Przetargi.pl
Prowadzenie nadzorów inwestorskich nad wykonaniem: Część I: montażu okładzin akustycznych w celu poprawy warunków akustycznych sali gimnastycznej w szkole 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie. Część II: wymiany stolarki okiennej, podokienników oraz obróbek blacharskich kominów dla szkoły podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie. Część III: remontu boisk sportowych oraz placu zabaw w szkole 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie nadzorów inwestorskich nad wykonaniem: Część I: montażu okładzin akustycznych w celu poprawy warunków akustycznych sali gimnastycznej w szkole 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie. Część II: wymiany stolarki okiennej, podokienników oraz obróbek blacharskich kominów dla szkoły podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie. Część III: remontu boisk sportowych oraz placu zabaw w szkole 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 2.1. Dla części zamówienia: a) Część I: Zadanie polega na wykonaniu nadzoru inwestorskiego montażu okładzin akustycznych w celu poprawy warunków akustycznych sali gimnastycznej w szkole 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186.); 2) obsługę Inwestycji w zakresie określonym w niniejszej umowie, łącznie kontrolowaniem rozliczeń Inwestycji z wykonawcą Inwestycji, jak również z jego podwykonawcami; 3) obsługę okresu gwarancyjnego oraz rękojmi, tj.: a) nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego/rękojmi oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia (w okresie gwarancji/rękojmi na wezwanie Zamawiającego); b) przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonej przez wykonawcę inwestycji oraz 5 letniej rękojmi, w tym m.in. dokonywanie oceny wad/ usterek wraz z wyceną kosztów ich usunięcia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami, dyrektywami i normami UE i innymi obowiązującymi przepisami mającymi zastosowanie do przedmiotu umowy oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca (podobnie, jak inspektor nadzoru, którym będzie się posługiwać) - nie ma prawa do zaciągania żadnych zobowiązań w imieniu Zamawiającego, mogących rodzić skutki finansowe dla Zamawiającego oraz występowania w jego imieniu bez jego zgody - pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z wyłącznej winy Wykonawcy. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wynikający z niniejszej umowy obejmuje: 1) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego Inwestycji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane w następującej specjalności: a) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2) Zapewnienie kontroli budowy przez Inspektora nadzoru w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż co 2 – gi dzień roboczy (tj. z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegółowy zakres prac budowlanych które zostaną objęte nadzorem inwestorskim zawarty jest w jest w Dokumentacji projektowej wykonanej przez SOUND EXPERT Andrzej Kamionka, na którą składa się: a. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa, b. Rysunki techniczne, c. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, d. Ekspertyza akustyczna: raport z pomiarów akustycznych sprawdzającej istniejące warunki akustyczne w Sali gimnastycznej, e. Ekspertyza techniczna dotycząca stanu technicznego konstrukcji stropodachu nad salą gimnastyczną w szkole podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie w związku z planowanym montażem sufitu podwieszanego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca zapewni nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przez osobę posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186.); inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (koordynator inspektorów nadzoru) Szczegółowa dokumentacja techniczna znajduje się w załączniku nr 14 do postępowania nr UD-II-WZP-271.53.2019.MRO.ZDY/PN-b, pod nazwą Modernizacja akustyczna Szkoły podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10, którą można pobrać pod linkiem: http://www.bialoleka.waw.pl/zamowienie-329-modernizacja_akustyczna_szkoly.html b) Część II: Zadanie polega na wykonaniu nadzoru inwestorskiego wymiany stolarki okiennej, podokienników dla szkoły podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186.); 2) obsługę Inwestycji w zakresie określonym w niniejszej umowie, łącznie kontrolowaniem rozliczeń Inwestycji z wykonawcą Inwestycji, jak również z jego podwykonawcami; 3) obsługę okresu gwarancyjnego oraz rękojmi, tj.: a) nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego/rękojmi oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia (w okresie gwarancji/rękojmi na wezwanie Zamawiającego); b) przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonej przez wykonawcę inwestycji oraz 5 letniej rękojmi, w tym m.in. dokonywanie oceny wad/ usterek wraz z wyceną kosztów ich usunięcia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami, dyrektywami i normami UE i innymi obowiązującymi przepisami mającymi zastosowanie do przedmiotu umowy oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca (podobnie, jak inspektor nadzoru, którym będzie się posługiwać) - nie ma prawa do zaciągania żadnych zobowiązań w imieniu Zamawiającego, mogących rodzić skutki finansowe dla Zamawiającego oraz występowania w jego imieniu bez jego zgody - pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z wyłącznej winy Wykonawcy. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wynikający z niniejszej umowy obejmuje: 2) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego Inwestycji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane w następującej specjalności: a) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3) Zapewnienie kontroli budowy przez Inspektora nadzoru w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż co 2 – gi dzień roboczy (tj. z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegółowy zakres prac budowlanych które zostaną objęte nadzorem inwestorskim zawarty jest w Dokumentacji projektowej wykonanej przez Studio Budowlane „UNITY” S.C., na którą składa się: a. Projekt wykonawczy wymiany okien, parapetów oraz obróbek blacharskich kominów w budynku szkoły podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie , b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca zapewni nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przez osobę posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186.); inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (koordynator inspektorów nadzoru) Szczegółowa dokumentacja techniczna znajduje się w załączniku nr 12 do postępowania nr UD-II-WZP-271.76.2019.MRO/PN-b, pod nazwą Wykonanie wymiany stolarki okiennej, podokienników dla szkoły podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie, którą można pobrać pod linkiem: http://www.bialoleka.waw.pl/zamowienie-348-wykonanie_wymiany_stolarki_okiennej.html c) Część III Zadanie polega na wykonaniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego remontu boisk sportowych oraz placu zabaw w szkole 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie. Szacunkowe dane zakresu prac budowlanych objętych nadzorem: • Powierzchnia boiska do piłki nożnej 3 268,0m² • Powierzchnia boiska do piłki ręcznej 1056,0 m² • Powierzchnia boiska do koszykówki 448,0 m² • Powierzchnia boiska do siatkówki 572,0 m² • Powierzchnia placu zabaw 290,0m² 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186.); 2) obsługę Inwestycji w zakresie określonym w niniejszej umowie, łącznie z koordynacją nadzorów branżowych i kontrolowaniem rozliczeń Inwestycji z wykonawcą Inwestycji, jak również z jego podwykonawcami; 3) obsługę okresu gwarancyjnego oraz rękojmi, tj.: a) nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego/rękojmi oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia (w okresie gwarancji/rękojmi na wezwanie Zamawiającego); b) przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonej przez wykonawcę inwestycji oraz 5 letniej rękojmi, w tym m.in. dokonywanie oceny wad/ usterek wraz z wyceną kosztów ich usunięcia. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami, dyrektywami i normami UE i innymi obowiązującymi przepisami mającymi zastosowanie do przedmiotu umowy oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca (podobnie, jak inspektorzy nadzoru, którymi będzie się posługiwać) - nie ma prawa do zaciągania żadnych zobowiązań w imieniu Zamawiającego, mogących rodzić skutki finansowe dla Zamawiającego oraz występowania w jego imieniu bez jego zgody - pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z wyłącznej winy Wykonawcy. 3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wynikający z niniejszej umowy obejmuje: 1) Zapewnienie nadzorów inwestorskich Inwestycji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, przez zespół inspektorów o następujących specjalnościach: a) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (koordynator inspektorów nadzoru), b) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2) Zapewnienie kontroli budowy przez Inspektorów nadzoru w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż co 2 – gi dzień roboczy (tj. z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). 4. Szczegółowy zakres prac budowlanych które zostaną objęte kompleksowym nadzorem inwestorskim zawarty jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez Pracownię Architektury Krajobrazu M-PROJEKT Maciej Kotwiński, na którą składa się: • Projekt zgłoszenia robót budowlanych polegających na montażu urządzeń o wysokości powyżej 3,0 m (piłkochwytów) na obiekcie budowlanym (boisku szkolnym), wraz z robotami i infrastrukturą towarzyszącą w postaci : remontu nawierzchni sportowych, remontu drenaży boiska do piłki nożnej oraz montażu zewnętrznej instalacji elektrycznej w szkole podstawowej nr 231 im. Gen. M. Zaruskiego przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie – Architektura, Instalacje Sanitarne, Instalacje Elektryczne, Konstrukcje, • Projekt zgłoszenia robót budowlanych polegających na montażu urządzeń o wysokości powyżej 3,0 m (piłkochwytów) na obiekcie budowlanym (boisku szkolnym), wraz z robotami i infrastrukturą towarzyszącą w postaci : remontu nawierzchni sportowych, remontu drenaży boiska do piłki nożnej oraz montażu zewnętrznej instalacji elektrycznej w szkole podstawowej nr 231 im. Gen. M. Zaruskiego przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie –Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót - Architektura, Instalacje Sanitarne, Instalacje Elektryczne, Konstrukcje, • Opinia Geotechniczna dla projektowanego remontu nawierzchni boiska do piłki nożnej przy Szkoła Podstawowej nr 231 na działce nr 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca zapewni nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186.); inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (koordynator inspektorów nadzoru) oraz inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Szczegółowa dokumentacja techniczna znajduje się w załączniku nr 12 do postępowania nr UD-II-WZP-271.54.2019.MKA.ZDY/PN-b, pod nazwą Wykonanie remontu boisk sportowych oraz placu zabaw w szkole 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie., którą można pobrać pod linkiem: http://www.bialoleka.waw.pl/zamowienie-328-wykonanie_remontu_boisk_sportowych_oraz.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. d) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. e) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców w postepowaniu NA WEZWANIE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy, należy przedłożyć: a) wykaz usług potwierdzający spełnienie warunku o którym jest mowa w pkt 3.2.1 lit a) SIWZ – załącznik nr 8 do SIWZ wraz dołączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz należy złożyć w oryginale w formie pisemnej, zaś dowody w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w formie pisemnej. b) wykaz osób potwierdzający spełnienie warunku o którym jest mowa 3.2.1 lit b) SIWZ załącznik nr 8A do SIWZ) wraz z podaniem informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami do wykonania zamówienia w zakresie potencjału technicznego. UWAGA!!! W przypadku części I, II i osoby wskazanej do wykonywania czynności inspektora w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla części III zamówienia, można pozostawić w wykazie informację „Zgodnie z oświadczeniem złożonym w załączniku nr 1A do SIWZ” jeżeli w załączniku 1A do SIWZ i w ww. pozycjach załącznika 8A do SIWZ będą występowały te same osoby. W przeciwnym wypadku załącznik 8A do SIWZ podlega wypełnieniu w pełnym zakresie (np. poprzez samodzielne dodanie odpowiednich wierszy) c) oświadczenie, że osoby wymienione w załączniku nr 8A do SIWZ, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie ze wzorem nr 8B do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. UWAGA: Ze względu na zastosowanie w niniejszym przetargu nieograniczonym procedury odwróconej, zgodnie z art. 24 aa ust. 1 ustawy, wykazane powyżej oświadczenia i dokumenty będą żądane przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.6. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie dotyczące pozacenowych kryteriów oceny ofert – załącznik nr 1A do SIWZ. c) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 10 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. e) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta. Wykonawca zagraniczny 1) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 3 i pkt 3.7, a w szczególności z zapisem pkt 3.4 lit. c) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Podwykonawcy 1) W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym Zamawiającego poprzez dokonanie odpowiednich zapisów w oświadczeniu. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia (należy wskazać część procentową powierzonej części zamówienia), podać opis tych części których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest ona znana na etapie składania ofert, nazwę firmy lub imię i nazwisko podwykonawcy. Powyższe dotyczy również podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. Podmiot udostępniający zasób zobowiązany jest do realizacji usługi, których te zdolności dotyczą zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ (Informacja dot. podwykonawców). 2) Uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach