Przetargi.pl
Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dopiewie”.

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 618 148 092
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 618 148 092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dopiewie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 71520000-9 usługi nadzoru budowlanego 71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją 3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dopiewie” (prowadzonego w systemie „zaprojektuj-wybuduj”). Niniejsze zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór nad robotami budowlanymi oraz weryfikację dokumentacji projektowej, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, warunkami określonymi w Specyfikacjach istotnych warunków zamówienia, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i Programem funkcjonalno-użytkowym dla robót i przepisami związanymi w następujących branżach: • instalacji sanitarnych, • drogowej, • konstrukcyjno-budowlanej, • instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych oraz AKPiA, • technologii oczyszczania ścieków. 3.2.1. Wykonawca zobowiązany będzie powołać „Zespół Nadzoru Inwestorskiego” zwany dalej „ZNI”, w skład którego wejdą zapewnieni przez wykonawcę Inspektorzy branżowi, w szczególności: a) inspektor w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) inspektor w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, c) inspektor w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz AKPiA d) inspektor w specjalności inżynieryjnej drogowej, e) inspektor weryfikator dokumentacji projektowej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, f) technolog oczyszczania ścieków. Pracami „ZNI” będzie kierował koordynator, tj. inspektor nadzoru robót instalacji sanitarnych (dalej zwany również „Inspektorem Nadzoru Koordynatorem” lub „INK”), którego obowiązki zostały szczegółowo uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, w przypadku gdy skład „ZNI” będzie niewystarczający dla kompleksowej realizacji usługi, do zapewnienia i powołania innych niezbędnych branżystów w celu prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia, w ramach wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie. 3.2.2. OPIS ROBÓT OBJĘTYCH NADZOREM INWESTORSKIM - materiały przetargowe znajdują się na stronie pod adresem: https://bip.dopiewo.pl/?a=12501 3.2.3. TERMIN REALIZACJI robót budowlanych : do 31.05.2021r. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w sposób ciągły od dnia podpisania umowy aż do upływu okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, który rozpocznie się od dnia odbioru końcowego robót. Okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlane będzie wynikał ze złożonej oferty Wykonawcy robót budowlanych. Minimalny okres rękojmi i gwarancji wymagany przez Zamawiającego w SIWZ na roboty budowlane to 36 miesięcy, a maksymalny 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w niniejszym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale 10. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów do oferty załączyć powinien zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach