Przetargi.pl
Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Otorowie”

Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 921 829, , fax. 612 921 857
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 14
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 921 829, , fax. 612 921 857
    REGON: 30129860100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkszamotuly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Otorowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego, we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej i STWiORB (w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i AKPiA, technologii oczyszczania ścieków), dotyczącego inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Otorowie”. Samodzielną funkcję techniczna w budownictwie polegającą na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego mogą pełnić osoby mające ww. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz należące do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.3. Przez pełnienie ww. czynności należy rozumieć świadczenie usługi nadzoru nad robotami budowlanymi przez Wykonawcę dysponującego zespołem wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające nadzorowanie inwestycji od jej początkowego stadium, poprzez kompleksowe prowadzenie nadzoru prac i robót budowalnych, ich monitoring oraz w okresie udzielonej gwarancji na wykonywane roboty budowalne. 3.4. Sprawowany nadzór inwestorski wymagany będzie w zakresie robót budowalnych w branży: sanitarnej, konstrukcyjno-budowalnej, elektrycznej i AKPiA. 3.5. Zamawiający ustala Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie robót budowlanych w branży sanitarnej Koordynatorem Zespołu Nadzoru Inwestorskiego (ZNI). Pełen opis znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale 9 SIWZ - Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów do oferty załączyć powinien zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach