Przetargi.pl
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Czernichów

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-070 Czernichów, Czernichów 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2702105 , fax. 012 2702324
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    Czernichów 2 2
    32-070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 012 2702105, fax. 012 2702324
    REGON: 00053498300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Czernichów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Czernichów i jednostek organizacyjnych Gminy Czernichów, obejmująca: 1) Urząd Gminy Czernichów. 2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czernichowie. 3) Gminny Zespół Obsługi Szkół w Czernichowie: a) Samorządowe Przedszkole w Czernichowie, b) Samorządowe Przedszkole w Wołowicach, c) Integracyjne Samorządowe Przedszkole w Przegini Duchownej, d) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi Szlacheckiej, e) Szkoła Podstawowa w Przegini Duchownej, f) Szkoła Podstawowa w Rusocicach, g) Zespół Placówek Oświatowych w Czernichowie, h) Zespół Placówek Oświatowych w Kamieniu, i) Zespół Placówek Oświatowych w Wołowicach, j) Zespół Placówek Oświatowych w Rybnej, 4) Zakład Gospodarki Komunalnej w Czernichowie. 2. Przewidywana ilość rachunków bankowych do obsługi: 34. 3. Przewidywana ilość przelewów rocznie: 20000 szt. 4. Szacunkowa kwota wypłat gotówkowych z rachunków bankowych: 860000,00 zł. 5. Szacunkowa kwota wpłat gotówkowych na rachunki bankowe 2500000,00 zł. 6. Obsługa bankowa polegać będzie na: 1) otwarciu i prowadzeniu rachunków złotowych i dewizowych dla jednostek określonych w ust. 1, 2) realizowaniu rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, w tym również wykonywaniu zleceń drogą elektroniczną, 3) przyjmowaniu wpłat i dokonywaniu wypłat gotówkowych, 4) uznaniu i obciążaniu rachunków bankowych w dniu operacji, 5) gromadzone środki na rachunkach bankowych będą oprocentowane wg stawki zmiennej. Stawka oprocentowania oparta będzie na stawce WIBID dla jednomiesięcznych depozytów międzybankowych, wyliczonych jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy pomnożonej przez współczynnik k1 podany w ofercie. 6) możliwości zaciągania kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym przez Gminę Czernichów do kwoty corocznie określonej w Uchwale Budżetowej (nie więcej niż 2000000,00 PLN). Zamawiający nie dopuszcza możliwość pobierania prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększonej/pomniejszonej o marżę Banku podaną w ofercie. Na uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Zamawiający podpisze odrębną umowę kredytową, wystawi weksel wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika i oświadczenie o poddaniu się egzekucji oraz dokona wszystkich pozostałych czynności bankowych związanych z udzieleniem kredytu, 7) sporządzaniu i przekazywaniu wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy (dopuszcza się możliwość udostępniania wydruku wyciągów bankowych w systemie bankowości elektronicznej), nie później niż w następnym dniu roboczym), 8) wydawaniu i obsłudze kart płatniczych w ilości co najmniej 2 szt., 9) przechowywaniu depozytów, 10) wydawaniu zaświadczeń i opinii bankowych, 11) objęciu systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek poprzez: zakup oprogramowania wraz z instalacją na własnym sprzęcie komputerowym jednostek i przeszkolenie pracowników i zapewnieniu prawidłowej pracy zainstalowanych urządzeń i oprogramowania. 12) zerowaniu rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach, na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy, 7. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji za: a) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych (podstawowych i pomocniczych), b) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na wszystkich obsługiwanych rachunkach gminy i jej jednostek organizacyjnych, c) likwidację rachunku bankowego, d) otwarcie rachunku lokat terminowych, e) realizację poleceń przelewów wydanych przez Zamawiającego na rachunki prowadzone przez Bank, f) uruchomienie i prowadzenie lokat typu overnight, g) niewykorzystanie części linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym, h) generowanie i przekazywanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych (dopuszcza się możliwość udostępnienia wydruku wyciągów bankowych w systemie bankowości elektronicznej), i) wydawanie blankietów czekowych, j) przechowywanie depozytów, k) wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych, l) objęcie systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek poprzez: zakup oprogramowania wraz z instalacją na własnym sprzęcie komputerowym jednostek i przeszkolenie pracowników, m) zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanych urządzeń i oprogramowania. 2) Bank zobowiązany jest na własny koszt zainstalować i konserwować w okresie trwania umowy dodatkowe urządzenia takie, jak np. karty podpisu elektronicznego, czytniki kart czy inne wyposażenie komputerowe niezbędne dla właściwej pracy systemu bankowości elektronicznej. 3) Elektroniczny system obsługi bankowej, udostępniony przez Bank Zamawiającemu musi spełniać kryteria bezpiecznego podpisu elektronicznego w rozumieniu art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym. 4) Wykonawca zapewni ponadto: a) bezpłatne doradztwo finansowe w zakresie objętym umową na bankową obsługę budżetu, b) pracę w elektronicznym systemie bankowości w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia, nie później niż 30 dni od dnia podpisania umowy, c) bezpłatny transport gotówki: przywóz i odbiór gotówki do siedziby zamawiającego i jego jednostek, w godzinach pracy urzędu, w przypadku gdy Bank nie posiada oddziału, filii w miejscowości będącej siedzibą gminy(8 konwojów w miesiącu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach