Przetargi.pl
Prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego będącego majątkiem gminy w zarządzie ZDiUM we Wrocławiu.

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2021-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 15014200000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego będącego majątkiem gminy w zarządzie ZDiUM we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych oświetlenia drogowego: 1. czynności rozliczane wg miesięcznej stawki ryczałtowej: a) obsługa i przeglądy techniczne wszystkich urządzeń, aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej i sterowniczej w szafkach oświetleniowych co najmniej 1 raz w miesiącu; b) stała dbałość o estetykę urządzeń oświetlenia drogowego (czyszczenie opraw, mycie kloszy, usuwanie pajęczyn i owadów oraz plakatów ze słupów i szafek); c)przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni; d)pomiary i badania eksploatacyjne oświetlenia drogowego we Wrocławiu zgodnie z „Instrukcją Ruchu i Eksploatacji”; e)malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, tablic rozdzielczych i szafek w przypadku stwierdzenia ubytków powłoki antykorozyjnej, odnawianie nieczytelnej numeracji słupów; f)przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym działaniu oświetlenia, usuwanie uszkodzeń w terminie 2 dni od momentu zgłoszenia i niezwłoczne informowanie Zamawiającego(e-mail do inspektora nadzoru) o wykonanych działaniach; g)likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia lub zgłoszenia: uszkodzonej aparatury łączeniowej w szafkach oraz słupach (w tym gniazd i wkładek bezpiecznikowych, tabliczek zaciskowo-bezpiecznikowych, wyłączników, łączników, styczników, przekaźników, lampek sygnalizacyjnych, listew montażowo – zaciskowych, oprzewodowania wewnętrznego), zużytego źródła światła, uszkodzonego wyposażenia opraw (dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków); h)pionowanie latarni; i)kontrole stanu oświetlenia drogowego (wszystkie obwody) w porze nocnej nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; j)usuwanie w trybie natychmiastowym zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowanych przez urządzenia oświetleniowe; k)prowadzenie „Książki eksploatacyjnej”, a w przypadku jej braku również założenie dla urządzeń oświetleniowych zasilanych z danej szafki oświetleniowej zawierającej: schemat jednokreskowy obwodów z rodzajem opraw i źródeł światła, protokoły przeprowadzonych pomiarów, zapisy z datą przeprowadzonych kontroli, oględzin i przeglądów na poszczególnych obiektach oraz zapisy z datą stwierdzenia usterek i awarii dla każdego urządzenia; l)udostępnianie urządzeń oświetleniowych na życzenie Zamawiającego innym Wykonawcom w celu rozbudowy, przebudowy, modernizacji lub naprawy gwarancyjnej; m)podłączanie i odłączanie na życzenie Zamawiającego do sieci oświetleniowej reklam i innych urządzeń oraz sporządzenie protokołów; n)w pierwszym miesiącu eksploatacji wymiana wkładów do zamków w szafkach oświetleniowych i szafkach reduktorów mocy 240 szt.; o)zapewnienie stałej łączności bezprzewodowej w systemie GPRS szafek ze sterownikami CPAnet na stronie www.cpanet.pl w ilości 80 szt.; p)czynności wykonywane z udziałem zamawiającego: - kontrola sprawności oświetlenia drogowego w porze nocnej na życzenie Zamawiającego 1 lub 2 razy w miesiącu; - oględziny urządzeń oświetlenia drogowego na życzenie Zamawiającego nie rzadziej niż 1 raz w roku. 2. czynności rozliczane wg kosztorysów powykonawczych na podstawie odrębnych zleceń rozliczane wg czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Z, M) podanych w Sekocenbudzie z kwartału realizacji danego zlecenia oraz norm określonych w obowiązujących katalogach: a)roboty związane z ewentualną rozbudową lub modernizacją oświetlenia drogowego; b) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych i szafek – wg przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu robót. Pomalowane słupy należy zabezpieczyć do wysokości 2,5 m powyżej poziomu terenu powłoką antyplakatową i antygraffiti w technologii HLG System.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach