Przetargi.pl
Prowadzenie eksploatacji urządzeń iluminacji obiektów zabytkowych w Toruniu.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie eksploatacji urządzeń iluminacji obiektów zabytkowych w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie eksploatacji urządzeń iluminacji obiektów zabytkowych w Toruniu. a) znajdujących się na terenie Zespołu Staromiejskiego: - kościoły: św.Janów, św.Jakuba, św.Katarzyny, N.M.Panny, o.o.Jezuitów, Ewangelicko-Augsburski, - mury obronne: Bulwar Filadelfijski, Krzywa Wieża, Brama Żeglarska, - Dwór Artusa, - Nowy Arsenał, - Arkady, Łuk Cezara, - zegar na wieży dawnego Zboru, - Dwór Mieszczański, Zamek Krzyżacki, Gdanisko i zespół murów obronnych okalających teren zamkowy, - Fosa Zamkowa, - sieć rozdzielcza i iluminacja - Rynek Staromiejski, - Ratusz Staromiejski, Kamienica pod Gwiazdą, fontanna Flisak, Dom M. Kopernika, - alejki przy Muzeum Etnograficznym, - Rynek Nowomiejski, Zbór (Fundacja TUMULT), - Wały Gen.Sikorskiego 8 i 10, ul.Podmurna, - Teatr Baj Pomorski i Fosa Wschodnia, - Pałac Dąmbskich - Grodza V i VI - Areszt Śledczy - Brama Mostowa, Brama Klasztorna - Collegium Maius - Collegium Minus - iluminacje świąteczne: girlandy, przewieszki, sople, sznury świetlne, kurtyny świetlne, ozdoby słupowe, figury przestrzenne (w okresie między świętami - przechowywanie i konserwacja we własnym magazynie). Wymagane posiadanie wolnej powierzchni magazynowej, niezbędną do wykonania naprawy i przechowania elementów iluminacji świątecznej ( 9 miesięcy w roku) b) znajdujących się poza terenem Zespołu Staromiejskiego: - kościół pw. św.Piotra i Pawła (Podgórz - ul.Poznańska), - kościół pw. św.Krzyża (Kaszczorek - ul. Wieżowa), - kościół pw. Opatrzności Bożej (Rudak- ul.Okólna) - kościół pw. Matki Boskiej Zwycięskiej (ul.Podgórna). - Zamek Dybowski Osprzęt: - Szafa ster.oświetleniowa - 34 szt. - Słup stalowy 6,5m - 91 szt. - Obudowa betonowa typu Bulwar Filadelfijski - 82 kpl. - Reflektor ( PHILIPS , THORN ) - CONTRAST, PRTA, SVF, SNF, QVF, HNF, MVF, MBF POMPEI, MICA-B, OSQ - 800 kpl - Źródła światła (sodowe, metalohalogenkowe, neonowe)-SON-T, MHN-T, WLS, PAR, NAV-T, HPI - 800 szt. - ozdoby świetlne montowane na słupach - 200 szt - przewieszki (ul.Szeroka, Królowej Jadwigi, Św.Katarzyny, Szczytna) - 20 szt - przewieszki (Aleja Solidarności) - 14 szt - Anioł 3,5m - 2 szt - Gwiazda 3 m - 1 szt - sople świetlne -28 szt - girlanda - 101 m - kurtyna LED - 22 sznury x 10 m - sznury świetlne - 1 800 m. - Choinka (Rynek Nowomiejski) - ok. 8 000 diód LED Wartość zabudowanego osprzętu iluminacyjnego - ok.3 mln zł Moc zainstalowana Pz - ok. 350 kW. Eksploatacja urządzeń iluminacji powinna być prowadzona w oparciu o obowiązujące przepisy a w szczególności: Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, PN-IEC-60364 w zakresie ochrony od porażeń oraz Instrukcję Eksploatacji Oświetlenia Obiektów Zabytkowych. W ramach czynności eksploatacyjnych należy zapewnić: - poprawne funkcjonowanie instalacji poprzez dokonywanie oględzin 2 x dziennie (rano i wieczorem) - dyżur całodobowy. - bezzwłoczne usuwanie usterek i awarii stwarzających zagrożenie dla otoczenia, natomiast wymianę zużytych źródeł światła i uszkodzonych elementów w terminie do 24 godz. od powstania usterki. - naprawę uszkodzeń i zniszczeń powstałych w wyniku zdarzeń zewnętrznych, będących następstwem wandalizmu, zjawisk atmosferycznych itp. oraz naturalnego zużycia się urządzenia w czasie eksploatacji - po uprzednim powiadomieniu Zleceniodawcy o powstaniu uszkodzenia i uzyskaniu zgody na wykonanie tych czynności - w terminie uzgodnionym ze Zleceniodawcą. - prowadzenie na bieżąco konserwacji urządzeń iluminacji - dokonywanie odczytów liczników energii elektrycznej, regulowanie zegarów i innych urządzeń sterowniczych - prowadzenie dokumentacji technicznej, oględzin, przeglądów, pomiarów elektrycznych, - realizację dodatkowych poleceń Zleceniodawcy dotyczących przedmiotu zamówienia- wynikających z zaistniałej sytuacji - niemożliwych do przewidzenia (wypadki losowe itp.) Awarie wywołane przyczyną zewnętrzną np. przerwanie kabla podczas robót ziemnych uderzenie rozdzielnicy pojazdem czy skutki aktów wandalizmu powinny być usunięte w ciągu 24 h - rozliczenie kosztorysem powykonawczym , zweryfikowanym przez Zleceniodawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) osoby, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował wykonawca muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych- bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, wydanych na podstawie ustawy Prawo Budowlane i ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 r., nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia usługi o wartości nie mniej niż 100.000zł brutto każda (w tym minimum 1 usługa o wartości nie mniej niż 100.000zł brutto z zakresu prowadzenia eksploatacji urządzeń iluminacji obiektów zabytkowych, objętych ochroną konserwatorską) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000zł 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1,2 ustawy prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 5. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, wykonawcy muszą udokumentować, że spełniają łącznie warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz każdy z wykonawców oddzielnie że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 2. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności 5.Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr uprawnień). 7. Wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia usługi o wartości nie mniej niż 100.000zł brutto każda (w tym minimum 1 usługa o wartości nie mniej niż 100.000zł brutto z zakresu prowadzenia eksploatacji urządzeń iluminacji obiektów zabytkowych, objętych ochroną konserwatorską)z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 8 . Dokumenty potwierdzające, że usługi te (co najmniej 2)zostały wykonane należycie; 9 . Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000zł 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Oświadczenia: a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 b) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach