Przetargi.pl
Usługi w zakresie usuwania awarii instalacji domofonowych wraz z niezbędną konserwacją w 12 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-3 /WZŻ/2015

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2015-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl/bip.wzzz.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie usuwania awarii instalacji domofonowych wraz z niezbędną konserwacją w 12 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-3 /WZŻ/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Rodzaj zamówienia-usługa; 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie usuwania awarii instalacji domofonowych wraz z niezbędną konserwacją (czyszczeniem) komponentów ściśle powiązanych z naprawianymi elementami w obiektach Zamawiającego: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław 4) Żłobka nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław 5) Żłobek nr 5 - u. Dokerska 5, Wrocław 6) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław 7) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław 8) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław 9) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław 10) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław 11) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław 12) Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław 3.Systemy domofonowe zainstalowane w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków LP Adres obiektu Telefon kontaktowy System domofonowy Ilość paneli w sztukach Ilość słuchawek Ilości samozamykaczy 1 Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław 71/ 361-53-31 CYFRAL TD6, MIFON 2 4 TCL, 4 szt. analogowych 3 2 Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław 71/ 357-74-15 MIFON 6p 1 5 3 3 Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław 71/ 355-16-77 FIM PRO 4p 1 4 3 4 Żłobka nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław 71/ 351-86-42 FIM PRO 4p 1 5 3 5 Żłobek nr 5 - u. Dokerska 5, Wrocław 71/ 373-84-01 FIM PRO 5p 1 5 4 6 Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław 71/ 344-61-15 COMMAX 4 4 3 7 Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław 71/ 367-23-45 FIM PRO 1 5 3 8 Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław 71/ 328-30-58 CODI 1 9 3 9 Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław 71/ 367-62-70 FIM PRO 6p 1 6 3 10 Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław 71/ 325-97-99 MIFON 4NP 1 4 3 11 Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław 71/ 336-19-31 CODI 1 5 3 12 Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław 71/ 345-66-15 MATIBUS SE 2 11 3 4. Typowe usterki domofonowe zgłaszane w 2014r 1 Sprawdzenie / wymiana unifonów 2 Sprawdzenie / wymiana styków RJ11 3 Reset centralki 4 Ponowna konfiguracja centralki i słuchawek 5 Sprawdzenie / wymiana mikrofonu w kasecie 6 Regulacja kasety 7 Naprawa linii 8 Sprawdzenie / wymiana elektrozaczepów 9 Sprawdzenie / wymiana przekaźników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100,00 zł (sto złotych 00/100) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas na usunięcie zgłoszonej awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl/ www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach