Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 660 43 38 , fax. (058) 660 43 37
- Data zamieszczenia: 2012-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Żeromskiego 69 69
81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
tel. (058) 660 43 38, fax. (058) 660 43 37
REGON: 00283721600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych w punkcie konsultacyjnym, warsztatów psychologicznych, warsztatów aktywnego poszukiwania pracy i podnoszenia umiejętności i kompetencji społecznych oraz doradztwa zawodowego do wyznaczenia indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego dla uczestników projektu Idę do pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7,1,1, Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach EFS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych w punkcie konsultacyjnym, warsztatów psychologicznych, warsztatów aktywnego poszukiwania pracy i podnoszenia umiejętności i kompetencji społecznych oraz doradztwa zawodowego do wyznaczenia indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego dla uczestników projektu Idę do pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7,1,1, Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Część 1 Obejmuje prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych w punkcie konsultacyjnym, w tym Wsparcie i pomoc w postaci poradnictwa dla 13 uczestniczek i 7 uczestników projektu (w tym 5 niepełnosprawnych) - nie mniej niż 32 godziny przez 7 m-cy w zakresie: 1.1. prowadzenie konsultacji indywidualnych dla beneficjentów w ramach dyżurów w punkcie; 1.2. określenie mapy problemów beneficjenta utrudniających podjęcie aktywności zawodowej i społecznej; 1.3. motywowania do czynnego udziału w projekcie i do zmiany swojej sytuacji życiowej i zawodowej (gotowość do rozwoju); 1.4. radzenie sobie ze stresem i agresją; 1.5. podniesienie umiejętności samooceny, wiary w siebie; 1.6. konsultacje i poradnictwo związane z problemami indywidualnymi, rodzinnymi itp.; 1.7. wzmocnienie więzi między rodzicami, a dziećmi oraz zwiększenie umiejętności wychowawczych; 1.8. nabywanie umiejętności godzenia życia rodzinnego z zawodowym; 1.9. nabywanie umiejętności prawidłowego określania i pełnienia swoich ról społecznych, tematyka ról kobiet , mężczyzn i osób niepełnosprawnych w rodzinie 1.10. prowadzenie niezbędnej dokumentacji z realizacji projektu systemowego z wymaganymi logotypami Punkt konsultacyjny- udostępniany przez zamawiającego (bez dodatkowych opłat) pokój w siedzibie zamawianego przy ul. Fiołkowej 2B w Kosakowie. Godziny otwarcia punktu do uzgodnienia z zamawiającym. Część 2 Obejmuje Warsztaty psychologiczne dla 13 uczestniczek i 7 uczestników projektu (w tym 5 niepełnosprawnych) - nie mniej niż 32 godziny przez maksymalnie 4 m-ce w zakresie: 1.1. motywowania do czynnego udziału w projekcie i do zmiany swojej sytuacji życiowej i zawodowej (gotowość do rozwoju); 1.2. radzenie sobie ze stresem i agresją; 1.3. podniesienie umiejętności samooceny, wiary w siebie; 1.4. zwiększenie motywacji do podjęcia pracy i kształtowanie umiejętności sprawnego poruszania się po rynku pracy; 1.5. wzmocnienie więzi między rodzicami, a dziećmi oraz zwiększenie umiejętności wychowawczych; 1.6. nabywanie umiejętności godzenia życia rodzinnego z zawodowym; 1.7. nabywanie umiejętności prawidłowego określania i pełnienia swoich ról społecznych, w tym: tematyka ról kobiet, mężczyzn i osób niepełnosprawnych w rodzinie 1.8. prowadzenie niezbędnej dokumentacji z realizacji projektu systemowego z wymaganymi logotypami Do przeprowadzenia warsztatów wykonawca zapewnia: - salę wykładową - ubezpieczenie zdrowotne uczestników na czas warsztatów - catering w postaci poczęstunku kanapkowego (na zajęciach powyżej 6 godzin - ciepły posiłek) oraz napoi zimnych i ciepłych - opiekę nad dziećmi (w wieku od 3 do 7 lat) beneficjentów projektu w trakcie ich uczestnictwa w zajęciach Część 3 Obejmuje warsztaty aktywnego poszukiwania pracy i podnoszenia umiejętności i kompetencji społecznych dla 13 uczestniczek i 7 uczestników projektu (w tym 5 niepełnosprawnych) - nie mniej niż 32 godziny przez maksymalnie 4 m-ce w zakresie: 1.1. zwiększenie motywacji do podjęcia pracy; 1.2. kształtowanie umiejętności sprawnego poruszania się po rynku pracy, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, sposoby poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych: CV, listu motywacyjnego; 1.3. nabywanie umiejętności prawidłowego określania i pełnienia swoich ról społecznych; 1.4. trening aktywizacji zawodowej obejmujący: wygląd i zachowanie kandydata - przyszłego pracownika, autoprezentacja; 1.5. zwiększenie poczucia własnej wartości; 1.6. zwiększenie motywacji do podjęcia pracy i kształtowanie umiejętności sprawnego poruszania się po rynku pracy; 1.7. omówienie problemów specyficznych dla osób niepełnosprawnych związanych z poszukiwaniem pracy; 1.8. wzmocnienie więzi między rodzicami, a dziećmi oraz zwiększenie umiejętności wychowawczych; 1.9. nabywanie umiejętności godzenia życia rodzinnego z zawodowym; 1.10. nabywanie umiejętności prawidłowego określania i pełnienia swoich ról społecznych. 1.11. prowadzenie niezbędnej dokumentacji z realizacji projektu systemowego z wymaganymi logotypami Do przeprowadzenia warsztatów wykonawca zapewnia: - salę wykładową - ubezpieczenie zdrowotne uczestników na czas warsztatów - catering w postaci poczęstunku kanapkowego (na zajęciach powyżej 6 godzin - ciepły posiłek) oraz napoi zimnych i ciepłych - opiekę nad dziećmi (w wieku od 3 do 7 lat) beneficjentów projektu w trakcie ich uczestnictwa w zajęciach Część 4 Obejmuje pracę doradcy zawodowego do wyznaczenia indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego dla 13 uczestniczek i 7 uczestników projektu (w tym 5 niepełnosprawnych) - nie mniej niż 20 godzin w przez 2 m-ce w zakresie: 1.1. prowadzenie konsultacji indywidualnych dla beneficjentów w ramach dyżurów w punkcie; 1.2. udzielenie niezbędnych informacji o zawodach, rynku pracy, możliwościach kształcenia i szkolenia oraz metodach poszukiwania zatrudnienia i aktywizacji; 1.3. prowadzenie niezbędnej dokumentacji z realizacji projektu systemowego z wymaganymi logotypami 1.4. określenie mapy problemów beneficjenta utrudniających podjęcie aktywności zawodowej i społecznej; 1.5. omówienie specyficznych problemów związanych z poszukiwaniem pracy z osobami niepełnosprawnymi; 1.6. motywowania do czynnego udziału w projekcie i do zmiany swojej sytuacji życiowej i zawodowej (gotowość do rozwoju); 1.7. ustalenie konkretnego kursu zawodowego dla każdego z uczestników i skierowanie propozycji do Zespołu Projektowego. Punkt konsultacyjny- udostępniany przez zamawiającego (bez dodatkowych opłat) pokój w siedzibie zamawianego przy ul. Fiołkowej 2B w Kosakowie. Godziny otwarcia punktu do uzgodnienia z zamawiającym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.kosakowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Reintegracja społeczno - zawodowa w Centrum Integracji Społecznej - etap. I
Dodano: 2016-04-20 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie sesji indywidualnych z uczniami oraz warsztatów z poradnictwa w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej dla 100 uczniów w ramach projektu Młodzi zdolni realizowanego przez Powiat Starogardzki i 80 uczniów w ramach projektu Trzymaj poziom realizowanego przez Powiat Starogardzki
Dodano: 2014-11-28 - Zorganizowanie i przeprowadzenie 9 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (Model_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-10-16 - ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE KOMPETENCJE MATEMATYCZNE POPRZEZ NAUKĘ GRY W SZACHY
Dodano: 2014-07-29 - ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE KOMPETENCJE MATEMATYCZNE POPRZEZ NAUKĘ GRY W SZACHY
Dodano: 2014-07-18 - Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie terapii systemowej rodzin oraz doradztwa zawodowego dla rodzin wielodzietnych z powiatu słupskiego - uczestników projektu pilotażowego pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej.
Dodano: 2014-06-23 - Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowo - szkoleniowych dla rodzin wielodzietnych z powiatu słupskiego - uczestników projektu pilotażowego pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej.
Dodano: 2014-05-30 - Prowadzenie zajęć ogólnorozwojowych z technik szybkiego uczenia się w Szkołach Podstawowych Gminy Kartuzy
Dodano: 2014-03-25 - Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowo - szkoleniowych dla wychowanków rodzin zastępczych oraz rodziców zastępczych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-02-24 - Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowo - szkoleniowych dla wychowanków rodzin zastępczych oraz rodziców zastępczych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-12-16