Przetargi.pl
Promocja projektu pn. Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 013 4463189
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 013 4463189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja projektu pn. Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych i tabliczek informacyjnych; zaprojektowanie, wykonanie i dostawa naklejek informacyjnych na sprzęt i urządzenia; zaprojektowanie, wykonanie i dostawa roll-up; umieszczenie w prasie informacji o projekcie pn. Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu współfinansowanym przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy. W/w materiały muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w sprawie informacji i promocji Instytucji Realizującej Szwajcarsko-Polski Program Współpracy dostępnymi pod adresem: http://sppw.rops.rzeszow.pl/index.php/zalecenia-i-wytyczne. Przed wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu do akceptacji ich projekty w wersji elektronicznej. Zamawiający może wnieść do projektu uwagi, które Wykonawca jest obowiązany uwzględnić. W przypadku niezaakceptowania przez Zamawiającego drugiej wersji projektu graficznego Wykonawca będzie zobowiązany dokonać kolejnych uzgodnień dotyczących projektu. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego projektu Wykonawca może przystąpić do realizacji zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż 3 sztuk tablic informacyjnych o wymiarach 100 cm (wysokość) x 150 cm (szerokość), wykonanych z trwałego materiału, odpornego na warunki atmosferyczne i odkształcenia np. blachy ocynkowanej o grubości 0,75 mm zapewniającego trwałość minimum przez 2 lata. Kolor tablic biały, oznaczenia na tablicach pełnokolorowe. Konstrukcja: tablice zamontowane na konstrukcji drewnianej i 2 nogach drewnianych, wysokość standardowa od 1,5 do 2 m od podłoża, umieszczone w gruncie na głębokości zapewniającej ich stabilność, trwałość i bezpieczeństwo użytkowników. Montaż: na zewnątrz w obrębie Domu Pomocy Społecznej w Foluszu, dokładne miejsce montażu wskaże Zamawiający. Tablica informacyjna musi zawierać następujące elementy: a) znak Swiss Contribution i Bundeslogo - obydwa logotypy powinny obejmować około 25% powierzchni tablicy, b) informację o wsparciu w dwóch językach, c) wartość współfinansowania szwajcarskiego wyrażoną we frankach szwajcarskich, d) tytuł projektu, e) nazwę beneficjenta Sposób przygotowania: wykonanie tablic zgodnie wytycznymi podanymi w ust. 1. Nie dopuszcza się kopiowania logotypów z dokumentów Zamawiającego ze względu na niebezpieczeństwo zniekształcenia. Gwarancja: 2 lata od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Szczegółowe wytyczne i wzory tablic informacyjnych znajdują się w części 2 Księgi identyfikacji wizualnej SPPW. Wzory tablic informacyjnych w formacie PDF można pobrać z witryny internetowej: www.programszwajcarski.gov.pl, zakładka Dokumenty, podzakładka Wytyczne ws. informacji i promocji. 2) zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż 6 sztuk tabliczek informacyjnych o wymiarach 17 cm (wysokość) x 28 cm (szerokość), wykonanych z trwałego materiału, odpornego na warunki atmosferyczne i odkształcenia np. blachy ocynkowanej o grubości 0,75 mm zapewniającego trwałość przez minimum 2 lata. Kolor tabliczek biały, oznaczenia na tablicy pełnokolorowe. Konstrukcja: tabliczki zamontowane do podłoża na kołkach rozporowych. Montaż: Dokładne miejsce montażu wskaże Zamawiający. Obowiązkowa treść tabliczek: a) logo Swiss Contribution i Bundeslogo - obydwa logotypy powinny obejmować około 25% powierzchni, b) informację o wsparciu w dwóch językach, c) wartość współfinansowania szwajcarskiego wyrażoną we frankach szwajcarskich Sposób przygotowania: wykonanie tabliczek zgodnie wytycznymi podanymi w ust. 1. Nie dopuszcza się kopiowania logotypów z dokumentów Zamawiającego ze względu na niebezpieczeństwo zniekształcenia). Gwarancja: 2 lata od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Szczegółowe wytyczne i wzory tabliczek i naklejek informacyjnych znajdują się w części 2 Księgi identyfikacji wizualnej SPPW. Wzory tabliczek informacyjnych w formacie PDF można pobrać z witryny internetowej: www.programszwajcarski.gov.pl, zakładka Dokumenty, podzakładka Wytyczne ws. informacji i promocji. 3) zaprojektowanie, wykonanie i dostawę 1000 sztuk naklejek na sprzęt i urządzenia o wymiarach 10 cm (szerokość) x 5 cm (wysokość). Materiał: folia samoprzylepna, błyszcząca z trwałym nadrukiem, odporna na wodę i środki czystości, wykluczająca samoistne odklejania się. Kolor naklejki biały, nadruk pełnokolorowy. Naklejki rozmieszczone na arkuszach naciętych dla łatwego odklejania. Obowiązkowa treść naklejek: a) logo Swiss Contribution i Bundeslogo - obydwa logotypy powinny obejmować około 25% powierzchni, b) informację o wsparciu w dwóch językach Sposób przygotowania: wykonanie naklejek zgodnie wytycznymi podanymi w ust. 1. Nie dopuszcza się kopiowania logotypów z dokumentów Zamawiającego ze względu na niebezpieczeństwo zniekształcenia. Gwarancja/rękojmia: 6 lat od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Szczegółowe wytyczne i wzory tabliczek i naklejek informacyjnych znajdują się w części 2 Księgi identyfikacji wizualnej SPPW. Wzory tabliczek i naklejek informacyjnych w formacie PDF można pobrać z witryny internetowej: www.programszwajcarski.gov.pl, zakładka Dokumenty, podzakładka Wytyczne ws. informacji i promocji. 4) zaprojektowanie, wykonanie i dostawę 1 sztuk roll - up o wymiarach 100 cm (szerokość) x 200 cm (wysokość) wyposażonego w pokrowiec. Materiał: block-out, nadruk pełnokolorowy, Obowiązkowa treść roll - up: a) logo Swiss Contribution i Bundeslogo - obydwa logotypy powinny obejmować około 25% powierzchni, b) informację o wsparciu w dwóch językach, c) pozostałe treści w uzgodnieniu z Zamawiającym. Sposób przygotowania: wykonanie roll - up zgodnie wytycznymi podanymi w ust. 1. Nie dopuszcza się kopiowania logotypów z dokumentów Zamawiającego ze względu na niebezpieczeństwo zniekształcenia. Gwarancja/rękojmia: 2 lata od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Obowiązkowy wzór roll-up został zamieszczony w części 2 Księgi identyfikacji wizualnej SPPW. Wzór w formacie PDF można pobrać z witryny internetowej: www.programszwajcarski.gov.pl, zakładka Dokumenty, podzakładka Wytyczne ws. informacji i promocji. 5) zamieszczenie w prasie o zasięgu regionalnym, dzienniku lub tygodniku dystrybuowanym na terenie Powiatu Jasielskiego informacji o projekcie przygotowanej przez Zamawiającego. Treść informacji o objętości do 1 strony A4, czcionka 12 Times New Roman. Tekst informacji zostanie przekazany przez Zamawiającego. Informacja prasowa musi zawierać logo Swiss Contribution. Do umieszczenia informacji należy użyć wzór papieru firmowego, przedstawionego w części 2 Księgi identyfikacji wizualnej SPPW dostępnego w formacie PDF i DOC do pobrania z witryny internetowej: www.programszwajcarski.gov.pl, zakładka Dokumenty, podzakładka Wytyczne ws. informacji i promocji. 2. Promocja projektu prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi na dzień realizacji zadania promocyjnego Wytycznymi w sprawie informacji i promocji Instytucji Realizującej Szwajcarsko-Polski Program Współpracy dostępnymi pod adresem: HTTP://SPPW.ROPS.RZESZOW.PL/INDEX.PHP/ZALECENIA-I-WYTYCZNE. 3. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt, w ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia oraz wskazanym terminem. Tablice i tabliczki informacyjne, naklejki oraz roll-up, muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. 4. Projekt tablic, tabliczek, naklejek i roll-up, oraz tekst informacji o projekcie musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 5. Harmonogram akceptacji projektu przedstawia się następująco: Wykonawca w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji przedmiot zamówienia. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zaakceptuje otrzymany projekt lub zgłosi do niego uwagi, a Wykonawca w ciągu 1 dnia roboczego uwzględni ewentualne uwagi, zgodnie ze wskazówkami lub wzorem przekazanym przez Zamawiającego i przedstawi ponownie do akceptacji. Akceptacja i zgłoszenie ewentualnych uwag nastąpi drogą mailową. 6. Przez pojęcie projekt należy rozumieć opracowanie graficzne i merytoryczne przedmiotu zamówienia. 7. Podane w opisach nazwy własne należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych materiałów z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach