Gmina Miejska Polanica-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Dąbrowskiego 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8680600 , fax. 0-74 86 810 46
- Data zamieszczenia: 2016-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Polanica-Zdrój
ul. Dąbrowskiego 3 3
57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8680600, fax. 0-74 86 810 46
REGON: 89071794100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie bieżącej konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Polanica-Zdrój. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Podstawowym obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie urządzeń i instalacji oświetlenia ulicznego w ciągłej sprawności technicznej i eksploatacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie następstwa związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem tego obowiązku. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy: 2. Wymiana zużytych oprawek żarówek i spalonych żarówek wraz z równoczesnym oczyszczeniem opraw i kloszy, 3. Wymiana rozbitych główek bezpiecznikowych, 4. Wymiana izolatorów i spalonych bezpieczników, 5. Wymiana zabezpieczeń w lampach, 6. Wymiana przewodów w oprawach, 7. Wymiana dławików w lampach, 8. Wymiana dekli do lamp, 9. Wymiana przewodów w szafkach sterowniczych, 10. Wymiana uszkodzonych tabliczek słupowych, 11. Wymiana rozbitych żarówek, kloszy, lub całych opraw, 12. Wymiana przepalonych styczników, zegarów sterujących i wyłączników zmierzchowych, 13. Pionowanie przechylonych słupów oświetleniowych, 14. Uzupełnienie brakujących tabliczek ostrzegawczych na słupach, 15. Uzupełnienie napisów i znaków ostrzegawczych na słupach i rozdzielniach, 16. Uzupełnienie ubytków farby na słupach i rozdzielniach, 17. Malowanie całych słupów oświetleniowych, 18. Wycinka gałęzi drzew i krzewów dotykających do przewodów i lamp oświetleniowych, 19. Wyłączanie oświetlenia ulicznego w sytuacjach grożących bezpieczeństwu ludzi lub mogących spowodować inne nieprzewidziane zagrożenia oraz zabezpieczenie miejsc awarii do czasu naprawy, 20. Wykonanie oględzin urządzeń i instalacji oświetlenia ulicznego oraz ocena ich stanu technicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Stwierdzone zagrożenia szczególnie w zakresie ochrony przeciwpożarowej, należy usunąć natychmiast, 21. Sprawdzenie stanu urządzeń zabezpieczających i sterujących, 22. Okresowe zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwpożarowej i rezystencji izolacji, 23. Zgłaszanie Zamawiającemu propozycji dotyczących potrzeby modernizacji istniejącej sieci oświetleniowej i jej rozbudowy, 24. Podejmowanie przedsięwzięć wpływających na zmniejszenie kosztów eksploatacji oświetlenia ulicznego, 25. Składanie pisemnych meldunków o zniszczeniach i uszkodzeniach instalacji i urządzeń oświetleniowych dokonanych przez osoby nieznane - niezwłocznie po ich stwierdzeniu, 26. Odczytywanie stanów liczników (jak zajdzie taka potrzeba) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym oraz ustawianie zegarów sterujących - włączanie i wyłączanie oświetlenia ulicznego, 27. Użyte powyżej określenia w szczególności nie wyklucza obowiązku wykonania innych prac koniecznych dla bieżącego utrzymania urządzeń i instalacji oświetlenia w sprawności technicznej i eksploatacyjnej, 28. Wykonawca musi być do dyspozycji Zamawiającego w ciągu całej doby (łączność za pośrednictwem posiadanego przez Wykonawcę telefonu stacjonarnego i komórkowego - nr tel. Wykonawca poda w formularzu oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 9.000,00 zł PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych, 00/100) PLN w terminie do dnia 11.02.2016 r. do godziny 11:00. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Gminy Polanica-Zdrój BANK PEKAO S.A. Oddział w Polanicy-Zdroju nr 34 1240 3464 1111 0010 3997 8269 z dopiskiem Prowadzenie bieżącej konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Polanica-Zdrój. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwagi: gwarancje w oryginale mają być pozostawione w kasie Gminy Polanica-Zdrój, natomiast kserokopie potwierdzone ze zgodnością z oryginałem załączone do ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy PZP). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.polanica.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie eksploatacji urządzeń zintegrowanego systemu zarządzania ruchem i transportem publicznym oraz kanalizacji teletechnicznej LEGMAN w ramach zadania: Eksploatacja sygnalizacji świetlnej w Legnicy
Dodano: 2016-06-02 - Wykonywanie usług z zakresu inżynierii miejskiej w latach 2015-2017 - Zadanie II - Utrzymywanie w należytym stanie technicznym i estetycznym sygnalizacji świetlnych
Dodano: 2014-12-05 - Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych i przejść aktywnych w ciągach dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu z podziałem na 8 zadań. CPV 50.23.22.00-2.
Dodano: 2014-11-24 - Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowej sygnalizacji świetlnej wzbudzanej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 297 w m. Trzebień od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014r. do godziny 24:00.
Dodano: 2014-02-21 - Utrzymanie, konserwacja i naprawa drogowej sygnalizacji świetlnej oraz tzw. aktywnych oznakowań przejść dla pieszych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
Dodano: 2013-12-11 - Utrzymanie, konserwacja i naprawa drogowej sygnalizacji świetlnej oraz tzw. aktywnych oznakowań przejść dla pieszych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha.
Dodano: 2013-07-01 - Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych i przejść aktywnych w ciągach dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu z podziałem na 10 zadań. CPV 50232200-2
Dodano: 2012-10-09 - Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych w m. Dobroszyce, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 (obwodnica Dobroszyc) utrzymywanych przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 r. CPV 50232200-2
Dodano: 2012-04-30 - Modernizacja sygnalizacji świetlnej na drodze nr 8 w m. Łagiewniki
Dodano: 2011-11-25 - Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych i przejść dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 335 w m. Lubin utrzymywanych przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu w okresie od 1 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2014r.
Dodano: 2011-11-22