Przetargi.pl
Prowadzenie konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego miasta Tczewa będącego własnością Gminy Miejskiej Tczew w latach 2010-2012

Gmina Miejska Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, Plac Piłsudskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 7759343 , fax. 058 7759355
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Tczew
    Plac Piłsudskiego 1 1
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 0-58 7759343, fax. 058 7759355
    REGON: 19167527300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego miasta Tczewa będącego własnością Gminy Miejskiej Tczew w latach 2010-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konserwacji i eksploatacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tczewa, będącego własnością Gminy Miejskiej Tczew w latach 2010 - 2012, obejmującej: a) w roku 2010 - 2145 opraw oświetlenia ulicznego i 78 opraw projektorów iluminacyjnych, b) w roku 2011 - 2456 opraw oświetlenia ulicznego i 78 opraw projektorów iluminacyjnych, c) w roku 2012 - 2608 opraw oświetlenia ulicznego i 78 opraw projektorów iluminacyjnych. W przypadku zaistnienia zdarzenia powodującego konieczność reakcji po stronie Wykonawcy, reakcja musi nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godziny. Wykonawca jest zobowiązany do comiesięcznego składania pisemnej informacji o wykonywanych pracach wraz z wykazem użytych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), które należy wnieść w terminie do składania ofert, tj. do dnia 03.12.2009r. do godz. 9:00.Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto (rachunek) Urzędu Miejskiego w Tczewie PKO S.A. I o/Gdańsk Filia Nr 2 nr 68124012421111001002250598. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Urzędu Miejskiego w Tczewie (według potwierdzenia wpływu środków na rachunek określony w pkt 14.1 Instrukcji dla Wykonawców SIWZ). Wadium w formie innej niż pieniężna należy składać jako: kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginalny dokument wraz z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz instytucji wydających np. poręczenia, oryginalny dokument zostanie Wykonawcy zwrócony. W związku z powyższym, oryginalny dokument należy złożyć w ofercie, nie należy natomiast wpinać go trwale do oferty. Do oferty należy wpiąć kopię, która pozostanie u Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności spełniają następujące warunki: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia, wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem, tj.: - wykonanie usług związanych z konserwacją i eksploatacją oświetlenia ulicznego i/lub drogowego i wartością (ceną łącznie z podatkiem VAT), tj.: nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), oraz sporządzi (wg Formularza nr 1 SIWZ Wykaz wykonanych usług Kwestionariusza Wykonawcy) wykaz wykonanych usług, z podaniem ich rodzaju (przedmiotu), wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT)) oraz daty wykonania i odbiorców (zamawiających) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ). W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń), którym będzie dysponował; 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności, że: a) co najmniej jedna z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, b) co najmniej 3 osoby z tych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją sieci oraz urządzeń i instalacji, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) potwierdzone świadectwem wydanym przez komisje kwalifikacyjne ( I grupa, na stanowisku - eksploatacja, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - Dz.U. z 2003r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza Nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ) i sporządzi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, wg Formularza nr 2 SIWZ Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Dodatkowo Wykonawca załączy dokumenty ww. osób stwierdzające ich uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane), a także dokumenty stwierdzające ich kwalifikacje (dotyczy osób posiadających kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją sieci oraz urządzeń i instalacji). W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował. 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności, że jego przychody netto za rok 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza Nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), wraz z rachunkiem zysków i strat stanowiącym część sprawozdania finansowego, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innymi dokumentami określającymi przychody za rok 2008. 6) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy SIWZ). Ponadto, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca złoży informację wg Formularza nr 3 SIWZ dotyczącą Podwykonawców. Zakres i forma ww. dokumentów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; 2) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia wraz z wykazem wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem (przedmiotem) i wartością (ceną łącznie z podatkiem VAT) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (nazwy zamawiającego) (wg Formularza Nr 1 SIWZ Wykaz wykonanych usług Kwestionariusza Wykonawcy) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykonane usługi zostały należycie wykonane; 3) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, a w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń), którym będzie dysponował; 4) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z wykazem osób (którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) zawierającym informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (wg Formularza nr 2 SIWZ). Dodatkowo Wykonawca załączy dokumenty ww. osób stwierdzające ich uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane), a także dokumenty stwierdzające ich kwalifikacje (dotyczy osób posiadających kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją sieci oraz urządzeń i instalacji). W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawi również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował; 5) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wraz z rachunkiem zysków i strat stanowiącym część sprawozdania finansowego, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innymi dokumentami określającymi przychody za rok 2008. 6) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). W/w dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ponadto, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca załączy informację wg Formularza nr 3 SIWZ dotyczącą Podwykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach