczególnieniem kosztu na jednego mieszkańca - ostatecznego Beneficjenta), b. opis przebiegu wykonania Kontraktu i sprawozdanie z działalności Wykonawcy, 26) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji zadania, 27) pomocy w dochodzeniu od Wykonawcy instalacji należnych kar, odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, 28) dokonywania przeglądów i egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w okresie rękojmi i gwarancji, 29) Przygotowanie analiz zakresu rzeczowego na potrzeby aktualizacji kryteriów oceny merytorycznej projektu, 30) Pomoc w opracowaniu dokumentów dla mieszkańców związanych z realizacją projektu, 31) Przygotowanie rozliczenia projektu od strony technicznej, wyliczenie wskaźników produktu i rezultatu na każde wezwanie Zamawiającego, 32) minimum 2 wizyty w każdym obiekcie, w którym dokonywane będą montaże instalacji OZE, w tym np. w momencie odbioru robót ulegających zakryciu i momencie odbioru końcowego instalacji w danej lokalizacji – potwierdzone protokołem podpisanym przez właściciela nieruchomości, na której prowadzony jest montaż, 33) inne niezbędne do prawidłowej realizacji zadania. Kody CPV: kod główny: 71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane kody dodatkowe: 71540000-5 Usługi zarządzania budową UWAGA: Jeżeli SIWZ lub załączniki do SIWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty Zamawiający, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy PZP dopuszcza składania „produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Kolejność preferencji norm nalży zachować zgodnie z art. art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. Przedmiot zamówienia uszczegółowiony został w treści istotnych postanowieniach umowy stanowiących Rozdział IV SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71310000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach