Przetargi.pl
Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas półmaratonu w Gdyni

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2016-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 191439845
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas półmaratonu w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 79342200 – 5 - usługi w zakresie promocji. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia imprezy półmaratonu (zwanej dalej „Imprezą”), organizowanej przez Zleceniobiorcę w pierwszym kwartale roku 2017 na terenie Gdyni (zwanym dalej „Terenem Imprezy”). 3. Charakterystyka Imprezy: Impreza ma trwać co najmniej 2 dni, w skład Imprezy mają wchodzić biegi przynajmniej w 3 formułach (półmaratonu, sztafet, biegów dziecięcych i młodzieżowych), Impreza musi być na co najmniej 2000 zawodników łącznie, a trasa musi przebiegać przez centrum miasta Gdyni ze startem na Skwerze Kościuszki i przebiegać między innymi ulicą Świętojańską. 4. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji Miasta Gdyni polegają w szczególności na: 1) przyznaniu Miastu Gdyni tytułu Partnera Strategicznego Imprezy i umieszczaniu nazwy „Gdynia” w nazwie Imprezy, 2) umieszczeniu logo „Gdynia sport” (zwanego dalej „logo Miasta Gdyni”) lub nazwy „Gdynia” w materiałach i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę przy organizacji Imprezy np.: ulotki, plakaty, teczki prasowe, zaproszenia oraz we wszystkich wydawanych materiałach reklamowych związanych z Imprezą, 3) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na dyplomach, które zostaną wręczone uczestnikom Imprezy, 4) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na symbolicznych czekach, które zostaną wręczone zwycięzcom Imprezy, 5) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na wręczanym uczestnikom Imprezy w pakietach startowych gadżecie w postaci plecaka o pojemności do 10 litrów, 6) umieszczenie logo Miasta Gdyni na koszulkach wolontariuszy Imprezy, 7) umieszczenie logo Miasta Gdyni na ściankach konferencyjnych wykorzystywanych w związku z promocją Imprezy, 8) umieszczenia 8 szt. standów typu roll-up z logo Miasta Gdynia w biurze zawodów Imprezy mieszczącym się w hali sportowej na terenie Gdyni, 9) umieszczenie logo Miasta Gdyni na min. 15 szt. bannerów (standard dla pojedynczego banera: 2m x 1m (dł. x wys.)) wyprodukowanych przez Wykonawcę rozmieszczonych w strefie startu, mety oraz strefie zmian na Terenie Imprezy, 10) montażu i demontażu banerów reklamowych Miasta Gdynia dostarczonych przez Miasto Gdynia podczas Imprezy w ilości nie mniejszej niż 20 szt. (standard dla pojedynczego banera: 2m x 1m (dł. x wys.), 11) montażu i demontażu balonów reklamowych z logo Miasta Gdyni podczas Imprezy w strefie startu, mety (w odległości nie większej niż 30 m od bramy), przed wejściem do biura zawodów oraz na terenie miasteczka biegowego w maksymalnej ilości 4 szt., 12) montażu i demontażu bram pneumatycznych z logo Miasta Gdynia podczas Imprezy na Terenie Imprezy w maksymalnej ilości 1 szt., 13) umieszczenie logo Miasta Gdyni w reklamach prasowych drukowanych w związku z promocją Imprezy, 14) umieszczeniu materiału reklamowego Miasta Gdyni (dwie strony A5) w race – booku wręczonym uczestnikom Imprezy, 15) zamieszczeniu min. 200 szt. plakatów reklamujących Imprezę (wraz z umieszczonym na nich logo Miasta Gdyni) w środkach komunikacji miejskiej w Gdyni, 16) umieszczeniu logo Miasta Gdynia na 70 flagach, które zostaną rozwieszone przy ulicy Świętojańskiej w Gdyni, podczas trwania Imprezy, 17) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na oficjalnej stronie internetowej Imprezy od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia Imprezy, 18) umieszczeniu logo Miasta Gdyni oraz postów dotyczących Imprezy na oficjalnym funpage’u Imprezy na facebook’u, od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia Imprezy, 19) umieszczeniu logo Miasta Gdyni w newsletterze wysyłanym do biegaczy z bazy (co najmniej 30 tys. kont adresowych) adresowej Wykonawcy, 20) umieszczeniu logo Miasta Gdyni lub nazwy „Gdynia” w kampanii banerowej na portalu www.maratonypolskie.pl zapowiadającej Imprezę, która będzie emitowana od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia Imprezy, 21) wyznaczenie miastu Gdynia placu o wymiarach 5m x 5m pod namiot na terenie Imprezy, usytuowanego na Skwerze Kościuszki w okolicach startu i mety Biegu Głównego w czasie trwania Imprezy, 22) zapewnieniu Miastu Gdynia miejsca na własną ekspozycję przestrzenną (stoisko) na terenie hali Gdynia Arena o łącznych wymiarach 9 mkw., podczas EXPO Imprezy, która odbędzie się w trakcie trwania Imprezy, 23) zagwarantowanie przedstawicielowi Miasta Gdyni prawa wręczania nagród zwycięzcom Imprezy wraz z przedstawicielami Zamawiającego, 24) zagwarantowanie przedstawicielowi Miasta Gdyni prawa wystąpienia podczas konferencji prasowej zapowiadającej Imprezę, 25) przeprowadzenie wywiadu z przedstawicielem Miasta Gdynia w ramach transmisji online (streaming) z Imprezy w dniu jej zakończenia, 26) przekazaniu Zamawiającemu fotorelacji z każdego dnia trwania Imprezy, stanowiącej nie mniej niż 10 zdjęć/dzień, o minimalnej rozdzielczości 2048 x 1536 px i gęstości 300 dpi, na adres email: promocja@gdyniasport.pl, nie później niż 36 godzin od zakończenia Imprezy. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane przepisami prawa zgody osób przedstawionych na zdjęciach na rozpowszechnianie ich wizerunku i wykorzystywanie w celach promocji Gminy Miasta Gdyni. Wykonawca oświadcza, że w przypadku wystąpienia tych osób z roszczeniami w stosunku do Zamawiającego z tytułu naruszenia ich praw lub dóbr osobistych, Wykonawca pokryje wszelkie koszty, jakie Zamawiający zobowiązany będzie ponieść, w tym koszty wypłaconych odszkodowań. 27) zamieszczeniu w komunikatach zapowiadających Imprezę oraz w relacjach z Imprezy, w ogólnopolskich mediach informacji, iż Impreza wspierana jest przez Miasto Gdynia, 28) umożliwieniu ekspozycji innych materiałów reklamowych oraz rozprowadzaniu materiałów promocyjnych Miasta Gdyni podczas trwania Imprezy, 29) umieszczenie materiałów promocyjnych dostarczonych przez Miasto Gdynia w pakietach startowych zawodników, 30) przekazania Miastu Gdynia puli pakietów startowych na Imprezę do dowolnego wykorzystania: a) 30 szt. pakietów na Półmaraton (Bieg Główny Imprezy), b) 5 szt. pakietów na Sztafetę Półmaratońską, b) 10 szt. pakietów na Biegi Dziecięce i Młodzieżowe, 31) przekazanie Miastu Gdynia 10 dwuosobowych zaproszeń VIP do dowolnego wykorzystania. 5. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji jednostki budżetowej Gdyńskie Centrum Sportu oraz jej działalności polegają w szczególności na: 1) umieszczeniu banerów promujących PKO Grand Prix Gdyni (Bieg Urodzinowy z PKO Bankiem Polskim, Bieg Europejski z PKO Bankiem Polskim, Nocny Bieg Świętojański z Bankiem Polskim, Bieg Niepodległości z PKO Bankiem Polskim) oraz MTB Gdynia Maraton (zwanych dalej łącznie „Wydarzeniami”) organizowanych przez Gdyńskie Centrum Sportu na oficjalnej stronie internetowej Imprezy, w okresie obowiązywania umowy, 2) umieszczeniu postów promujących Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu w mediach społecznościowych (np. facebook, twitter) Imprezy, w okresie obowiązywania umowy, 3) umieszczeniu artykułu zapowiadającego Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu na oficjalnej stronie internetowej Imprezy, w okresie obowiązywania umowy, 4) umieszczeniu informacji promujących Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu w newsletterze rozsyłanym przez Wykonawcę, 5) dołączeniu baneru promującego Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu pod wpisem na oficjalnej stronie internetowej Imprezy, w okresie obowiązywania umowy, 6) umożliwienie Zamawiającemu, po uprzednim każdorazowym uzyskaniu zgody od właściciela praw telewizyjnych, nagrywania Imprezy, na potrzeby własne. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 10. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności, do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach