Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
- Data zamieszczenia: 2013-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
ul. Łączności 1 1
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
REGON: 17074771500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja Gminy Miasto Elbląg poprzez udział w rozgrywkach sportowych II ligi piłki nożnej mężczyzn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Promocja Gminy Miasto Elbląg poprzez udział w rozgrywkach sportowych II ligi piłki nożnej mężczyzn Przedmiot główny: CPV: 79.34.22.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie promocji Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: 1) reprezentowanie miasta Elbląg w rozgrywkach o mistrzostwo II ligi, a także we wszystkich turniejach i spotkaniach towarzyskich, w których będą brali udział zawodnicy Wykonawcy; 2) umieszczanie nazwy miasta Elbląg przy nazwie drużyny we wszystkich materiałach i komunikatach medialnych; 3) umieszczenie herbu i logo miasta Elbląg oraz napisu Elbląg, zgodnych z Księgą Znaków, która jest elementem Strategii Promocji Elbląga na lata 2012-2015 (dostępną w Biurze Prezydenta Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu) na koszulkach zawodników; 4) zamieszczenie w materiałach promocyjnych lub reklamowych (plakatach, programach, katalogach, zaproszeniach, regulaminach, biletach, stronie internetowej klubu, terminarzach rozgrywek itp.) zapisu: Zrealizowano przy pomocy finansowej miasta Elbląg; 5) wyrażenie zgody na bezpłatne wykorzystywanie wizerunku drużyny w materiałach promocyjnych miasta Elbląg; 6) kolportowanie w kraju materiałów promocyjnych miasta Elbląg otrzymanych od Zamawiającego; 7) zapewnienie przeprowadzenia co najmniej 1 transmisji telewizyjnej z rozgrywek sportowych z udziałem Wykonawcy w telewizji o zasięgu co najmniej regionalnym; 8) udział Wykonawcy w imprezach organizowanych przez Zamawiającego, w czasie trwania umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego; 9) informowanie podczas rozgrywek sportowych o promocji Zamawiającego przez Wykonawcę; 10) umieszczanie w widocznych miejscach dwóch banerów o wymiarach co najmniej 100/400 cm reklamujących Zamawiającego na obiektach sportowych użytkowanych przez Wykonawcę w trakcie rozgrywek sportowych; 11) umieszczanie na stronie internetowej Wykonawcy informacji o promocji Zamawiającego przez Wykonawcę oraz zainstalowania połączenia (tzw. link) strony Wykonawcy ze stroną Zamawiającego www.umelblag.pl 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uczestniczył w profesjonalnych zawodach sportowych co obejmuje występy w rozgrywkach o mistrzostwo II ligi w piłce nożnej w rundzie jesiennej sezonu 2013/2014 oraz w profesjonalnych zawodach sportowych juniorów w Centralnej Lidze Juniorów, oraz prowadził działalność na rzecz Rozwoju sportu. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia - w każdej chwili - kontroli prawidłowości wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego mają prawo dokonać w każdym czasie i miejscu kontroli prawidłowości wykonywania czynności określonych w pkt III. ppkt 1. SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia bezpłatnego wejścia na rozgrywki co najmniej dwóm upoważnionym do kontroli przedstawicielom Zamawiającego w celu kontroli, o której mowa w pkt III. ppkt 4. SIWZ. 6. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia na piśmie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących wykonywania czynności określonych w pkt III. ppkt 1. SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 7. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 9. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2016-04-29 - KOMPLEKSOWA USŁUGA PROMOCJI GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA JAKO PARTNERA TARGÓW I IMPREZ TOWARZYSZĄCYCH ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2016R.
Dodano: 2016-04-26 - Kampania promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w piłce nożnej mężczyzn: I ligi i grup młodzieżowych
Dodano: 2016-04-01 - promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w piłce nożnej mężczyzn: I ligi i grup młodzieżowych
Dodano: 2016-03-10 - Promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w PlusLidze piłki siatkowej mężczyzn
Dodano: 2016-01-13 - Opracowanie koncepcji kampanii informacyjno - promocyjnej: Przesiądź się do tramwaju i autobusu
Dodano: 2015-08-05 - Informacja i promocja w lokalnej rozgłośni radiowej z produkcją spotów radiowych projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2015-05-04 - Promocja projektu: Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz środków budżetu państwa.
Dodano: 2015-03-03 - Promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w PlusLidze piłki siatkowej mężczyzn
Dodano: 2015-01-28