Przetargi.pl
„Prowadzenie akcji zimowej w gminie Ryki w 2021 roku”

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Karola Wojtyły
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 865 71 10 , fax. 081 865 71 11
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
    ul. Karola Wojtyły 29
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 865 71 10, fax. 081 865 71 11
    REGON: 52596100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umryki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Prowadzenie akcji zimowej w gminie Ryki w 2021 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Ryki w 2021 roku. 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90620000-9 – Usługi odśnieżania 90630000-2 – Usługi usuwania oblodzeń 3. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają: - Załącznik nr 1A do SIWZ - wykaz dróg gminnych w gminie Ryki objętych zimowym utrzymaniem w 2021 roku; - Załącznik nr 1B do SIWZ - wykaz dróg gminnych odśnieżonych i posypywanych tylko interwencyjnie w/g II kolejności zimowego utrzymania w 2021 roku; - Załącznik nr 1C do SIWZ - wykaz chodników przeznaczonych do mechanicznego odśnieżania i posypywania w 2021 roku; - Załącznik nr 1D do SIWZ - zimowe utrzymanie dróg, a także wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Obowiązki Wykonawcy. 1) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia kart drogowych i udostępnianie ich do wglądu lub przekazanie kserokopii Zamawiającemu na jego żądanie. W kartach muszą być, co najmniej zapisy o godzinach, dacie i miejscu pracy sprzętu, stanie utrzymania dróg i utrudnieniach odśnieżonych dróg. 2) Materiały do posypywania maja być zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Materiały te Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 3) Drogi i ulice należy odśnieżać obustronnie na całej jej szerokości. 4) Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni. 5) Zamawiający przeprowadzał będzie na wybranych odcinkach dróg sprawdzenie sposobu prowadzenia prac w zakresie zimowego utrzymania dróg na danym zadaniu, oraz zachowanie utrzymania, a przede wszystkim przejezdności dróg. 6) W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z poleceniem, powinien zawiadomić kontrolującego o tym fakcie Zamawiającego celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania dla odpowiedniego utrzymania bądź doprowadzenia do należytego stanu zasypanych jezdni. 7) Wykonawca zobowiązany jest posiadać zapas piachu i soli minimum na 1 tydzień prowadzenia akcji odśnieżania. 8) Ilość km odśnieżanych dróg może ulegać zmianie. 9) Zamawiający wymaga, aby łączność z Wykonawcą była możliwa przez całą dobę przy pomocy telefonów stacjonarnych, komórkowych lub radiotelefonów. Zamawiający wymaga również, aby w czasie prowadzenia akcji możliwa była bezpośrednia łączność Zamawiającego z operatorami (telefon komórkowy, radiotelefon). 10) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o sprzęcie biorącym udział w akcji zimowego utrzymania dróg: samochodach lub ciągnikach podając ich dane dotyczące numerów rejestracyjnych. 11) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu dobowych raportów o przeprowadzonym odśnieżaniu oraz miesięcznych, pisemnych raportów zawierających informacje o przeprowadzonych ośnieżeniach: a) Raporty miesięczne zatwierdzone przez Zamawiającego będą stanowiły podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach