Przetargi.pl
NIEMCE - partnerstwo na rzecz e-integracji. Zapewnienie dostępu do Internetu

Gmina Niemce ogłasza przetarg

  • Adres: 21-025 Niemce, ul. Lubelska 121
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7561521 , fax. 81 7561790
  • Data zamieszczenia: 2014-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niemce
    ul. Lubelska 121 121
    21-025 Niemce, woj. lubelskie
    tel. 81 7561521, fax. 81 7561790
    REGON: 43101952000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NIEMCE - partnerstwo na rzecz e-integracji. Zapewnienie dostępu do Internetu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dostępu do Internetu o przepływności nie mniejszej niż 2 Mbit/s downlink, 512 Kbit/s uplink dla 250 Beneficjentów Ostatecznych projektu pn /NIEMCE - partnerstwo na rzecz e-integracji/ współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - einclusion (dalej: Projekt) i 7 Jednostek podległych Gminie Niemce biorących udział w Projekcie w ramach działań koordynacyjnych. Zakres zamówienia: Dostęp do Internetu dla 250 gospodarstw domowych (w każdym z gospodarstw znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach innego postępowania przetargowego). Charakterystyka usługi: minimalne parametry techniczne: - stały lub mobilny dostęp do sieci Internet, - transfer do komputera użytkownika (download) minimum 2 Mbit/s, - transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 Kbit/s, - ilość przesyłanych informacji bez limitu Minimalny okres świadczenia: - 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez 24 mies. Od dnia zainstalowania, skonfigurowania i uruchomienia usługi Minimalne wymagania na serwis: Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach: - czas reakcji serwisu w dni powszednie w godzinach 8-16 max 3 godziny od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max 6 godzin - czas reakcji serwisu w dni powszednie w godzinach 16-8 max 5 godziny od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max 12 godzin - czas reakcji serwisu w soboty, niedziele i święta max 7 godziny od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max 14 godzin Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę. Pozostałe usługi: W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do internetu we wskazane miejsce ponosząc przy tym wszystkie koszty dostaw, usług i robót budowlanych. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie. Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania: - wskazujący połączenia z siecią, - określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych - diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym na ekranie monitora, - zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu. Wykonawca wraz z usługą dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje wszelkie urządzenia sieciowe niezbędne do odbioru sygnału Internetowego o wymaganej przepływności w 250 lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, gdzie będzie się znajdowało po 1 standardowo skonfigurowanym komputerze klasy PC oraz na 117 komputerach klasy PC zlokalizowanych w 5 różnych jednostkach podległych Zamawiającemu, wykona wszelkie niezbędne dostawy i/lub roboty budowlane (w tym adaptacyjne). Lista lokalizacji stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót budowlanych w jakimkolwiek zakresie, należy stosować postanowienia FIDIC (z franc. Fédération Internationale Des Ingénieurs-Conseils tłum. Międzynarodowa Federacja Inżynierów Konsultantów) /Srebrna książka/ - warunki kontraktu na realizację epc/pod klucz//conditions of contract for epc/turkney projects/ z uwzględnieniem - warunki specjalne - część B - Dostosowanie umowy wg srebrnej książki FIDIC (epc/realizacja inwestycji pod klucz) do inwestycji w zakresie budowy regionalnej sieci szerokopasmowej wykonanej na zlecenie Urzędu Komunikacji, dostępnej na: http://www.polskaszerokopasmowa.pl/g2/oryginal/2011_12/855c07b918a43ac18f298144e112e5de.pdf lub równoważne i szczegółowe wymogi Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Pzp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem urządzeń i rozwiązań o nie gorszych parametrach. Użyte w dokumentacji nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne nie gorsze od podanych w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane urządzenia do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). Zamawiający dopuszcza realizację części zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części (zakres) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz stosować się do przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Pzp, a w szczególności art. 36a, 36b, 143b, 143c, 143d Ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w jednej z form opisanych w niniejszej SIWZ. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. Pieniądzu, b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. Gwarancjach bankowych, d. Gwarancjach ubezpieczeniowych, e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Niemce, nr rachunku : (Bank Spółdzielczy w Niemcach) nr: 29 8702 0001 0000 0026 2000 0050 Wadium musi znaleźć się na w/w rachunku przed terminem składania ofert (odnosi się to nie tylko do daty, ale i godziny wpływu na rachunek). Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty; dokument ten nie powinien być spięty na trwałe z ofertą (z uwagi na wymóg art. 46 ust.1 ustawy - zwrot wadium). Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą. Powyższe wadium musi być wpłacone na konto Zamawiającego w terminie 30 dni po dostarczeniu pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawcy, biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach, określonych w art.46 ustawy. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugniemce.bip.lubelskie.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach