Przetargi.pl
Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas zawodów w biegach przeszkodowych organizowanych na terenie Gdyni w III kwartale 2019 roku

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 19143984500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas zawodów w biegach przeszkodowych organizowanych na terenie Gdyni w III kwartale 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 79342200 – 5 - usługi w zakresie promocji. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia zawodów w biegach przeszkodowych (zwanych dalej „Zawodami”), organizowanych przez Wykonawcę w Gdyni (zwanej dalej „Terenem Zawodów”). 3. Charakterystyka Imprezy: Zawody mają trwać co najmniej 2 dni. W jej skład mają wchodzić biegi indywidualne i drużynowe zarówno dla profesjonalistów jak i amatorów w różnych kategoriach i na różnych dystansach. Zawody muszą być zorganizowane dla co najmniej 500 zawodników łącznie, a trasa musi przebiegać przez zróżnicowany teren: las, plażę, wąwozy, korytarze potoków oraz zawierać w sobie tory przeszkód. 4. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji Miasta Gdyni polegają w szczególności na: 1) przyznaniu Miastu Gdynia tytułu Partnera Strategicznego Zawodów 2) umieszczeniu logo „Gdynia sport” (zwanego dalej „logo Miasta Gdyni”) w materiałach reklamowych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę przy organizacji Zawodów np.: materiały prasowe, plakat, zaproszenia i inne, 3) umieszczeniu nazwy „Gdynia” na przodzie odzieży dla osób pracujących podczas Zawodów (dodatkowe miejsce ekspozycji nazwy „Gdynia” oraz ewentualnie logo Miasta Gdyni na odzieży dla osób pracujących podczas Zawodów lub ekspozycja nazwy „Gdynia” lub/i logo Miasta Gdyni na odzieży zawodników - zgodnie z złożoną ofertą Wykonawcy), 4) montaż i demontaż bramy startowej z logo Miasta Gdyni na Terenie Zawodów, 5) montaż i demontaż 1 szt. balonu reklamowego z logo Miasta Gdyni o wysokości min. 4m, na Terenie Zawodów, 6) eksponowaniu 10 szt. banerów Miasta Gdyni o wymiarach 1 m x 2 m (wys. x szer.) wykonanych z tkaniny banerowej poliestrowej, na Terenie Zawodów, 7) eksponowaniu 2 szt. roll-upów z logo Miasta Gdyni wykonanych z tkaniny banerowej poliestrowej podczas ceremonii zakończenia Zawodów oraz w Biurze Zawodów, na Terenie Zawodów, 8) eksponowaniu min. 15 szt. winderów z logo Miasta Gdyni o wymiarach 3,5m x 0,5m (wys. x szer.), wykonanych z tkaniny poliestrowej, na Terenie Zawodów, 9) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na medalach, które zostaną wręczone uczestnikom Zawodów, (miejsce ekspozycji wg wskazania w ofercie) 10) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na min. 260 szt. plakatów rozmieszczonych w środkach komunikacji miejskiej w Gdyni, przy organizacji Zawodów, 11) zamieszczeniu spotu reklamowego zapowiadającego Zawody ze wskazaniem Gdyni jako Partnera Strategicznego Zawody w radiu o zasięgu lokalnym, 12) zamieszczeniu logo Miasta Gdyni na stronie internetowej Zawodów utworzonej przez Wykonawcę wraz z linkiem do strony www.gdyniasport.pl, przy organizacji Zawodów, 13) umieszczeniu logo Miasta Gdyni w reklamie zapowiadającej Zawody umieszczonej na oficjalnym profilu Zawodów na facebook’u przy organizacji Zawodów, 14) zamieszczeniu logo Miasta Gdyni w filmie podsumowującym Zawody, przy jego organizacji, 15) przekazywaniu informacji ustnej podczas Zawodów o wspieraniu przez Miasto Gdynia, 16) umożliwieniu ekspozycji innych materiałów reklamowych oraz rozprowadzaniu materiałów promocyjnych Miasta Gdyni podczas trwania Zawodów, 17) przekazaniu Zamawiającemu fotorelacji z każdego dnia Zawodów, w ilości nie mniejszej niż 20 zdjęć o minimalnej rozdzielczości 2048 x 1536 px i gęstości 300 dpi, na adres email: promocja@gdyniasport.pl, nie później niż 36 godzin od zakończenia Zawodów. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane przepisami prawa zgody osób przedstawionych na zdjęciach na rozpowszechnianie ich wizerunku i wykorzystywanie w celach promocji Gminy Miasta Gdyni. Wykonawca oświadcza, że w przypadku wystąpienia tych osób z roszczeniami w stosunku do Zamawiającego z tytułu naruszenia ich praw lub dóbr osobistych, Wykonawca pokryje wszelkie koszty, jakie Zamawiający zobowiązany będzie ponieść, w tym koszty wypłaconych odszkodowań. 5. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji jednostki budżetowej Gdyńskie Centrum Sportu oraz jej działalności polegają na: 1) umieszczeniu banerów promujących PKO Grand Prix Gdyni lub Mistrzostw Polski w MTB (zwanych dalej łącznie „Wydarzeniami”) organizowanych przez Gdyńskie Centrum Sportu na stronie powitalnej Zawodów, w okresie obowiązywania umowy, 2) umieszczeniu postów promujących Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu w mediach społecznościowych (np. facebook, twitter) Zawodów, w okresie obowiązywania umowy, 3) umieszczeniu artykułu zapowiadającego Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu na stronie Zawodów, w okresie obowiązywania umowy, 4) dołączeniu baneru promującego Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu pod wpisem na stronie internetowej Zawodów, w okresie obowiązywania umowy, 5) umożliwieniu Zamawiającemu wykorzystania materiałów fotograficznych i filmowych z Zawodów łącznie z postaciami (zawodnikami) dla celów promocyjno-reklamowych jednostki Zamawiającego, 6) umożliwieniu Zamawiającemu nagrywania Zawodów na potrzeby własne. 6. Logo „Gdynia sport” musi być zgodne ze wzorem zawartym w księdze znaku promocyjnego GDYNIA moje miasto, stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 4037/11/VI/M Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 08 listopada 2011roku, w sprawie: akceptacji zasad używania znaku promocyjnego „Gdynia Moje Miasto” we wszystkich działaniach promocyjnych i informacyjnych Miasta Gdyni. W razie jakichkolwiek wątpliwości Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z Referatem Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Gdyni. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się stosowanie zamiennie logo Gdynia Sport z logotypem Miasta Gdyni. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 11. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności, do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zmianami) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. 12. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach