Gmina Miejska Polanica-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Dąbrowskiego 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8680600 , fax. 0-74 86 810 46
- Data zamieszczenia: 2013-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Polanica-Zdrój
ul. Dąbrowskiego 3 3
57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8680600, fax. 0-74 86 810 46
REGON: 89071794100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie bieżącej konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Polanica-Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia . 1.2. Za prowadzenie bieżącej konserwacji oraz eksploatacji oświetlenia ulicznego uważa się w szczególności wykonywanie napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjno elektrycznych na urządzeniach oświetlenia ulicznego będącego w zasobach Gminy Polanica-Zdrój. 1.3. Wielkość oraz zakres zamówienia : 1.4. zakres zamówienia obejmuje utrzymanie urządzeń i instalacji oświetlenia ulicznego w ciągłej sprawności technicznej i eksploatacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami 1.5. wielkość zamówienia 1552 latarnie oświetleniowe w tym : 1 latarnie wysokie 592 2 latarnie parkowe 869 3 latarnie na słupach energetycznych 1.6 Konserwacja, montaż i demontaż oświetlenia świątecznego w następujących ulicach: ul. Warszawska, T. Kościuszki, Wojska Polskiego, Zdrojowa, Parkowa, Kamienna, teren Paku Zdrojowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 4.500,0 zł PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych, 00,100 groszy) PLN w terminie do dnia 20.02.2013 r. do godziny 11:00. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Gminy Polanica-Zdrój BANK PEKAO S.A. Oddział w Polanicy-Zdroju nr 34 1240 3464 1111 0010 3997 8269 z dopiskiem Prowadzenie bieżącej konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Polanica-Zdrój. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwagi: gwarancje w oryginale mają być pozostawione w kasie Gminy Polanica-Zdrój, natomiast kserokopie potwierdzone ze zgodnością z oryginałem załączone do ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego Wykonawcy, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy PZP). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.polanica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie napraw instalacji domofonowych oraz przeglądów i napraw monitoringu wizyjnego (CCTV) w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-15 /WZŻ/2016
Dodano: 2016-02-04 - Usługa: dozór i konserwacja dźwigów oraz urządzeń i sieci energetycznej
Dodano: 2015-02-05 - Usługi w zakresie usuwania awarii instalacji domofonowych wraz z niezbędną konserwacją w 12 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-3 /WZŻ/2015
Dodano: 2015-01-23 - 122/U/PN/2014 - Zakup usługi serwisowania i konserwacji instalacji wentylacyjnych dla Wrocławskiego Centrum Badań EIT+
Dodano: 2014-12-01 - 101/U/PN/2014 - Zakup usługi serwisowania i konserwacji instalacji wentylacyjnych dla Wrocławskiego Centrum Badań EIT+.
Dodano: 2014-11-12 - Usługi serwisowo-konserwacyjne oraz naprawy awaryjne urządzeń wentylacji i klimatyzacji zlokalizowanych w budynku Zakładu Teleradioterapii Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu - Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5..
Dodano: 2014-10-01 - Usługa konserwacji i naprawy wentylatorów i klimatyzatorów
Dodano: 2014-09-05 - Usługi serwisowo-konserwacyjne oraz naprawy awaryjne urządzeń wentylacji i klimatyzacji zlokalizowanych w budynku Zakładu Teleradioterapii Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu - Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5.
Dodano: 2014-08-29 - Prowadzenie bieżącej konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Polanica-Zdrój
Dodano: 2014-02-10 - Usługa w zakresie usuwania awarii instalacji domofonowych wraz z niezbędną konserwacją w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-7/WZŻ/2014
Dodano: 2014-02-05