Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
- Data zamieszczenia: 2017-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Poznańska 33
64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
REGON: 52693700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Nowy Tomyśl i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2022 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Nowy Tomyśl i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2022 r. 2. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem wg stanu na dzień 30 listopada 2017 r. zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Liczba jednostek może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SIWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych, bez konieczności zmiany umowy na obsługę bankową Gminy Nowy Tomyśl. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Uruchomienie i prowadzenie przez wykonawcę (bank) obsługi rachunków bankowych Gminy oraz jednostek wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ; 2) Zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych zamawiającego oraz jego serwisowania; 3) Nie pobieranie prowizji i opłat od dokonywanych wpłat gotówkowych od wpłacającego, który będzie dokonywał płatności na rachunek(-i) bankowy(-e) zamawiającego we wszystkich punktach kasowych banku – wykonawcy umowy; 4) Nie pobieranie prowizji i opłat od dokonywanych wypłat gotówkowych (w tym również dewiz) z rachunków zamawiającego, w tym również w formie wypłat elektronicznych we wszystkich punktach kasowych wykonawcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Nowy Tomyśl; 5) Zapewnienie dokonywania wpłat gotówkowych w formie zamkniętej m.in. za pomocą wrzutni nocnej; 6) Zapewnienie w Gminie Nowy Tomyśl Systemu Identyfikacji Płatności Masowych (Informatyczny System Masowych Płatności) umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez zamawiającego; Informatyczny System Płatności Masowych dotyczy następujących rodzajów wpłat z tytułu: - użytkowania wieczystego gruntów Gminy; - gospodarowania odpadami komunalnymi; - podatku od nieruchomości; - podatku od środków transportu; - podatku rolnego; - podatku leśnego; rozpoznawalnych po identyfikatorze konta bankowego oraz identyfikatorze wpłaty; 7) Zapewnienie możliwości zaciągania kredytu w bieżącym rachunku bankowym prowadzonym dla Gminy Nowy Tomyśl do wysokości określonej corocznie uchwałą budżetową; 8) Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych; 9) Realizowanie przelewów krajowych i zagranicznych; 10) Postawienie (udostępnienie) zamawiającemu środków do dyspozycji w dniu, w którym wpłynęły na jego rachunek bez stosowania prowizji; 11) Zapewnienie odpowiednich wymogów bezpieczeństwa. 4. Całość zamówienia została szczegółowo określona w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( t.j.Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1876 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe oraz posiadanie zdolności do prowadzenia transakcji dewizowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty” oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Gnieźnieńskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu
Dodano: 2024-05-21 - Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Pleszew oraz jednostek organizacyjnych z uwzględnieniem linii kredytowej w okresie od dn. 01.02.2024r. do dn. 31.01.2027r.
Dodano: 2023-12-11 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubasz i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-12-23 - Prowadzenie bankowej obsługi Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz jej trzydziestu jeden jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-10-19 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Leszna i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
Dodano: 2020-12-01 - Kompleksowa obsługa bankowa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy wraz z otwarciem odnawialnej linii kredytowej w rachunku bieżącym w wysokości do 3.000.000,00 zł.
Dodano: 2020-09-18 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego w okresie od września 2020 do sierpnia 2024
Dodano: 2020-08-11 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego w okresie od września 2020 do sierpnia 2024
Dodano: 2020-07-28 - Usługi bankowe polegające na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.
Dodano: 2020-07-08 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szydłowo oraz jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023
Dodano: 2020-06-12