Przetargi.pl
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową kanalizacji sanitarnej z siecią przyłączy domowych Brenna Centrum - Brenna Bukowa

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową kanalizacji sanitarnej z siecią przyłączy domowych Brenna Centrum - Brenna Bukowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową kanalizacji sanitarnej z siecią przyłączy domowych Brenna Centrum-Brenna Bukowa Charakterystyka inwestycji: - Ciągi główne: z rur kanalizacyjnych PCW, klasy S Dn 200x5,9mm - 8.480 mb Dn 160x4,7mm - 6.698 mb - Przykanaliki do budynków mieszkalnych z rur PCW, klasy S Dn 160x4,7mm - 1.580 mb - Kanalizacja ciśnieniowa ? 50x4,7mm z rur PE SDR 11 - 201 mb - Ilość ciśnieniowych podłączeń do budynków - 10 szt - Ilość grawitacyjnych podłączeń do budynków - 334 szt Zamówienie obejmuje: 1/ reprezentowanie inwestora na budowie, przez sprawdzenia zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami, 2/ sprawdzanie jakości wykonywanych robot, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3/ sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania, 4/ potwierdzanie faktycznie wykonanych robot oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano - montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w protokołach odbioru robót stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót, 5/ udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji, mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, 6/ udział w pracach komisji, powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji, objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek, w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji, 7/ przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych z obowiązkami Inspektora Nadzoru, wynikającymi z przepisów Prawa budowlanego, przepisów wykonawczych do tego prawa. 8/ na czas obowiązywania umowy Wykonawca winien być do dyspozycji Zamawiającego, w godzinach czasu pracy Urzędu tj od 800 do 1530, a w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego również w godzinach i dniach wolnych od pracy Urzędu 9/ Wykonawca zapewni całodobowy kontakt telefoniczny z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2/ Dysponują osobami z odpowiednimi uprawnieniami do nadzorowania robotami niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którzy posiadają prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3/ Osoba, która nadzorować będzie roboty inżynieryjne w zakresie budowy sieci sanitarnych, w okresie ostatnich 3 lat, nadzorowała lub kierowała, co najmniej 2 robotami o podobnym charakterze ( budowa kanalizacji sanitarnej lub budowa wodociągów ), o wartości brutto nie mniejszej niż 1.000.000 zł każda, co potwierdzone zostanie referencjami od poprzednich Zamawiających.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. (zał. nr 2). 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków lub zaświadczenie, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5/ Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, wraz z odpisami uprawnień posiadanych przez te osoby oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ( zał. nr 4 do SIWZ ). 6/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5, wykonawca wykazał takie osoby. 7/ Wykaz nadzorowanych lub kierowanych zadań, (co najmniej 2 zadania o podobnym charakterze - budowa kanalizacji sanitarnej lub budowa wodociągów o wartości brutto nie mniejszej niż 1.000.000 zł każda), w okresie ostatnich 3 lat, przez osobę, która nadzorować będzie roboty inżynieryjne w zakresie budowy sieci sanitarnych,),- ( zał. nr 5 do SIWZ.) 8/ Referencje od poprzednich zamawiających, potwierdzające spełnianie warunku o którym mowa w ust.12 ppkt 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach