Przetargi.pl
Prowadzenia całodobowego pogotowia awaryjnego w branży hydraulicznej i elektrycznej oraz konserwacji i drobnych napraw bieżących w budynkach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Białogardzki Zarząd Nieruchomości, oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w podziale na dwie części

Białogardzki Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. Dąbrowszczaków 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 312 84 45 , fax. 0-94 312 64 44
  • Data zamieszczenia: 2012-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białogardzki Zarząd Nieruchomości
    ul. Dąbrowszczaków 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 312 84 45, fax. 0-94 312 64 44
    REGON: 33146976900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenia całodobowego pogotowia awaryjnego w branży hydraulicznej i elektrycznej oraz konserwacji i drobnych napraw bieżących w budynkach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Białogardzki Zarząd Nieruchomości, oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w podziale na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest usługa Prowadzenia całodobowego pogotowia awaryjnego w branży hydraulicznej i elektrycznej oraz konserwacji i drobnych napraw bieżących w budynkach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Białogardzki Zarząd Nieruchomości, oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w podziale na dwie części CZĘŚĆ I - Pogotowie hydrauliczne 1. Utrzymanie w pełni sprawności instalacji c.o, c.c.w., i wodno - kanalizacyjnej poprzez przyjmowanie zgłoszeń i natychmiastowe podejmowanie działań w celu usunięcia wszelkich nieszczelności na w/w instalacjach lub urządzeniach z nimi związanych poprzez: a) Instalacja wodno - kanalizacyjna - naprawa awaryjnych przecieków na instal. wew. od wodomierza głównego; - wymiana niesprawnych zaworów i głowic; - wymiana odcinków pionów, poziomów lub gałązek wodnych (do 1 m); - usuwanie niedrożności przykanalików; - usuwanie niedrożności sieci poziomej w budynkach; - czyszczenie pionów; - wymiana odcinków pionów kanalizacyjnych do 1 m b) Instalacja c.o. i c.c.w. - bezpośrednia naprawa drobnych awaryjnych pęknięć na instalacji wewnętrznej c.o., c.c.w. i urządzeniach (np. grzejniki); - likwidacja zapowietrzonych instalacji ; - wymiana śrubunków , półśrubunków i innych połączeń; - montaż odpowietrzników; - uzupełnienie wody w instalacjach ; - wymiana niesprawnych zaworów i głowic termostatycznych ; - wymiana pionów do 2m; - wymiana poziomów do 2m 2. Wykonawca będzie do dyspozycji Zamawiającego niezwłocznie po powzięciu wiadomości o zaistnieniu awarii. Obowiązkiem wykonawcy w takiej sytuacji będzie przyjazd pod wskazany adres w ciągu 30 minut od telefonicznego zgłoszenia awarii, zabezpieczenie jej przed rozszerzeniem oraz usunięcie jej skutków i przywrócenie do stanu pierwotnego. 3. Realizacja robót odbywać się będzie: w dni robocze w godzinach od 7 00 do 15 00 na telefoniczne zgłoszenie administracji w dni robocze w godzinach od 15 00 do 700 rano dnia następnego oraz w dni świąteczne i dni wolne od pracy całodobowo na telefoniczne zgłoszenie najemcy u którego wystąpiła awaria 4. Koszt robót związanych z usunięciem pojedynczej awarii nie może przekroczyć wartości 700 euro = 2813,72 zł netto (przy założeniu że 1 euro= 4,0196 zł z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011r w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 282, poz 1650) W przypadku gdy szacowana wartość robót przekraczać będzie kwotę 700 euro, Wykonawca winien zabezpieczyć miejsce awarii z własnych materiałów w stopniu podstawowym umożliwiającym prawidłową eksploatację lokalu bądź budynku oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o zakresie prac jakie należy przeprowadzić. 5. Rozliczanie robót odbywać się będzie w cyklu miesięcznym na podstawie kosztorysów powykonawczych dołączonych do faktury. 6. Wykaz budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 7 i 7a do niniejszej specyfikacji. 7. Szacunkowa ilość roboczogodzin potrzebnych do usunięcia awarii jakie mogą wystąpić w roku 2013r - 1179 Rgh CZĘŚĆ II - Pogotowie elektryczne 1. Utrzymanie w pełni sprawności instalacji elektrycznej i domofonowej poprzez przyjmowanie zgłoszeń i natychmiastowe podejmowanie działań w celu usunięcia wszelkich awarii na w/w instalacjach lub urządzeniach z nimi związanych poprzez: a) sprawdzanie obwodu instalacji elektrycznej od głównego przyłącza do obwodów gniazd wtyczkowych i oświetlenia; b) wymiana uszkodzonych elementów elektrycznych (bezpieczniki, podstawy bezpiecznikowe, wyłączniki typu S, wyłączniki typu FI, okablowanie tablic bezpiecznikowych); c) sprawdzanie i usuwanie awarii zgłoszonych przez administrację Białogardzkiego Zarządu Nieruchomości; d) regulacja oświetlenia zewnętrznego w budynkach administrowanych przez Białogardzki Zarząd Nieruchomości e) dopuszczenie do podłączenia w zasobach mieszkaniowych firm wykonujących prace dla Białogardzkiego Zarządu Nieruchomości f) koordynacja prac elektrycznych w zasobach Białogardzkiego Zarządu Nieruchomości g) zabezpieczanie budynku w trakcie usuwania awarii, tj. instalacja ma spełniać warunki ochrony przeciwpożarowej i przeciwporażeniowej, należy również zabezpieczyć budynek przed pożarem, a ludzi przed porażeniem energią elektryczną. h) zapewnienie prawidłowej dostawy energii elektrycznej przez 24h na dobę do budynków administrowanych przez Białogardzki Zarząd Nieruchomości i) bieżącej konserwacji instalacji elektrycznej oraz domofonowej 2. Wykonawca będzie do dyspozycji Zamawiającego niezwłocznie po powzięciu wiadomości o zaistnieniu awarii. Obowiązkiem wykonawcy w takiej sytuacji będzie przyjazd pod wskazany adres w ciągu 30 minut od telefonicznego zgłoszenia awarii, zabezpieczenie jej przed rozszerzeniem oraz usunięcie jej skutków i przywrócenie do stanu pierwotnego. 3. Realizacja robót odbywać się będzie: w dni robocze w godzinach od 7 00 do 15 00 na telefoniczne zgłoszenie administracji w dni robocze w godzinach od 15 00 do 700 rano dnia następnego oraz w dni świąteczne i dni wolne od pracy całodobowo na telefoniczne zgłoszenie najemcy u którego wystąpiła awaria 4. Koszt robót związanych z usunięciem pojedynczej awarii nie może przekroczyć wartości 700 euro = 2813,72 zł netto (przy założeniu że 1 euro= 4,0196 zł z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011r w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 282, poz 1650) W przypadku gdy szacowana wartość robót przekraczać będzie kwotę 700 euro, Wykonawca winien zabezpieczyć miejsce awarii z własnych materiałów w stopniu podstawowym umożliwiającym prawidłową eksploatację lokalu bądź budynku oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o zakresie prac jakie należy przeprowadzić. 5. Rozliczanie robót odbywać się będzie w cyklu miesięcznym na podstawie kosztorysów powykonawczych dołączonych do faktury. 6. Wykaz budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 7 i 7a do niniejszej specyfikacji. 7. Szacunkowa ilość roboczogodzin potrzebnych do usunięcia awarii jakie mogą wystąpić w roku 2013r - 502 Rgh
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bzn.bialogard.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach