Przetargi.pl
Prowadzenie Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt z siedzibą w Głogowie przy ul. Żukowickiej 1a.

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt z siedzibą w Głogowie przy ul. Żukowickiej 1a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt z siedzibą w Głogowie przy ul. Żukowickiej 1a tj.: Prowadzenie schroniska i opieka nad zwierzętami: a) przyjmowanie do schroniska zwierząt z terenów Gmin, z którymi Gmina Miejska Głogów zawarła stosowne umowy; b) przetrzymywanie zwierząt w odpowiednich warunkach higieniczno – technicznych; c) pielęgnowanie zwierząt; d) zaspakajanie potrzeby ruchu u psów; e) sprawdzanie umieszczonych w schronisku zwierząt pod kątem posiadania identyfikatora chip celem identyfikacji i kontaktu z właścicielem zwierzęcia: f) oddawanie do utylizacji zwłok zwierząt padłych lub poddanych eutanazji; g) oswajanie i przygotowywanie zwierząt do adopcji, poszukiwanie i pozyskiwanie osób chętnych do adopcji zwierząt, oddawanie zwierząt do adopcji; h) prowadzenie dokumentacji, w tym: − wykaz zwierząt przebywających w schronisku zawierający dane określone w §6 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. 2004 Nr 158, poz. 1657), − rejestr umów adopcyjnych zawierający nr identyfikacyjny i imię zwierzęcia, datę podpisania umowy, dane osoby adoptującej zwierzę, − wykaz zwierząt przyjętych do schroniska - w stosunku do których ustalono właściciela zwierający (dla każdego zwierzęcia): o datę przyjęcia zwierzęcia do schroniska, o dane dotyczące właściciela, o datę zwrotu zwierzęcia właścicielowi, o wykaz przeprowadzonych zabiegów weterynaryjnych, − rejestr przyjętych zgłoszeń dotyczących wyłapywania bezdomnych zwierząt; − rejestr wykonanych zabiegów weterynaryjnych (znakowanie, odrobaczenie, szczepienie, leczenie – z wskazaniem powodu podjęcia leczenia, kastracja, usypianie ślepych miotów, eutanazja – z wskazaniem przyczyny); − inna mająca związek z przejęciem i pełnieniem obowiązków powierzonych niniejszą umową, w sposób określony przez Gminę Miejską Głogów w miarę potrzeb ( w tym SAFE-ANIMAL); − ewidencja padłych w Schronisku zwierząt – z wskazaniem przyczyny; − rejestr zbiorczych zestawień zwłok zwierząt (padłych i poddanych eutanazji na terenie schroniska) przekazanych do utylizacji z wyszczególnieniem nr identyfikacyjnego zwierzęcia, rodzaju zwierzęcia, daty zgonu i daty przekazania zwłok do utylizacji; − rejestr wyłapanych, wykastrowanych i wypuszczonych w miejscu bytowania kotów wolnożyjących. − prowadzenie dokumentacji leczenia zwierząt w formie wymaganej przepisami prawa oraz dokonywanie wpisów w założonych książeczkach zdrowia zwierząt. Po zakończeniu okresu umowy całość powyższej dokumentacji zostanie przekazana Zamawiającemu. i) utrzymanie terenu schroniska, obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie schroniska, urządzeń i elementów wyposażenia schroniska w tym: − wykonywanie bieżącej naprawy i konserwacji urządzeń, obiektów i elementów wyposażenia schroniska; − utrzymywanie w sprawności wszystkich urządzeń wraz z instalacjami zgodnie z wymogami stosownych przepisów w tym zakresie; − zgłaszanie Zamawiającemu większych awarii lub potrzeb remontowych; − dbanie o powierzony majątek służący do realizacji przedmiotu zamówienia, nie dopuszczając do jego dekapitalizacji; − całodobowe zabezpieczenie terenu i obiektu poprzez zamykanie bramy wjazdowej i wejściowej, nadzorowanie monitoringu (praca i rejestr obrazów z kamer), obsługa monitoringu schroniska w zakresie podstawowym tj.: kontrola rejestrów kamer, rejestr nieprzewidzianych zdarzeń i niezwłoczne informowanie (na piśmie lub e-mailem) o nich Zamawiającego, każdorazowe zgłaszanie o nieprawidłowości pracy monitoringu; − zwrócenie obiektów schroniska wraz z urządzeniami i wyposażeniem po zakończeniu realizacji umowy w stanie niepogorszonym, wynikającym z normalnej eksploatacji. j) utrzymanie czystości i porządku na terenie schroniska, w tym: − utrzymanie czystości w obiektach i na terenie schroniska, z zastrzeżeniem, że nie dopuszcza się wprowadzania i przetrzymywania zwierząt w budynku administracyjno - socjalnym schroniska, − utrzymanie porządku na istniejących terenach zieleni i zakładanie nowych w obrębie schroniska, − okresowe wykonywanie (nie rzadziej niż raz na kwartał) dezynfekcji pomieszczeń przeznaczonych na pobyt zwierząt; opracowanie i wykonanie planu dezynsekcji i deratyzacji, − przechowywanie padłych zwierząt w przeznaczonych do tego pomieszczeniach do czasu ich przekazania do utylizacji, zakaz przechowywania w lodówkach padliny dzikich zwierząt. k) ponoszenie kosztów i świadczeń związanych z eksploatacją obiektów i terenu schroniska oraz kosztów administracyjnych związanych z obsługą schroniska przez cały okres trwania umowy w tym: − koszty związane z wywozem odpadów stałych i innych nieczystości, − koszty korzystania z telefonu i Internetu, − wszelkie inne koszty eksploatacyjne, bieżące naprawy i konserwacje; l) założenie, prowadzenie i systematyczne aktualizowanie strony internetowej schroniska dla bezdomnych zwierząt, na której winny znaleźć się m.in. informacje na temat zwierząt przyjętych do schroniska odbywających kwarantannę – celem identyfikacji właściciela zwierzęcia, informacje na temat zwierząt przeznaczonych do adopcji. Nie dopuszcza się stosowania zakładek na prywatnych stronach internetowych Wykonawcy. 1) Utrzymanie przebywających w schronisku zwierząt bezdomnych poprzez codzienne karmienie odpowiednio dobraną karmą do wieku, stanu zdrowia oraz gatunku, zgodnie z obowiązującymi wymogami i normami żywieniowymi oraz zapewnienie stałego dostępu do wody pitnej. 2) Zapewnienie przebywającym w schronisku zwierzętom stałego dozoru i opieki lekarsko-weterynaryjnej, w zakres której wchodzi w szczególności: a) zapewnienie umieszczonym w schronisku zwierzętom czternastodniowej kwarantanny, b) systematyczna kontrola stanu zdrowia zwierząt, c) podejmowanie w każdym czasie wszelkich niezbędnych czynności w celu zabezpieczenia zwierzęcia przed zagrożeniem dla jego życia lub zdrowia oraz zastosowanie leczenia w celu jego powrotu do zdrowia i odzyskania sprawności, d) podawanie środków farmaceutycznych w celu usunięcia pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych – odrobaczanie zwierząt, e) podawanie środków farmaceutycznych m. in. w postaci szczepionek profilaktycznych przeznaczonych dla danego zwierzęcia oraz obligatoryjne szczepienie przeciwko wściekliźnie - w przypadku stwierdzenia braku przeciwwskazań do przeprowadzenia szczepienia, f) eutanazja zwierząt w przypadkach nieuleczalnych chorób, zachowań stanowiących zagrożenie zdrowia i życia ludzi lub innych zwierząt oraz innych wyraźnych wskazań medycznych, g) obligatoryjne usypianie miotów w terminach wynikających z odrębnych przepisów, h) obligatoryjna sterylizacja i kastracja zwierząt (po zakończonej kwarantannie - najpóźniej przed wydaniem zwierzęcia osobie dokonującej adopcji) o ile nie występują przeciwskazania medyczne do wykonania zabiegu, i) obligatoryjne trwałe znakowanie zwierząt za pomocą mikroprocesora (czipowanie) z wprowadzeniem stosownej informacji do książeczki zdrowia zwierzęcia oraz systemu SAFE - ANIMAL , j) obserwacja zwierząt w kierunku wścieklizny i chorób zakaźnych, k) zapewnienie doraźnej pomocy lekarsko - weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym i dzikim poszkodowanym w wypadkach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Głogów. 3) Wyłapywanie, przewiezienie i umieszczenie w schronisku zagubionych, porzuconych lub z innych względów bezdomnych psów i kotów z terenu Gminy Miejskiej Głogów z zachowaniem następujących zasad: a) wyłapywanie bezdomnych zwierząt ma charakter stały ( 7 dni w tygodniu przez 24 h/dobę) w okresie obowiązywania umowy i odbywać będzie się na zgłoszenie Zamawiającego, Policji lub Straży Pożarnej nie później niż w ciągu 60 minut od chwili zgłoszenia pod wskazany przez Wykonawcę czynny całą dobę numer telefonu; b) wyłapywanie bezdomnych zwierząt agresywnych, stwarzających zagrożenie dla ludzi odbywało będzie się do 30 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia; c) wyłapywanie i transport psów i kotów potrąconych na terenie miasta odbywało będzie się do 30 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia; d) wyłapywanie i transport zwierząt w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności przy użyciu urządzeń i środków (w tym farmakologicznych przy użyciu aplikatora pneumatycznego jeśli zajdzie taka potrzeba), które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz cierpienia zwierząt; 4) Wyłapywanie, kastracja i wypuszczenie na miejsce bytowania kotów wolno żyjących - w uzgodnieniu i na zlecenie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy oraz 1a- wycena usług. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach