Przetargi.pl
Promocja Gminy Miasta Gdyni oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas imprezy kolarskiej organizowanej w II kwartale 2018 roku na terenie Gdyni.

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 191439845
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Gminy Miasta Gdyni oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas imprezy kolarskiej organizowanej w II kwartale 2018 roku na terenie Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 79342200 – 5 - usługi w zakresie promocji.2.Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia imprezy kolarskiej MTB („MTB” - z ang. mountain biking – kolarstwo górskie tj. forma kolarstwa uprawianego za pomocą rowerów górskich), (zwaną dalej „Imprezą”), organizowaną przez Wykonawcę w II kwartale 2018 roku na terenie Gdyni. 3.Charakterystyka Imprezy: Impreza powinna trwać co najmniej jeden dzień, odbywać na trasie o zmiennym profilu i zmiennej nawierzchni na co najmniej dwóch dystansach o długościach minimum 20 i 40 km. Dodatkowo powinna mieć w swoim założeniu wyścig dla początkujących zawodników oraz dla dzieci. Impreza powinna zaakcentować obchody 100-lecia Niepodległości Państwa Polskiego, np. poprzez rozdawanie uczestnikom biało-czerwonych gadżetów.4.Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji Miasta Gdyni polegają w szczególności na:1)przyznaniu Miastu Gdynia tytułu Partnera Strategicznego Imprezy i umieszczeniu nazwy „Gdynia” w oficjalnej nazwie Imprezy,2)umieszczeniu logo „Gdynia sport” (zwanym dalej „logo Miasta Gdyni”) w materiałach i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę dla potrzeb Imprezy (np.: plakaty, programy, ulotki, materiały prasowe, regulamin, identyfikatory) oraz we wszystkich wydawanych materiałach reklamowych związanych z Imprezą, 3)umieszczeniu logo „Gdynia sport” oraz nazwy „Gdynia” w materiałach reklamowych związanych z organizacją Imprezy wysyłanych drogą elektroniczną (newsletter), 4)umieszczeniu logo Miasta Gdynia na numerach startowych uczestników Imprezy,5)umieszczeniu nazwy „Gdynia” na przodzie wierzchniej odzieży dla osób pracujących podczas Imprezy (inne miejsce ekspozycji nazwy „Gdynia” lub logo Miasta Gdyni zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy),6)zapewnieniu 5 osób (lub więcej osób zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy) ubranych w odzież o której mowa w pkt. 5 pracujących podczas Imprezy,7)umieszczeniu nazwy „Gdynia” lub logo Miasta Gdyni na koszulkach kolarskich wręczanych uczestnikom Imprezy w pakietach startowych,8)umieszczeniu logo Miasta Gdyni na min. 15 szt. bannerów (standard dla pojedynczego banera: 2m x 1m (dł. x wys.)) rozmieszczonych przy trasie Imprezy,9)umieszczenie logo Miasta Gdyni na ściance reklamowej umieszczonej za podium do dekoracji zwycięzców Imprezy, 10)umieszczeniu 2 szt. balonów reklamowych z logo Miasta Gdyni w strefie startu, mety podczas trwania Imprezy,11)umieszczeniu 20 szt. flag typu winder z logo Miasta Gdyni wykonanych z tkaniny poliestrowej w strefie startu, mety podczas trwania Imprezy,12)eksponowaniu 2 szt. roll-upów z logo Miasta Gdyni wykonanych z tkaniny banerowej w biurze zawodów, 13)umieszczeniu logo Miasta Gdyni na profilu Wykonawcy na facebook’u,14)umieszczeniu logo Miasta Gdyni na oficjalnej stronie Imprezy wraz z linkiem do strony www.gdyniasport.pl oraz www.gdynia.pl w okresie obowiązywania umowy,15) umieszczeniu relacji z Imprezy na portalach internetowych www.bikeworld.pl, www.trojmiasto.pl ,16)przekazywaniu Zamawiającemu fotorelacji z Imprezy, stanowiącej nie mniej niż 50 zdjęć o minimalnej rozdzielczości 2048 x 1536 px i gęstości 300 dpi, na adres email: promocja@gdyniasport.pl, nie później niż 36 godzin od zakończenia Imprezy. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane przepisami prawa zgody osób przedstawionych na zdjęciach na rozpowszechnianie ich wizerunku i wykorzystywanie w celach promocji Gminy Miasta Gdyni. Wykonawca oświadcza, że w przypadku wystąpienia tych osób z roszczeniami w stosunku do Zamawiającego z tytułu naruszenia ich praw lub dóbr osobistych, Wykonawca pokryje wszelkie koszty, jakie Zamawiający zobowiązany będzie ponieść, w tym koszty wypłaconych odszkodowań,17)umożliwieniu Miastu Gdyni wykorzystania materiałów fotograficznych i filmowych z Imprezy oraz zdarzeń przed i po Imprezie dla celów promocyjno-reklamowych Miasta,18)zamieszczeniu w komunikatach zapowiadających Imprezę oraz w relacjach z Imprezy w ogólnopolskich mediach informacji, iż Impreza jest wspierana przez Miasto Gdynia.5.Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji jednostki budżetowej Gdyńskie Centrum Sportu oraz jej działalności polegają na:1)umieszczeniu banerów promujących PKO Grand Prix Gdyni (Bieg Urodzinowy z PKO Bankiem Polskim, Bieg Europejski z PKO Bankiem Polskim, Nocny Bieg Świętojański z Bankiem Polskim, Bieg Niepodległości z PKO Bankiem Polskim) lub MTB Gdynia Maraton (zwanych dalej łącznie „Wydarzeniami”) organizowanych przez Gdyńskie Centrum Sportu na stronie Wykonawcy, w okresie obowiązywania umowy,2) umieszczeniu postów promujących Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu w mediach społecznościowych (np. facebook, twitter) Wykonawcy, w okresie obowiązywania umowy,3) umieszczeniu artykułu zapowiadającego Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu na stronie Wykonawcy, w okresie obowiązywania umowy,4)umieszczeniu informacji promujących Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu w newsletterze rozsyłanym przez Wykonawcę,5) dołączeniu baneru promującego Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu pod wpisem na stronie internetowej Wykonawcy, w okresie obowiązywania umowy,6) umożliwieniu Zamawiającemu, po uprzednim każdorazowym uzyskaniu zgody od właściciela praw telewizyjnych, nagrywania Imprezy, na potrzeby własne.6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.9.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.10.W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności, do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.11. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach