Przetargi.pl
Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas imprezy - biegu z przeszkodami organizowanego w Gdyni

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 191439845
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas imprezy - biegu z przeszkodami organizowanego w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 79342200 – 5 - usługi w zakresie promocji. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia biegu z przeszkodami (zwanego dalej „Imprezą”), organizowanego przez Wykonawcę w II kwartale 2017 roku w Gdyni. 3. Charakterystyka Imprezy: Impreza co najmniej 2 dniowa w skład której musi wejść bieg z przeszkodami o dystansie co najmniej 5km. W jej skład mają wchodzić biegi dla dorosłych i dzieci. Trasa Imprezy musi uwzględniać zróżnicowany teren nawierzchni np. utwardzona, piasek. 4. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji Miasta Gdyni polegają w szczególności na: 1) przyznaniu Miastu Gdynia tytułu Partnera Strategicznego Imprezy, 2) umieszczeniu logo „Gdynia sport” (zwanym dalej logo Miasta Gdyni) w materiałach i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę dla potrzeb Imprezy (np.: plakaty, ulotki, zaproszenia) oraz we wszystkich wydawanych materiałach reklamowych z nią związanych, 3) umieszczeniu logo Miasta Gdyni w materiałach reklamowych związanych z organizacją Imprezy wysyłanych drogą elektroniczną (newsletter), 4) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na ściance sponsorskiej (min 25% powierzchni), która zostanie rozstawiona na terenie Imprezy podczas jej trwania, 5) umieszczeniu logo Miasta Gdyni w relacji video z Imprezy, 6) zamieszczeniu min. 30 szt. plakatów reklamujących Imprezę z logo Miasta Gdyni na terenie Trójmiasta, przy jej organizacji, 7) eksponowaniu min. 2 roll-upów z logo Miasta Gdyni wykonanych z materiału typu block out, w miejscu odbioru pakietów startowych związanych z organizacją Imprezy, 8) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na 10 banerach reklamowych o wymiarach 1m x 2m (wys. x szer.), wykonanych z materiału banerowego poliestrowego, podczas trwania Imprezy, 9) umieszczenie 50 szt. flag typu winder z logo Miasta Gdyni, wykonanych z materiału poliestrowego, rozmieszczonych na trasie Imprezy, w okolicach startu oraz mety podczas jej trwania, 10) umieszczeniu 2 szt. balonów reklamowych o wysokości min. 4m z logo Miasta Gdynia w okolicach startu podczas Imprezy, 11) umieszczeniu zapowiedzi o Imprezie w reklamie w pełnej jej nazwie, która zostanie zamieszczona na portalach internetowych o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, przy jej organizacji, 12) zamieszczeniu zapowiedzi o Imprezie w pełnej jej nazwie w radio o zasięgu lokalnym, przy jej organizacji, 13) zamieszczeniu zapowiedzi o Imprezie w pełnej jej nazwie w prasie branżowej, przy jej organizacji, 14) zamieszczeniu logo Miasta Gdyni na stronie internetowej Wykonawcy w zakładce Partnerzy wraz z linkiem do strony www.gdyniasport.pl przy jej organizacji do dnia zakończenia Imprezy,, 15) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na profilu Wykonawcy na facebooku w postaci posta na Fan Pageu wydarzenia lokalnego Imprezy informującego o współpracy z Miastem Gdynia, 16) umożliwieniu Zamawiającemu rozprowadzania materiałów promocyjnych Miasta Gdyni podczas trwania Imprezy, 17) przekazywaniu Zamawiającemu fotorelacji po każdym dniu Imprezy, stanowiącej nie mniej niż 20 zdjęć o minimalnej rozdzielczości 2048 x 1536 px i gęstości 300 dpi, na adres email: promocja@gdyniasport.pl, nie później niż 36 godzin od jej zakończenia. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane przepisami prawa zgody osób przedstawionych na zdjęciach na rozpowszechnianie ich wizerunku i wykorzystywanie w celach promocji Gminy Miasta Gdyni. Wykonawca oświadcza, że w przypadku wystąpienia tych osób z roszczeniami w stosunku do Zamawiającego z tytułu naruszenia ich praw lub dóbr osobistych, Wykonawca pokryje wszelkie koszty, jakie Zamawiający zobowiązany będzie ponieść, w tym koszty wypłaconych odszkodowań, 18) umożliwieniu Miastu Gdyni wykorzystania materiałów fotograficznych i filmowych z Imprezy oraz zdarzeń przed i po dla celów promocyjno- reklamowych Miasta. 5. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji jednostki budżetowej Gdyńskie Centrum Sportu oraz jej działalności polegają w szczególności na: 1) umieszczeniu baneru promującego cykl biegów PKO Grand Prix Gdyni (zwanego dalej „Wydarzeniem”) organizowanego przez Gdyńskie Centrum Sportu na stronie powitalnej Wykonawcy w zakładce Imprezy, w okresie obowiązywania umowy, 2) umieszczeniu postów promujących Wydarzenie organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu w mediach społecznościowych (np. facebook, twitter) Wykonawcy, w okresie obowiązywania umowy, 3) umożliwieniu Wykonawcy wykorzystania materiałów fotograficznych z Imprezy dla celów promocyjno - reklamowych jednostki Zleceniodawcy, 4) umożliwieniu Zamawiającemu nagrywania Imprezy na potrzeby własne. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 10. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności, do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach