Przetargi.pl
Prowadzenie Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt z siedzibą w Głogowie przy ul. Żukowickiej 1a

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt z siedzibą w Głogowie przy ul. Żukowickiej 1a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt z siedzibą w Głogowie przy ul. Żukowickiej 1a t.j: 1) Prowadzenie schroniska i opieka nad zwierzętami: a) przyjmowanie do schroniska zwierząt z terenów Gmin, z którymi Gmina Miejska Głogów zawarła stosowne umowy; b) przetrzymywanie zwierząt w odpowiednich warunkach higieniczno – technicznych; c) pielęgnowanie zwierząt; d) zaspakajanie potrzeby ruchu u psów; e) sprawdzanie umieszczonych w schronisku zwierząt pod kątem posiadania identyfikatora chip celem identyfikacji i kontaktu z właścicielem zwierzęcia: f) oddawanie do utylizacji zwłok zwierząt padłych lub poddanych eutanazji; g) oswajanie i przygotowywanie zwierząt do adopcji, poszukiwanie i pozyskiwanie osób chętnych do adopcji zwierząt, oddawanie zwierząt do adopcji; h) prowadzenie dokumentacji, w tym: - wykaz zwierząt przebywających w schronisku zawierający dane określone w §6 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. 2004 Nr 158, poz. 1657), - rejestr umów adopcyjnych zawierający nr identyfikacyjny i imię zwierzęcia, datę podpisania umowy, dane osoby adoptującej zwierzę, - wykaz zwierząt przyjętych do schroniska - w stosunku do których ustalono właściciela zwierający (dla każdego zwierzęcia): o datę przyjęcia zwierzęcia do schroniska, o dane dotyczące właściciela, o datę zwrotu zwierzęcia właścicielowi, o wykaz przeprowadzonych zabiegów weterynaryjnych, - rejestr przyjętych zgłoszeń dotyczących wyłapywania bezdomnych zwierząt; - rejestr wykonanych zabiegów weterynaryjnych (znakowanie, odrobaczenie, szczepienie, leczenie – z wskazaniem powodu podjęcia leczenia, kastracja/sterylizacja, usypianie ślepych miotów, eutanazja – z wskazaniem przyczyny); - inna mająca związek z przejęciem i pełnieniem obowiązków powierzonych niniejszą umową, w sposób określony przez Gminę Miejską Głogów w miarę potrzeb ( w tym SAFE-ANIMAL); - ewidencja padłych w Schronisku zwierząt – z wskazaniem przyczyny; - rejestr zbiorczych zestawień zwłok zwierząt (padłych i poddanych eutanazji na terenie schroniska) przekazanych do utylizacji z wyszczególnieniem nr identyfikacyjnego zwierzęcia, rodzaju zwierzęcia, daty zgonu i daty przekazania zwłok do utylizacji; - rejestr wyłapanych, wykastrowanych/wysterylizowanych i wypuszczonych w miejscu bytowania kotów wolnożyjących. - prowadzenie dokumentacji leczenia zwierząt w formie wymaganej przepisami prawa oraz dokonywanie wpisów w założonych książeczkach zdrowia zwierząt. Po zakończeniu okresu umowy całość powyższej dokumentacji zostanie przekazana Zamawiającemu. i) utrzymanie terenu schroniska, obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie schroniska, urządzeń i elementów wyposażenia schroniska w tym: - wykonywanie bieżącej naprawy i konserwacji urządzeń, obiektów i elementów wyposażenia schroniska; - utrzymywanie w sprawności wszystkich urządzeń wraz z instalacjami zgodnie z wymogami stosownych przepisów w tym zakresie; - zgłaszanie Zamawiającemu większych awarii lub potrzeb remontowych; - dbanie o powierzony majątek służący do realizacji przedmiotu zamówienia, nie dopuszczając do jego dekapitalizacji; - całodobowe zabezpieczenie terenu i obiektu poprzez zamykanie bramy wjazdowej i wejściowej, nadzorowanie monitoringu (praca i rejestr obrazów z kamer), obsługa monitoringu schroniska w zakresie podstawowym tj.: kontrola rejestrów kamer, rejestr nieprzewidzianych zdarzeń i niezwłoczne informowanie (na piśmie lub e-mailem) o nich Zamawiającego, każdorazowe zgłaszanie o nieprawidłowości pracy monitoringu; - zwrócenie obiektów schroniska wraz z urządzeniami i wyposażeniem po zakończeniu realizacji umowy w stanie niepogorszonym, wynikającym z normalnej eksploatacji. j) utrzymanie czystości i porządku na terenie schroniska, w tym: - utrzymanie czystości w obiektach i na terenie schroniska, z zastrzeżeniem, że nie dopuszcza się wprowadzania i przetrzymywania zwierząt w budynku administracyjno - socjalnym schroniska, - utrzymanie porządku na istniejących terenach zieleni i zakładanie nowych w obrębie schroniska, - okresowe wykonywanie (nie rzadziej niż raz na kwartał) dezynfekcji pomieszczeń przeznaczonych na pobyt zwierząt; opracowanie i wykonanie planu dezynsekcji i deratyzacji, - przechowywanie padłych zwierząt w przeznaczonych do tego pomieszczeniach do czasu ich przekazania do utylizacji, zakaz przechowywania w lodówkach padliny dzikich zwierząt. k) ponoszenie kosztów i świadczeń związanych z eksploatacją obiektów i terenu schroniska oraz kosztów administracyjnych związanych z obsługą schroniska przez cały okres trwania umowy w tym: − koszty związane z wywozem odpadów stałych i innych nieczystości, − koszty korzystania z telefonu i Internetu, − wszelkie inne koszty eksploatacyjne, bieżące naprawy i konserwacje; l) założenie, prowadzenie i systematyczne aktualizowanie strony internetowej schroniska dla bezdomnych zwierząt, na której winny znaleźć się m.in. informacje na temat zwierząt przyjętych do schroniska odbywających kwarantannę – celem identyfikacji właściciela zwierzęcia, informacje na temat zwierząt przeznaczonych do adopcji. Nie dopuszcza się stosowania zakładek na prywatnych stronach internetowych Wykonawcy. 2) Utrzymanie przebywających w schronisku zwierząt bezdomnych poprzez codzienne karmienie odpowiednio dobraną karmą do wieku oraz stanu zdrowia zwierząt, zgodnie z obowiązującymi wymogami i normami żywieniowymi oraz zapewnienie stałego dostępu do wody pitnej. 3) Zapewnienie przebywającym w schronisku zwierzętom stałego dozoru i opieki lekarsko-weterynaryjnej, w zakres której wchodzi w szczególności: a) zapewnienie umieszczonym w schronisku zwierzętom czternastodniowej kwarantanny, b) systematyczna kontrola stanu zdrowia zwierząt, c) podejmowanie w każdym czasie wszelkich niezbędnych czynności w celu zabezpieczenia zwierzęcia przed zagrożeniem dla jego życia lub zdrowia oraz zastosowanie leczenia w celu jego powrotu do zdrowia i odzyskania sprawności, d) podawanie środków farmaceutycznych w celu usunięcia pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych – odrobaczanie zwierząt, e) podawanie środków farmaceutycznych m. in. w postaci szczepionek profilaktycznych przeznaczonych dla danego zwierzęcia oraz obligatoryjne szczepienie przeciwko wściekliźnie - w przypadku stwierdzenia braku przeciwwskazań do przeprowadzenia szczepienia, f) eutanazja zwierząt w przypadkach nieuleczalnych chorób, zachowań stanowiących zagrożenie zdrowia i życia ludzi lub innych zwierząt oraz innych wyraźnych wskazań medycznych, g) obligatoryjne usypianie miotów w terminach wynikających z odrębnych przepisów, h) obligatoryjna sterylizacja i kastracja zwierząt (po zakończonej kwarantannie - najpóźniej przed wydaniem zwierzęcia osobie dokonującej adopcji) o ile nie występują przeciwskazania medyczne do wykonania zabiegu, i) obligatoryjne trwałe znakowanie zwierząt za pomocą mikroprocesora (czipowanie) z wprowadzeniem stosownej informacji do książeczki zdrowia zwierzęcia, j) obserwacja zwierząt w kierunku wścieklizny i chorób zakaźnych, k) zapewnienie doraźnej pomocy lekarsko - weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym i dzikim poszkodowanym w wypadkach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Głogów. 4) Wyłapywanie, przewiezienie i umieszczenie w schronisku zagubionych, porzuconych lub z innych względów bezdomnych psów i kotów z terenu Gminy Miejskiej Głogów z zachowaniem następujących zasad: a) wyłapywanie bezdomnych zwierząt ma charakter stały ( 7 dni w tygodniu przez 24 h/dobę) w okresie obowiązywania umowy i odbywać będzie się na zgłoszenie Zamawiającego, Policji lub Straży Pożarnej nie później niż w ciągu 180 minut od chwili zgłoszenia pod wskazany przez Wykonawcę czynny całą dobę numer telefonu; b) wyłapywanie bezdomnych zwierząt agresywnych, stwarzających zagrożenie dla ludzi odbywało będzie się do 30 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia; c) wyłapywanie i transport zwierząt w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności przy użyciu urządzeń i środków (w tym farmakologicznych przy użyciu aplikatora pneumatycznego jeśli zajdzie taka potrzeba), które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz cierpienia zwierząt; d) wyłapywanie i transport psów i kotów potrąconych na terenie miasta; 5) Wyłapywanie, sterylizację/kastrację i wypuszczenie na miejsce bytowania kotów wolnożyjących - w uzgodnieniu i na zlecenie Zamawiającego. 2.1. Współpraca z Zamawiającym, w tym: a) każdorazowe umożliwienie Zamawiającemu wejścia na teren schroniska oraz do każdego obiektu posadowionego na terenie schroniska (w tym w celu dokonania kontroli), wglądu do prowadzonej (zgodnie z pkt 4, ppkt h) dokumentacji oraz podejmowania innych niezbędnych czynności na terenie schroniska, b) przedstawianie - w terminie do 7 dni od daty otrzymania - kopii otrzymanych protokołów lub innych dokumentów kontroli od uprawnionych organów kontrolujących w szczególności inspekcji weterynaryjnej i sanitarnej, c) przedkładanie na koniec danego miesiąca obowiązywania umowy zestawienia zwierząt, w stosunku do których ustalono właściciela, pobieranie od właścicieli zwierząt opłaty za pobyt i wykonane usługi weterynaryjne, d) przestrzeganie zapisów obowiązujących na terenie Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Głogowie Regulaminów tj. Regulaminu Schroniska dla Zwierząt w Głogowie; Regulaminu adopcyjnego obowiązującego w Miejskim Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Głogowie oraz Regulaminu Wolontariatu zorganizowanego przez Prezydenta Miasta Głogowa świadczonego w Miejskim Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Głogowie - stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ, e) pobieranie w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów opłaty od właścicieli zwierząt odbieranych ze Schroniska zgodnie z pkt V ppkt 2 Regulaminu Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Głogowie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 201/2016 Prezydenta Miasta Głogowa z dnia 20 września 2016r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Głogowie na warunkach określonych w Umowie stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ, f) przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w bazie danych SAFE-ANIMAL – na podstawie odrębnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej załącznik nr 4 do Umowy będącej załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Miejska Głogów Oddział BGŻ w Głogowie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy oraz 1a- wycena usług. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach