Przetargi.pl
Promocja w Internecie skierowana do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych

Gmina Kazimierz Dolny ogłasza przetarg

  • Adres: 24-120 Kazimierz Dolny, ul. Senatorska 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0818810212 w. 28 , fax. 081 8810213
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kazimierz Dolny
    ul. Senatorska 5 5
    24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie
    tel. 0818810212 w. 28, fax. 081 8810213
    REGON: 43102007800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzdolny.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja w Internecie skierowana do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zadanie nr 1 Promocja w Internecie skierowana do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii Szczegółowy zakres zamówienia: 1. Emisja w portalach: a. Wirtualna Polska w sekcjach biznes, finanse oraz kobieta, b. Onet.eu na głównej stronie oraz w sekcji biznes i podróże, c. Interia w sekcji biznes, d. o2 w sekcji life style, e. BizOn w sekcji Top Management, f. Nasza-klasa, g. Google Wielka Brytania i Irlandia w języku polskim i angielskim 2. Minimalna zawartość materiałów reklamowych (nośniki przekazów reklamowych): a. animowany billboard (wersja polska i anglojęzyczna), b. toplayer, c. halfpage. 3. Wymagane będzie stworzenie kreacji dla billboardów z wykorzystaniem logo Kazimierza Dolnego, logo audycji o Kazimierzu Dolnym realizowanych przez Radio ZET, z linkiem do strony internetowej Urzędu Miasta www.kazimierz-dolny.pl (wszystkie wymienione materiały zostaną dostarczone Wykonawcy po podpisaniu mowy). 4. Wymagania estetyczne i artystyczne: a. od kreacji nośników przekazów reklamowych wymaga się atrakcyjnej szaty graficznej będącej jednym z podstawowych wyróżników i metod pozyskiwania zainteresowania internautów, b. layout kreacji reklamowej powinien konweniować z identyfikacją wizualną marki Kazimierz Dolny. 5. Oferta Wykonawcy powinna zawierać w cenie koszt przekazania Zamawiającemu autorskich praw majątkowych do całości materiałów graficznych i słownych powstałych w ramach realizacji niniejszego zadania. 6. Wymogi merytoryczne: Krótkie teksty i hasła reklamowe powinny przedstawiać i promować m.in. lokalne przykłady dobrych praktyk z zakresu turystyki, prezentować zasoby dziedzictwa kulturowego, historię miejsca, współczesne i dawne życie kulturalne, kulturę materialną, miejscowe tradycje kulinarne, dawne rzemiosło artystyczne, potencjał lokalnego środowiska przyrodniczego i walorów krajobrazowych całej gminy. Materiał powinien przyczynić się do stymulowania pojawienia się i rozwoju nowych przedsięwzięć gospodarczych bazujących przede wszystkim na turystyce kulturowej i artystycznej (twórczej), na wykorzystaniu miejscowych tradycji kulinarnych, dawnego rzemiosła artystycznego, potencjału lokalnego środowiska przyrodniczego i walorów krajobrazowych całej gminy. Ostateczna i szczegółowa tematyka materiałów reklamowych zostanie ustalona z Zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 7. W materiałach reklamowych powinna pojawić się informacja, że Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 (zgodnie z Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013). 8. Po realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia raportu z wyników kampanii (efektów wyświetleń wszystkich materiałów reklamowych). zadanie nr 2 Umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych Szczegółowy zakres zamówienia: 1. utworzenie, utrzymywanie i aktualizacja (poprzez zamieszczenie materiałów multimedialnych i innych ) profilu Urzędu Miasta Kazimierz Dolny na następujących internetowych portalach tematycznych i społecznościowych (zakres minimalny): a. youtube, b. twitter, c. facebook, d. nasza-klasa 2. Minimalna zawartość materiałów reklamowych w portalach: a. logo Kazimierza Dolnego; b. opis gminy w języku polskim i angielskim; c. skompresowana prezentacja multimedialna; d. skompresowany spot reklamowy miasta e. link do strefy multimedialnej na nowej stronie Urzędu Miasta Kazimierz Dolny f. zamieszczanie audycji tematycznych o Kazimierzu Dolnym realizowanych przez Radio ZET (z wykorzystaniem logotypu audycji) - wszystkie w/w materiały (logo, logotypy, audycje, spot, prezentacja mm, podstawowy opis gminy w jęz. angielskim) zostaną dostarczone Wykonawcy po podpisaniu mowy. 3. Aktualizacja informacji w profilach powinna zakładać cykliczność (aktywność co najmniej 2 razy tygodniowo) i być spójna z informacjami pojawiającymi się na stronie internetowej Urzędu Miasta. 4. Ostateczna i szczegółowa tematyka materiałów reklamowych zostanie ustalona z Zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Po realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia raportu z wyników kampanii (efektów wyświetleń wszystkich materiałów reklamowych). Projekt Marka Kazimierz Dolny narzędziem promocji gospodarczej gminy i regionu ma na celu zorganizowanie na międzynarodową skalę kampanii promocyjnej gminy Kazimierz Dolny. Odbiorcami kampanii są mieszkańcy rynku międzynarodowego, potencjalni turyści i inwestorzy. Celem strategicznym projektu jest wzrost atrakcyjności inwestycyjnej gminy Kazimierz Dolny poprzez m.in.: - zwiększenie aktywności gospodarczej w gminie Kazimierz Dolny - wzrost obrotów, wzrost dynamiki gospodarki, nowe inwestycje, napływ odwiedzających; - rozwój przedsiębiorczości; - promowanie marki Kazimierza Dolnego na rynku międzynarodowym i krajowym; - pozyskiwanie turystów z rynku międzynarodowego i krajowego wykorzystując walory miejscowego środowiska naturalnego, walory kulturowe i historyczne oraz promowanie ekologicznego charakteru prowadzonej działalności rolniczej. Celem Zamawiającego (gminy Kazimierz Dolny) jest stworzenie rozpoznawalnej i unikalnej marki Kazimierza Dolnego, jako podstawowego środka promocji gospodarczej gminy (a za jej pośrednictwem także woj. lubelskiego) w Polsce i za granicą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zakładany efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierzdolny.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach