Przetargi.pl
Promocja projektu pn. Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2012-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja projektu pn. Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Promocja projektu pn. Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 79.34.22.00 - 5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie promocji Przedmioty dodatkowe: CPV: 92.11.12.10 - 7 Nazewnictwo wg CPV: Produkcja filmów reklamowych CPV: 72.41.30.00 - 8 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie projektowania stron WWW CPV: 79.81.00.00 - 5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi drukowania Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu pn. Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Elblągu. Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013. 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) przygotowanie graficzne tekstów promocyjnych oraz druk i dostawa: - 1000 sztuk folderu informacyjnego (turystycznego), format 16,5 x 23,5 cm /pion/ 48 stron + 2 str. skrzydełka + okładka, całość - pełny kolor kreda matt, okładka uszlachetniona folią matt jednostronnie, gramatura 250 g/m2, publikacja szyto-klejona, okładka posiada jedno skrzydełko zawijane do środka o szer. 13,5 cm - 2500 sztuk folderu informacyjnego (dla odbiorcy biznesowego), format: 3 x A4 składane w C, elementy: informacje dotyczące projektu, rodzaj papieru: kreda mat 300g, folia matowa obustronnie nakładana, lakier punktowy UV obustronnie nakładany, - 2 sztuki rol-upów rozmiar: 100 cm szerokości x 200 cm wysokości, konstrukcja aluminiowa kaseta z dwiema stópkami, składany maszt, klip do przymocowania reklamy, torba transportowa, materiał wkład drukowany na banerze winylowym, powlekanym 510 gram, - 75 szt. kalendarzy książkowych A4, dzień na stronie z miejscem na notatki co 0,5 godziny, sobota i niedziela na jednej stronie, kalendarz szyty i klejony, okładka sztywna w okleinie (efekt satyny) w kolorze czerwień/bordo, na okładce wytłoczony rok oraz herb Gminy Miasto Elbląg, b) przygotowanie graficzne oraz wygrawerowanie znaków Unijnych i dostawa: - 75 szt. zestawów piśmienniczych składających się z pióra wiecznego i długopisu w eleganckim etui, solidna metalowa konstrukcja z chromowanymi wykończeniami, ozdobnymi elementami, kolor czarny lub grafitowy, grawer obustronny w jednym kolorze - 75 szt. Pendrive w eleganckiej obudowie metalowej (biżuteryjna) w formie breloka lub wisiorka, pamięć: 4GB, c) przygotowanie projektu oraz zamieszczenie na serwerze Zamawiającego strony internetowej dotyczącej projektu, strona wykonana w technologii CMS (content management system) współpracująca z bazą danych (MySQL), zoptymalizowana pod popularne wyszukiwarki internetowe, strona poprawnie wyświetlana w głównych przeglądarkach internetowych (IE, Mozilla, Opera, Netscape, Chrome, Safari), dostosowana do rozdzielczości ekranu monitora 1024x768 pikseli. Strona internetowa musi spełniać test Kruga oraz musi być spójna z Heurestyką Nielsena. Gwarancja strony internetowej będzie wynosić dwa lata. Wykonawca gwarantuje także wsparcie techniczne poprzez szkolenie w obsłudze wykonanej strony internetowej, pracownikom Urzędu Miejskiego w Elblągu. d) przygotowanie graficzne tekstów promocyjnych oraz druk ogłoszeń w ogólnopolskim magazynie biznesowym, Zamawiający przewiduje zamieszczenie dwóch ogłoszeń ? strony w dwóch kolejnych wydaniach, full kolor, e) produkcja tj. przygotowanie scenariusza, opracowanie tekstu, zarejestrowanie materiału w technice DVD, montaż materiału, podkład dźwięku oraz wersji językowych, nagranie lektora i dostarczenie do siedziby Zamawiającego do pokoju 200 filmu promującego projekt o długości do 5 minut, w wersjach językowych polskiej, angielskiej, niemieckiej i rosyjskiej 3. Materiały promocyjne muszą zostać dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, pokój nr 200. Strona internetowa musi zostać zamieszczona na serwerze Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Wszystkie wymienione materiały promocyjne muszą być zrealizowane zgodnie z wytycznymi dla Regionalnego Programu Operacyjnego Warmii i Mazur na lata 2007 - 2013, określonymi w podręczniku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 5. Zamawiający zobowiązany jest w przeciągu 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekazać Wykonawcy materiały źródłowe, na podstawie których opracowane zostaną treści materiałów promocyjnych oraz scenariusz filmu promocyjnego. 6. Wykonawca zobowiązany jest w przeciągu 5 dni od dnia przekazania materiałów źródłowych przez Zamawiającego przedstawić Zamawiającemu min. trzy projekty graficzne kampanii, z których jeden po akceptacji Zamawiającego będzie wykorzystany przy tworzeniu materiałów promocyjnych. Zamawiający zobowiązany jest w przeciągu 2 dni roboczych zaakceptować jeden z zaproponowanych wzorów graficznych. 7. Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzania korekt zaakceptowanego projektu graficznego, zarówno pod względem graficznym, jak i tekstowym. 8. Zamawiający wymaga udzielenia na stronę internetową, o której mowa w sekcji II.1.3) pkt 2. lit. c) ogłoszenia minimum 24 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji strona internetowa musi spełniać swoje funkcje. 9. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach