Przetargi.pl
Prowadzenie całodobowego pogotowia awaryjnego w branży elektrycznej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej z siedziba w Mikołowie

Zakład Gospodarki Lokalowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242600 , fax. 032 3242612
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej
    ul. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 032 3242600, fax. 032 3242612
    REGON: 27054706000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie całodobowego pogotowia awaryjnego w branży elektrycznej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej z siedziba w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia
    CPV 50711000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
    a)sprawdzanie obwodu instalacji elektrycznej od głównego przyłącza do obwodów gniazd wtyczkowych i oświetlenia;
    b)wymiana uszkodzonych elementów elektrycznych (bezpieczniki, podstawy bezpiecznikowe, wyłączniki typu S, wyłączniki typu FI, okablowanie tablic bezpiecznikowych);
    c)zabezpieczenie prawidłowej pracy węzłów c.o. i gazowych - w ścisłej współpracy z pogotowiem c.o. i gazowym;
    d)sprawdzanie i usuwanie (do 4h) awarii zgłoszonych przez administrację Zakładu Gospodarki Lokalowej;
    e)regulacja oświetlenia zewnętrznego w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej;
    f)dopuszczenie do podłączenia w zasobach mieszkaniowych firm wykonujących prace dla Zakładu Gospodarki Lokalowej;
    g)koordynacja prac elektrycznych w zasobach Zakładu Gospodarki Lokalowej z Rejonem Energetycznym Mikołów;
    h)zabezpieczanie budynku w trakcie usuwania awarii, tj. instalacja ma spełniać warunki ochrony przeciwpożarowej i przeciwporażeniowej, należy również zabezpieczyć budynek przed pożarem, a ludzi przed porażeniem energią elektryczną.
    i)zapewnienie prawidłowej dostawy energii elektrycznej przez 24h na dobę do budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej.
    2.Wykonawca będzie do dyspozycji Zamawiającego niezwłocznie po powzięciu wiadomości o zaistnieniu awarii. Obowiązkiem wykonawcy w takiej sytuacji będzie przyjazd pod adres wskazany przez Zamawiającego w ciągu 30 minut od telefonicznego zgłoszenia, zabezpieczenie przed jej rozszerzeniem oraz usunięcie jej skutków i przywrócenie do stanu sprzed awarii.
    3.Miejsce wykonywania usług: Mikołów, zasoby Zakładu Gospodarki Lokalowej (wykaz adresów stanowi dodatek nr 6 do siwz)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
    a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
    - zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 usługę dotyczącą pogotowia elektrycznego, podobnego swym zakresem do przedmiotu postępowania, wykonywanego w sposób ciągły przez okres min. 1 roku
    - dysponują lub będą dysponować min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń elektrycznych, min. 1 osobą posiadającą uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych na stanowisku dozoru D, min. 5 osobami posiadającymi uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych na stanowisku eksploatacji E
    c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

    W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia
    - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - z wykazu musi wynikać, iż Wykonawca zrealizował min. 1 usługę dotyczącą pogotowia elektrycznego, podobnego swym zakresem do przedmiotu postępowania, wykonywanego w sposób ciągły przez okres min. 1 roku
    - kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.mikolow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach