Przetargi.pl
prowadzenie i obsługa akcji zimowej 2011/2012 i 2012/2013 na drogach na terenie miasta i gminy Śrem

Urząd Miejski w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, pl. 20 Października 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 2835225 w. 104 , fax. 061 2835337
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Śremie
    pl. 20 Października 1 1
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 2835225 w. 104, fax. 061 2835337
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    prowadzenie i obsługa akcji zimowej 2011/2012 i 2012/2013 na drogach na terenie miasta i gminy Śrem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie: 1) prowadzenie Akcji Zimowej polegające na: - kontroli stanu nawierzchni na jezdni i chodnikach na drogach gminnych i powiatowych w m. Śrem, oraz gminnych na terenie gminy Śrem, - decydowaniu o sposobie, terminie i sprzęcie użytym do AZ, - zaopatrzeniu w środki uszorstniające ( np. sól, piasek, wykonanie mieszanek), - prowadzeniu biura obsługi AZ (z czynnym całą dobę telefonem kontaktowym), - zbieraniu informacji o stanie nawierzchni na jezdni i chodnikach na drogach gminnych i powiatowych w m. Śrem, oraz gminnych na terenie gminy Śrem (np. Straż Miejska, Policja, Urząd Miejski, Sołtysi), - kontaktowaniu się w sytuacjach wątpliwych, co do sposobu działania z prowadzącym AZ z ramienia Urzędu Miejskiego w Śremie, - prowadzeniu kart pracy sprzętu i pracowników, - rozliczaniu i fakturowaniu wykonanych prac. 2) obsługę Akcji Zimowej polegającą na: - dysponowaniu odpowiednią ilością pracowników i specjalistycznego sprzętu, w tym przynajmniej jednym pługiem wirnikowym do odśnieżania jezdni, - prowadzeniu prac w zakresie odśnieżania w czasie do 4 godzin od chwili wystąpienia opadów, oraz likwidowania gołoledzi w czasie do 3 godzin od chwili wystąpienia, z nawierzchni jezdni i chodników na drogach gminnych i powiatowych w m. Śrem, oraz gminnych na terenie gminy Śrem. - utylizacji nadmiaru śniegu zebranego z dróg. Przewidywany zakres odśnieżania oraz likwidowania gołoledzi określa Załącznikiem nr 1 do załączonego projektu umowy. 4.1. Oferta winna zawierać ceny jednostkowe materiałów uszorstniających, pracy sprzętu i pracowników (łącznie z obowiązującym podatkiem VAT), oraz wielkość jednorazowego zestawu do transportu materiałów uszorstniających, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić załącznik ofertowy). Pozycje dla których nie zostaną określone ceny jednostkowe, nie zostaną zapłacone po wykonaniu robót i uważać się będzie, że zostały ujęte w cenach przedłożonego kosztorysu cen jednostkowych. 4.2. W oferowanych cenach należy również uwzględnić wszystkie czynności wynikające ze specyfiki prac, związane z realizacją zadania, a nie wymienione w ogłoszeniu przetargowym (m. in. obsługę biura AZ, dyżury - gotowość podjęcia prac przez pracowników i sprzęt, zorganizowanie miejsca prowadzonych prac pod względem BHP i ppoż., oznakowanie i organizacja ruchu na czas realizacji prac, ubezpieczenie OC miejsca prowadzonych prac). 4.3. Wykonawca zobowiązany jest podać w formie oświadczenia części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia w całości przez inny podmiot niż Wykonawca. 4.4. Materiały i sprzęt niezbędny do wykonania zadania zabezpiecza wykonawca, których wartość (materiałów) i koszt pracy (sprzętu) należy wkalkulować w ofercie przetargowej. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 9.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wielkość jednorazowego zestawu do transportu materiałów uszorstniających
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srem.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach