Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z :Zagospodarowaniem Parku Turystyki w Brennej Centrum

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z :Zagospodarowaniem Parku Turystyki w Brennej Centrum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z Zagospodarowaniem Parku Turystyki w Brennej Centrum poprzez wykonanie: Zadanie I. Rozbudowy i modernizacji amfiteatru w Brennej Centrum, Etap I Zadanie II. Zagospodarowania Centrum Brennej wraz z infrastrukturą towarzyszącą realizowanymi na podstawie dokumentacji projektowych opracowanych przez: Zadanie I: Pracownię Projektową gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śl. 12/63, 42-400 Zawiercie. W skład dokumentacji wchodzi: 1. Projekt architektoniczno-budowlany rozbudowy i modernizacji Amfiteatru w Brennej Centrum - wykonany przez mgr inż. architekta Andrzeja Wolańskiego 2. Projekt konstrukcyjny rozbudowy i modernizacji Amfiteatru w Brennej Centrum, wykonany przez inż. budownictwa Pana Janusza Michalski. 3. PTB - instalacje wewnętrzne wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski 4. PTB - elektryczne instalacje wewnętrzne, wykonane przez inż. Leszka Wnuk 5. PTB - Instalacja wewnętrzna gazu, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 6. PTB - Instalacja centralnego ogrzewania, kotłownia, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 7. PTB - Instalacja kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, przyłącze wodociągowe, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 8. Projekt wykonawczy - Instalacje wewnętrznej wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 9. Projekt wykonawczy - Instalacja kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, przyłącze wodociągowe, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 10. Projekt wykonawczy - Instalacje centralnego ogrzewania, kotłownia - wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 11. Projekt wykonawczy - Instalacja wewnętrzna gazu, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 12. Opinia w sprawie budowy zadaszenia nad sceną Amfiteatru, sporządzona przez mgr Jana Ireneusza Pinkosz 13. Przedmiary robót, 14. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Zadanie II: INFO MARK CIUĆKA MAREK ul. Beskidzka 5, 244-200 Rybnik. W skład dokumentacji wchodzi: Projekt Architektoniczno - budowlany Zagospodarowanie Centrum Brennej wraz z infrastruktura towarzyszącą - Tom I i TOM II Charakterystyka inwestycji: Zadanie I. Rozbudowa i modernizacja amfiteatru w Brennej Centrum, Etap I Inwestycja obejmuje rozbudowę i modernizację istniejącego budynku amfiteatru, poprzez dobudowę nowej kubatury na cele zaplecza socjalno-magazynowego amfiteatru wraz z salą medialną na piętrze oraz zadaszenia. Rozbudowa polegać będzie na dobudowie pomieszczeń biurowych z sanitariatami oraz pomieszczeniami techniczno-magazynowymi w parterze, a także salą medialną wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym na piętrze. Bryła po przedmiotowej nadbudowie, będzie bryłą dwukondygnacyjną, w formie prostopadłościanu nieregularnego. Przykrycie nad częścią widowni stanowić będzie membrana, zamocowana na konstrukcji pylonu stalowego w finezyjnym, łukowym kształcie. Dane techniczne: Stan istniejący Stan po rozbudowie Powierzchnia zabudowy 159,52 m2 293,00m2 Powierzchnia całkowita 159,52 m2 504,99 m2 Powierzchnia użytkowa 131,85 m2 408,66 m2 Kubatura 750,00m3 2930,00m3 Budynek wykonany w konstrukcji nośnej murowanej. Konstrukcja dachu drewniana, strop żelbetowy, ściany boczne murowane, ścianki działowe murowane oraz z płyt gipsowych na ruszcie stalowym, Stropodach wentylowany z pokryciem blachą fałdową. Przykrycie nad częścią widowni - pylon w kształcie łuku w konstrukcji stalowej z 2 rur stalowych ? 457x16mm, sprzężonych przewiązkami z rur ? 219x12,5mm, utwardzonego w fundamentach blokowych. Kotłownia i instalacja centralnego ogrzewania Pomieszczenie kotłowni na parterze budynku. Zasilanie instalacji c.o. w czynnik grzewczy - kocioł gazowy kondensacyjny wiszący z zamkniętą komorą spalania o mocy 70kW. Instalacja kotłowni - rury polipropylenowe PN20 Stabi, łączone przez zgrzewanie. Wewnętrzna instalacja gazu na potrzeby kotłowni gazowej- instalacja z rur stalowych czarnych przewodowych b/s (PN-80/H-74219) łączonych przez spawanie gazowe. Instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja wodociągowa wody zimnej - rury fusiotherm PN20 i ciepłej - rury fusiotherm- STABI PN20 łączone przez zgrzewanie. Podgrzewanie wody - pojemnościowy podgrzewacz wody o pojemności 300 l, zasilany z kotła. Instalacja kanalizacji sanitarnej - rury SN8 klasy S PCV 160 x 4,0 mm zewnętrzne kielichowe, łączone na uszczelki. Biały montaż: umywalki, zlewozmywaki, brodziki, miski ustępowe. Kanalizacja sanitarna zewnętrzna, wodociąg: Przyłącze kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SN8 kl.S 160 x 4,7 mm - 62,95 mb. Studnie z kręgów betonowych ? 1200 - 3 szt i ? 1000 - 2 szt. Przyłącze wodociągowe - rury polietylenowe PE100 SDR 17 ? 90/50/40 łącznej długości 316,71 mb. ( ? 90-185,64 mb, ? 50 - 90,27 mb, ? 40 - 40,80 mb ). Instalacja elektryczna Rozdzielnia główna R1 zasilana ze złącza pomiarowo-rozliczeniowego przewodem YDY 5x10 mm2. Rozdzielnia R2 - zasilanie urządzeń scenicznych. Instalacja oświetleniowa - przewody typu YDY 1,5 mm2, ułożone w rurach karbowanych PCV o śr. 16 mm, pod tynkiem. Instalacja gniazd wtykowych - przewody YDY 3 x ,5mm2. Zadanie II. Zagospodarowanie Centrum Brennej wraz z infrastrukturą towarzyszącą Inwestycja obejmuje zagospodarowane zostanie Centrum Brennej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Prace budowlane obejmują wykonanie: robót rozbiórkowych nawierzchni istniejących, istniejących punktów gastronomicznych, przebudowę rozdzielni głównej, budowę punktów gastronomicznych, budowę boisk sportowych, budowę nawierzchni placów i ciągów pieszych, a także roboty instalacyjne ( elektryczne, wodno kanalizacyjne ), roboty wykończeniowe oraz ustawienie ławek betonowych, koszy na śmieci i stojaków na rowery. W ramach inwestycji zostanie wykonane: boisko do piłki plażowej o wymiarach zewnętrznych 20x12 ( wymiar boiska 16x8 m), boisko wielofunkcyjne do koszykówki i siatkówki z nawierzchni syntetycznej o wymiarach 32,0x19,0 m, lodowisko ( w sezonie jesienno-zimowym) i pole do mini golfa ( w sezonie wiosenno letnim ) o wymiarach 20x30 m wraz z mini zapleczem i oświetleniem, punkty gastronomiczne wraz z zadaszeniem i wykonaniem przyłączy wod-kan i elektrycznych w ilości 5 szt, punkt obsługi lodowiska i mini golfa. Inwestycja obejmuje także rozbudowę placu zabaw o przyrządy zabawowe ( 1 wieża, 2 huśtawki, 3 bujaki ) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznego upadku w strefach upadku, wykonanie małej sceny dla dzieci o średnicy 5,0 m, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej w ilości 3000 m2 ( wymiana zniszczonej nawierzchni asfaltowej ), wykonanie pielęgnacji terenów zielonych w ilości 3500m2, wykonanie straganów dla artystów i rękodzieła 20 szt, montaż ławek w ilości 20 szt, montaż koszy na śmieci 10 szt, montaż stojaków na rowery 10 szt, rozbudowę istniejącego oświetlenia o 15 latarni, uzupełnienie zieleni: nasadzenia drzew i krzewów w ilości 120 szt, nasadzenia kwiatowe w ilości 250 szt, wykonanie donic murowanych kamiennych na drzewa i krzewy 6 szt, przebudowę istniejącego parkingu z wykonaniem 49 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, 3 miejsca dla niepełnosprawnych, 8 miejsc dla autobusów. 5. Termin realizacji zamówienia ( wymagany ) - jak okres realizacji inwestycji ( Zadanie I i zadanie II ), przewidywane rozpoczęcie robót wrzesień 2010, zakończenie 31.05.2011 r). 6. Koszt zadania wg kosztorysu inwestorskiego ( netto ): Zadanie I : 1.921 660,03 zł Zadanie II : 3 515 911,18 zł Razem: Zadanie I + Zadanie II: netto: 5.437 571,21 zł 7. Kompletna dokumentacja projektowo - kosztorysowa, z którą Wykonawca może zapoznać się, znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy w Brennej ( pok. 26 II p ), w godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1530 w piątek w godz. od 800 do 1600 8. Zamówienie obejmuje: 1/ reprezentowanie inwestora na budowie, przez sprawdzenia zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami, 2/ sprawdzanie jakości wykonywanych robot, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3/ sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania, 4/ potwierdzanie faktycznie wykonanych robot oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano - montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w protokołach odbioru robót stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót, 5/ udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji, mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, 6/ udział w pracach komisji, powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji, objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek, w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji, 7/ przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych z obowiązkami Inspektora Nadzoru, wynikającymi z przepisów Prawa budowlanego, przepisów wykonawczych do tego prawa. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez głównego wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Ta sytuacja nie zmienia sytuacji prawnej Wykonawcy, który dla Zamawiającego jest jedyną i wyłączną stroną umowy. Wykonawca zapewni właściwy nadzór nad robotami sprawowanymi przez podwykonawcę oraz poniesie koszty tego nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach