Przetargi.pl
Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych

Gmina Czarny Bór ogłasza przetarg

  • Adres: 58-379 Czarny Bór, ul. XXX-lecia PRL 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8450139 , fax. 074 8450006
  • Data zamieszczenia: 2013-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Bór
    ul. XXX-lecia PRL 18 18
    58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8450139, fax. 074 8450006
    REGON: 89071822500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-bor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) otwieranie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu, rachunków bieżących jednostek budżetowych, zakładu budżetowego, instytucji kultury, rachunków funduszy celowych, rachunków pomocniczych, 2) realizacji poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR, 3) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku), 4) przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 5) dokonywaniu wypłat gotówkowych, 6) uruchomieniu programu typu home banking, lub innego o takich samych lub wyższych parametrach w wersji jednostanowiskowej (w trybie off-line z możliwością przejścia do wersji on-line), dla każdej jednostki (6 jednostek), łącznie z wyposażeniem w niezbędny sprzęt, oprogramowanie i przeszkolenie personelu umożliwiającego: a) składanie poleceń przelewu z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych, b) uzyskiwanie informacji o wszystkich operacjach wykonywanych w dniu bieżącym na rachunkach własnych i do innych banków, c) uzyskiwanie zbiorczych informacji o saldzie lub operacjach dnia na wybranych, lub wszystkich rachunkach, d) dokonywanie lokat, e) przeprowadzanie operacji zagranicznych. 7) lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych (w tym typu: overnight, jednodniowe i kilkudniowe, negocjowane) 8) możliwość identyfikacji płatności masowych - z możliwością księgowania 3 x dziennie oraz pliku w dniu bieżącym i umieszczanie na dedykowanej stronie internetowej SWD poza systemem bankowości internetowej/elektronicznej oferenta; 9) dostarczanie wyciągów w formie elektronicznej na wskazaną skrzynkę poczty e-mail kodowanym 128 bitowym kluczem szyfrującym; 10) prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Zamawiającego , czynnego od pon. - pt. w godzinach pracy Urzędu Gminy Czarny Bór.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena- C2
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czarny_bor.bipgmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach