Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
- Data zamieszczenia: 2011-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
ul. Łączności 1 1
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
REGON: 17074771500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja projektu pn. Elbląskie Święto Chleba - edycja VI i VII - dotyczy edycji VI na rok 2011. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Promocja projektu pn. Elbląskie Święto Chleba - edycja VI i VII - dotyczy edycji VI na rok 2011. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie promocji Promocja projektu pn. Elbląskie Święto Chleba - edycja VI i VII - dotyczy edycji VI na rok 2011. Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 2. Zakres zamówienia obejmuje niżej wymienione elementy kampanii promocyjnej: a) Produkcja i emisja spotu telewizyjnego w lokalnej i regionalnej TV Dane techniczne: długość spotu: 20 (dwadzieścia) sekund, liczba emisji: 25 (dwadzieścia pięć) emisji okres emisji: od 15.08.2011 r. do 5.09.2011 r. obszar emisji: Powiat Olsztyński, miasto Olsztyn oraz minimum częściowo Powiaty: ostródzki, lidzbarski, bartoszycki, mrągowski, szczycieński, nidzicki, kętrzyński, elbląski. b) Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie w gazecie lokalnej, dział ogłoszenia, jednego artykułu prasowego Dane techniczne: rozmiar: 18 modułów elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, kolor: full kolor c) Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie w gazecie regionalnej, dział ogłoszenia, materiału promocyjnego Dane techniczne: rozmiar: 18 modułów elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, kolor: full kolor d) Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie na dwóch nośnikach billboardów przy drodze krajowej nr 7 na terenie Województwa Warmińsko-Mazurskiego i Pomorskiego Dane techniczne: rozmiar: 5.05 m szerokości x 2.35 m wysokości, materiał: winyl pełny 450-650 gram/m kwadratowy elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, kolor: full kolor e) Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego rol-upa Dane techniczne: rozmiar: 100 cm szerokości x 200 cm wysokości, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, konstrukcja: aluminowa kaseta z dwiema stópkami, składany maszt, klip do przymocowania reklamy, torba transportowa, materiał: wkład drukowany na banerze winylowym, powlekanym 510 gram, nakład: 2 sztuki, f) Przygotowanie projektu, wykonanie i dystrybucja plakatów Dane techniczne: wymiary: format B2, papier: 170 gram, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące papieru, nakład: 1000 sztuk Dystrybucja na terenie instytucji publicznych, miejskich i kultury następujących miast: Elbląg (także słupy ZBK, wiaty przystanków MZK), Braniewo, Pasłęk, Frombork, Malbork, Nowy Dwór Gdański, g) Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych: Dane techniczne: - 80 sztuk toreb bawełnianych - nadruk jednostronny jeden kolor, -80 sztuk teczek formatu A4, grubość 5mm, dwa skrzydełka przytrzymujące dokumenty, 250 g, sztywny karton dwustronnie bielony, foliowany UV, - 80 sztuk notatnika, formatu A4, 50 kartek w kratkę; papier offsetowy 90g/m kwadratowy z podkładką z białego kartonu 0,3 mm, full kolor, kartki zadrukowane jednostronnie, - 80 sztuk długopisu: metalowy, naciskowy mechanizm (ze sprężyną) odkrywania wkładu, kolor nawiązujący do kolorystyki reszty materiałów promocyjnych, grawerowany dwustronnie w jednym kolorze, - 80 sztuk pamięć USB w obudowie drewnianej, na smyczy, pojemność 2 GB, grawer logotypu, kolor brązowy, wraz z opakowaniem, - 80 sztuk kalendarza, h) Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych: Dane techniczne: - 100 sztuk parasoli automatycznych z drewnianą rączką w jednym kolorze, - 100 sztuk chorągiewek papierowych , format A5, full kolor, - 100 sztuk koszulek 155g/m2, (85% bawełny, 15% wiskozy), podwójny szew wokół szyi, przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca na karku, Koszulki oddzielne pakowane w woreczki foliowe Nadruk: 3 kolory, który zostanie uzgodniony z Zamawiającym, Kolor koszulek: czarny - 100 sztuk toreb lnianych 380 mm x 400 mm, rączki 2 x 40 cm (licząc od brzegów torby) gramatura 280 gram, full kolor, - 100 sztuk czapek, i) Przygotowanie i emisja banera reklamowego (billboard lub box śródtekstowy lub skycraper) w lokalnym serwisie internetowym Zamieszczenie materiału reklamowego typu baner reklamowy w lokalnym serwisie internetowym. Liczba odsłon 400.000 (czterysta tysięcy odsłon), j) Przygotowanie projektu i wykonanie logo Opracowanie koncepcji graficznej logotypu dla Ratusza Staromiejskiego, wymaga opracowania wariantów logotypu w wersji dla mediów elektronicznych i dla mediów tradycyjnych i dostarczenie Zamawiającemu w postaci elektronicznej na nośnikach danych typu CD w formacie PSD, JPG, PDF - pliki otwarte z możliwością dokonywania korekt ilość 2 sztuki. Czcionka zastosowana w projekcie logotypu powinna być czcionką powszechnie dostępną. k) Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby dwóch bannerów Dane techniczne: - frontlit - oczkowany - wydruk full kolor - montaż do płotu - format: 10,60 m x 1,95 m, 6,3m x 1,8 m 3. Informacje ogólne: a) Zamówienie obejmuje cały proces technologiczny: opracowanie graficzne, skład, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego i montaż (jeśli dotyczy). b) Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia minimum 2 korekt redakcyjnych projektu graficznego oraz składu, treści artykułu (jeżeli dotyczy). c) Wykonawca dokona korekty autorskiej. d) Wszystkie materiały promocyjne realizowane w ramach kampanii muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007-2013 w zakresie informacji i promocji Beneficjentów, które są opisane w dokumencie Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Dokument dostępny jest na stronie internetowej pod linkiem: http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 e) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu min. 3 projekty wstępne każdego z materiałów promocyjnych - do wyboru, w terminie 5 dni od zawarcia umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2016-04-29 - KOMPLEKSOWA USŁUGA PROMOCJI GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA JAKO PARTNERA TARGÓW I IMPREZ TOWARZYSZĄCYCH ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2016R.
Dodano: 2016-04-26 - Kampania promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w piłce nożnej mężczyzn: I ligi i grup młodzieżowych
Dodano: 2016-04-01 - promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w piłce nożnej mężczyzn: I ligi i grup młodzieżowych
Dodano: 2016-03-10 - Promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w PlusLidze piłki siatkowej mężczyzn
Dodano: 2016-01-13 - Opracowanie koncepcji kampanii informacyjno - promocyjnej: Przesiądź się do tramwaju i autobusu
Dodano: 2015-08-05 - Informacja i promocja w lokalnej rozgłośni radiowej z produkcją spotów radiowych projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2015-05-04 - Promocja projektu: Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz środków budżetu państwa.
Dodano: 2015-03-03 - Promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w PlusLidze piłki siatkowej mężczyzn
Dodano: 2015-01-28