Przetargi.pl
Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy Janowice Wielkie i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Janowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7515124 , fax. 075 7515124
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowice Wielkie
    ul. Kolejowa 2 2
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7515124, fax. 075 7515124
    REGON: 23082166400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowicewielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy Janowice Wielkie i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie prowadzenia bankowej obsługi budżetu gminy Janowice Wielkie i jej jednostek organizacyjnych: Urząd Gminy w Janowicach Wielkich, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich, Gminny Zespół Szkół im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, Przedszkole Publiczne w Janowicach Wielkich, Gminna Biblioteka Publiczna w Janowicach Wielkich, który obejmuje:a.Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych oraz rachunków związanych z realizacją zadań finansowanych ze środków własnych budżetu gminy, współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi, a także rachunków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i sum depozytowych. Zamawiający zakłada otwieranie dodatkowych rachunków w trakcie trwania umowy.Zmiana ilości jednostek organizacyjnych wymienionych w punkcie 3.1 lub zmiana ilości rachunków bankowych nie powoduje konieczności zmiany umowy.b.Prowadzenie obsługi budżetu poprzez:ealizację poleceń przelewów w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków oraz archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonywanie operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu,przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasierzeczywistym oraz bez opłat i prowizji; przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 14:30 powinny być zrealizowane w tym samym dniu.możliwość generowania i wydruku wyciągów bankowych z ustaleniem salda na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji przelewu,zapewnienie bez dodatkowych opłat dostawy i instalacje oprogramowania we wszystkich jednostkach, w tym przeszkolenie personelu w zakresie obsługi systemu, bieżącą aktualizację i obsługę serwisową oprogramowania, bezzwłoczne usuwanie awarii systemu,w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego (opłata za realizację przelewów w formie dokumentów papierowych nie może być wyższa niż za realizację przelewów za pomocą systemu bankowości elektronicznej), zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu,automatyczne lokowanie wolnych środków na lokatach overnight,Lokaty overnight stanowić będą formę depozytów automatycznych, tworzonych na koniec każdego dnia z sald rachunków bieżących jednostek organizacyjnych wymienionych w punkcie 3.1, jeżeli saldo to przewyższa kwotę 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) i trwać będą od jednego dnia do kilku dni, w przypadku występowania dni wolnych od pracy, kiedy to lokatą tą objęty jest cały okres świąteczny lub weekendowy. Środki stanowiące depozyt przekazywane będą na rachunek bieżący jednostek organizacyjnych Gminy Janowice Wielkie w pierwszym dniu roboczym po utworzeniu depozytu do godz. 7.30 rano. Kapitalizacja odsetek następuje po każdorazowej likwidacji lokaty i zostaje przeksięgowana na rachunek bieżący jednostek organizacyjnych.lokowanie środków na innych lokatach krótko i długoterminowych (z wyjątkiem overnight) dostępnych w ofercie banku, przyjmowanie wpłat gotówkowych,dokonywanie wypłat gotówkowych, udostępnienie usługi pozwalającej importować dane do systemu finansowo - księgowego Zamawiającego dotyczące jednoznacznej identyfikacji osoby wpłacającej oraz rodzaju należności dla budżetu gminy (masowe płatności) oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego nie później niż do dnia 21.07.2014 r.zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe), zgodnie z dyspozycjami jednostek.Uruchomienie na wniosek Gminy Janowice Wielkie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym do wysokości określonej corocznie w uchwale przez Radę Gminy Janowice Wielkie w ramach upoważnienia wynikającego z uchwały budżetowej:planowany limit kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na 2014 r. - do kwoty 500.000,00 zł,warunkiem udzielenia kredytu przez bank będzie wcześniejsze złożenie przez Gminę stosownego wniosku wraz z załącznikami wymaganymi przez bank,bank zastosuje zerową wysokość prowizji przygotowawczej i innych opłat związanych z uruchomieniem kredytu, a jedynym kosztem związanym z obsługą kredytu będą odsetki od wykorzystanej kwoty kredytu,oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na zmiennej stopie procentowej, tj. na bazie stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonej o stałą, niezmienną w czasie trwania umowy marżę banku. odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie na koniec każdego miesiąca poprzez pobranie ze wskazanego przez Zamawiającego rachunku. jedynym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową; spłata kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie uruchamiany - w razie potrzeby - na takich samych warunkach, bez konieczności badania zdolności kredytowej po przedstawieniu pozytywnej opinii RIO do projektu Uchwały Budżetowej oraz pozytywnej opinii RIO do projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej.d.Prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Zamawiającego w lokalu, który udostępni Zamawiający na podstawie odrębnej umowy najmu, w oparciu o stawkę czynszu w kwocie 600,00zł netto + obowiązujący podatek VAT. Godziny otwarcia punktu kasowego winny być zbliżone do godzin pracy Urzędu. Uruchomienie punktu winno nastąpić w terminie określonym przez Zamawiającego nie później jednak niż do dnia 11.08.2014 r. 3.2Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji za (w nawiasach podano szacunkowe ilości w okresie jednego roku): a.otwarcie rachunków bankowych Gminy Janowice Wielkie i rachunków gminnych jednostek organizacyjnych (5 szt.), b.zamknięcie rachunków bankowych (5 szt.), c.realizację poleceń przelewu w wersji elektronicznej i papierowej w ramach banku obsługującego Gminę Janowice Wielkie i jej jednostki organizacyjne (700 szt. na kwotę 7.000.000 zł.), d.wydawanie blankietów czekowych (5 szt.), e.obsługę płatności masowych (6.400 szt. na kwotę 2.040.000 zł.), f.wydawanie zaświadczeń, opinii, aneksów itp. związanych z obsługą bankową rachunków, a wynikających z wewnętrznych uregulowań banku (5 szt.), g.udzielenie kredytu w rachunku bieżącym, h.otwarcie rachunku lokat overnight i terminowych, i.elektroniczny system obsługi bankowej. Nadto zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z przyjmowaniem przelewów uznających rachunek Zamawiającego, dokonanych w PLN i w walutach obcych, przychodzących z innych banków krajowych i zagranicznych oraz z banku Wykonawcy (szacunkowa ilość przelewów uznaniowych z banków zagranicznych - 5 szt.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu;Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. oddział w Jeleniej Górze Nr konta bankowego: 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360 Za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać:Wadium - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 punkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007 r., poz. 275 ze zm.). W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty o których mowa w punkcie 8.2. podpunkt 2 do 5 muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą 8.3.Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.8.4.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach