Przetargi.pl
Projektowanie i budowę ścieżki rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 150310W (ul. Jagiellońska, ul. Partyzantów w Międzyborowie) oraz wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 719 w Gminie Jaktorów w ramach ZIT dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020.

Gmina Jaktorów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8564026, 8564069 , fax. (046) 855 21 88
  • Data zamieszczenia: 2020-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
    ul. Warszawska 33
    96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8564026, 8564069, fax. (046) 855 21 88
    REGON: 75014825900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektowanie i budowę ścieżki rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 150310W (ul. Jagiellońska, ul. Partyzantów w Międzyborowie) oraz wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 719 w Gminie Jaktorów w ramach ZIT dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dwa Zadania: 1) Zadanie nr 1: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 150310W (ul. Jagiellońska, ul. Partyzantów w Międzyborowie) w ramach realizacji projektu pn.: „Projektowanie i budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 150310W (ul. Jagiellońska, ul. Partyzantów w Międzyborowie) oraz wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 719 w Gminie Jaktorów w ramach ZIT dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020”. Zakres robót dla Zadania nr 1 obejmuje budowę w ul. Jagiellońskiej ciągu pieszo – rowerowego, budowę kładki dla pieszych i rowerzystów. 2) Zadanie nr 2: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 719 w ramach realizacji projektu pn.: „Projektowanie i budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 150310W (ul. Jagiellońska, ul. Partyzantów w Międzyborowie) oraz wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 719 w Gminie Jaktorów w ramach ZIT dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020”. Zakres robót dla Zadania nr 2 obejmuje budowę ścieżki pieszo – rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 719, budowę ścieżki rowerowej, ciągu pieszo – rowerowego, zjazdów, fragmentów chodników, fragmentu jezdni, pobocza, rowów szczelnych, przepustów oraz przebudowy rowów przydrożnych, przebudowy sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i zdania nr 2 zawierają: 1) Projekty budowlane 2) Projekty wykonawcze 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne 4) Przedmiary robót UWAGA !!! Opis zakresu już wykonanych robót dla zadania nr 1 pn. Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 150310W (ul. Jagiellońska, ul. Partyzantów w Międzyborowie) w ramach w ramach realizacji projektu pn.: „Projektowanie i budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 150310W (ul. Jagiellońska, ul. Partyzantów) w Międzyborowie oraz wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 719 w Gminie Jaktorów w ramach ZIT dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020”. 1. Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi gminnej nr 150310W w ul. Jagiellońskiej na odc. od ul. Kosynierów do ul. Dąbrowskiego w Międzyborowie , gmina Jaktorów, na odcinku od ul. 22 Lipca do ul. Okrężna zostały wykonane następujące roboty: 1) roboty ziemne w pełnym zakresie, 2) roboty w zakresie elementów konstrukcyjnych ścieżki pieszo-rowerowej łącznie z podbudową bez warstwy ścieralnej nawierzchni, 3) roboty w zakresie zjazdu bez nawierzchni z kostki betonowej, 4) 1 ściek odwodnieniowy pod ścieżką pieszo-rowerową, 5) całość robót w zakresie zieleni łącznie z humusowaniem terenu, 6) roboty w zakresie regulacji studni i zaworów. Przedmiar robót do wykonania na tym odcinku do przetargu obejmuje: 1) roboty w zakresie elementów konstrukcyjnych ścieżki pieszo-rowerowej warstwy ścieralnej nawierzchni z AC 8S 50/70 grub.4cm KR-1, 2) roboty w zakresie zjazdu nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej grub.8cm (grafit), 3) 2 ścieki odwodnieniowe pod ścieżką pieszo-rowerową, 4) oznakowanie poziome i pionowe ścieżki pieszo rowerowej wg przedmiaru robót 2. Odcinek od ul. 22 Lipca do ul. Dąbrowskiego obejmuje pełny zakres robót do wykonania, zgodnie z załączonym Przedmiarem robót. 3. Odcinek od ul. Okrężna do ul. Kosynierów obejmuje pełny zakres robót do wykonania, zgodnie z załączonym Przedmiarem robót. 4. Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi gminnej nr 150310W w ul. Partyzantów na odc. od przejazdu kolejowego do ul. Kościuszki (DW719) w Międzyborowie, Gmina Jaktorów. Na tym odcinku zostały wykonane następujące roboty: 1) roboty ziemne w zakresie od przejazdu PKP do planowanej rozbiórki krawężnika w skrzyżowaniu z DW719 na wysokości dz. nr ew. 216/3 patrz plan sytuacyjny projektu , 2) roboty w pełnym zakresie elementów konstrukcyjnych ścieżki pieszo-rowerowej łącznie z nawierzchnią z kostki betonowej na odcinku od przejazdu PKP do planowanej rozbiórki krawężnika w skrzyżowaniu z DW719 na wysokości dz. nr ew. 216/3 patrz plan sytuacyjny projektu , 3) całość robót w zakresie zieleni łącznie z humusowaniem terenu na odcinku jw., Przedmiar robót do wykonania na tym odcinku do przetargu obejmuje: 1) roboty ziemne od planowanej rozbiórki krawężnika w skrzyżowaniu z DW719 na wysokości dz. nr ew. 216/3 do granicy pasa drogowego DW719, patrz plan sytuacyjny projektu , 2) roboty w pełnym zakresie elementów konstrukcyjnych ścieżki pieszo-rowerowej łącznie z nawierzchnią z kostki betonowej na odcinku od planowanej rozbiórki krawężnika w skrzyżowaniu z DW719 na wysokości dz. nr ew. 216/3 do granicy pasa drogowego DW719, patrz plan sytuacyjny projektu , 3) całość robót w zakresie zieleni łącznie z humusowaniem terenu na odcinku jw., 4) pełny zakres w zakresie oznakowania poziomego i pionowego ścieżki pieszo rowerowej wg przedmiaru robót w ul. Partyzantów na odc. od przejazdu kolejowego do ul. Kościuszki (DW719) w Międzyborowie. Zamawiający informuje, że opisane powyżej wykonane roboty są ujęte w projekcie budowlanym i wykonawczym, ale nie podlegają wycenie. Załączone do postępowania Przedmiary robót są zmodyfikowane i zawierają wyłącznie roboty do wyceny. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się ww. Dokumentacją projektową oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. UWAGA!!! 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące poniżej wymienione czynmności były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy(Dz. U. z 2017 r. poz. 459) tj.:operatorzy koparek, brukarze, telemonterzy instalacji teletechnicznych, pracownikcy robót elektrycznych. 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiajacego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o ktorych mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynnosci niezbędnych do realizacji zamówienia, ktorych dotyczą wymagania zawiera zapis w Projekcie umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na który składają się: Projekty budowlane, Projekty wykonawcze, Przedmiary robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne, stanowiące załącznik do SIWZ . 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację wg wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. 10. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. 11. Na dofinansowanie Przedmiotu umowy objętego niniejszą umową została zawarta umowa pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Jaktorów, wraz z późniejszymi aneksami, o dofinansowanie Projektu pn: „Projektowanie i budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 150310W (ul. Jagiellońska, ul. Partyzantów w Międzyborowie) oraz wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 719 w Gminie Jaktorów w ramach ZIT dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020„, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „PRZEJŚCIE NA GOSPODARKĘ NISKOEMISYJNĄ” Działania 4.3 „REDUKCJA EMISJI ZANIECZYSZCEŃ POWIETRZA” Poddziałania 4.3.2 „MOBILNOŚĆ MIEJSKA W RAMACH ZIT” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Na przedmiotowe zamówienie Zamawiającemu przyznano dofinansowanie w ramach Projektu pn: „Projektowanie i budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 150310W (ul. Jagiellońska, ul. Partyzantów w Międzyborowie oraz wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 719 w Gminie Jaktorów w ramach ZIT dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020„ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „PRZEJŚCIE NA GOSPODARKĘ NISKOEMISYJNĄ” Działania 4.3 „REDUKCJA EMISJI ZANIECZYSZCEŃ POWIETRZA” Poddziałania 4.3.2 „MOBILNOŚĆ MIEJSKA W RAMACH ZIT” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. 12. W przypadku wystąpienia nieujawnionych różnic w Opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy Projektem budowlanym a przedmiarem robót przyjmuje się, że Opis zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlanym. Przedmiar robót udostępnia się jako dokument pomocniczy w celu ułatwienia określenia ceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. WYSOKOŚĆ WADIUM 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 200.000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. FORMA WADIUM 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 28124033501111000035402132. 3) Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem: „Wadium w postępowaniu: nr ID.271.6.2020.” 4) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu do oferty należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu (wpłaty wadium). 5) Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp. Oryginał dokumentu powinien być załączony do oferty w osobnej kopercie. Oprócz oryginału ww. dokumentu do oferty należy przedłożyć jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. W przypadku składania wadium w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, dokument wadium należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego: inwestycje@jaktorow.pl przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty na nośniku danych (tj. płyta CD, dysk USB itp.). Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 7) Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, powinno wynikać: (i) jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego, (ii), iż zatrzymanie wadium, nastąpi w przypadku ziszczenia się, chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 4. ZWROT WADIUM 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POLEGANIE NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument składany wraz z ofertą). 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt. 1.1. i ust. 2 pkt. 2.1. SIWZ. 6. Jednocześnie, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII ust. 2.2. – 2.4. SIWZ, na zasadach określonych w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach