Przetargi.pl
Prowadzenie kasy biletowej wjazdu na Taras Widokowy w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie

Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-901 Warszawa, plac Defilad 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 656 7698 , fax. 022 656 63 37
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o.
    plac Defilad 1 1
    00-901 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 656 7698, fax. 022 656 63 37
    REGON: 01490354700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie kasy biletowej wjazdu na Taras Widokowy w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wszystkie niezbędne czynności związane ze sprzedażą biletów na wjazd na Taras Widokowy Pałacu Kultury i Nauki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5) wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizowali minimum 2 usługi o zakresie tożsamym lub podobnym jak niniejsze zamówienie 6)6) złożą ofertę spełniającą wymogi SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej na zasadzie spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumety wymagane do złożenia oferty: 1) wypełniony formularz oferty 2) szczegółowy kosztorys ofertowy 3) oświadczenie o spełnainiu warunków art.22 i 24 ustawy- Pzp 4) ewentualne pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5) formularz-wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usług o tożsamym lub podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia 6) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane w sposób należyty 7) kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być dołaczone do oferty w formie oryginału 9) ewentualne oświadczenie o zastrzeżonych informacjach w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach