Przetargi.pl
Projektowanie i budowa zaplecza socjalnego realizowanej w ramach projektu pn. Rozwój systemu zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z rozbudową KUO w Bydgoszczy
MKUO ProNatura/ZP/NO/7/12

Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-893 Bydgoszcz, ul. Prądocińska 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 52 220 47 , fax. 52 3493897
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o.
    ul. Prądocińska 28 28
    85-893 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 52 220 47, fax. 52 3493897
    REGON: 34037857700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pronatura.bydgoszcz.pl, www.mkuok.nbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektowanie i budowa zaplecza socjalnego realizowanej w ramach projektu pn. Rozwój systemu zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z rozbudową KUO w Bydgoszczy
    MKUO ProNatura/ZP/NO/7/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia, jest zadanie polegające na zaprojektowaniu, budowie i przekazaniu do użytkowania obiektu budowlanego określonego jako Zaplecze socjalne w postaci wolnostojącego budynku socjalnego i garażowo - gospodarczego z przyłączami i sieciami instalacyjnymi (przyobiektowymi) wraz z układem dróg dojazdowych, placów manewrowych i zagospodarowaniem terenu, który ma powstać na działkach budowlanych oznaczonych numerami ewidencyjnymi 48; 50 i 51 w obrębie 468. Nieruchomość ta zlokalizowana jest na terenie Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów w Bydgoszczy przy ul. Prądocińskiej 28.
    W zakres zamówienia, wchodzą następujące zadania inwestycyjne:
    1. W zakresie prac projektowych, wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem na ich podstawie koniecznych do realizacji robót decyzji administracyjnych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
    2. Budowa dwukondygnacyjnego budynku socjalnego i garażowo-gospodarczego o wymiarach zewnętrznych 53,34 m i 19,97 m - długość elewacji frontowej i wysokości użytkowej 3,00 m i 5,40 m bez podpiwniczenia, optymalnie wykorzystując istniejącą infrastrukturę na terenie zakładu i harmonijnie nawiązującego do otaczającej zabudowy przemysłowej.
    Przedmiotowy zakres szczegółowo opisany jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do części III SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
    Zakres zamówienia obejmuje:
    1. badania geologiczne gruntu pod inwestycję,
    2. wykonanie opracowań projektowych dla planowanej inwestycji,
    3. uzyskanie na podstawie powyższych projektów, decyzji administracyjnych oraz wszelkich uzgodnień koniecznych do realizacji robót, odbioru i użytkowania powstałego obiektu,
    4. opracowanie przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
    5. wytyczenie geodezyjne, wykonanie robót i uprzątnięcie placu budowy, odtworzenie nawierzchni wymagających odtworzenia wskutek działań Wykonawcy związanych z wykonywaniem robót,
    6. dostawę, montaż i rozruch urządzeń oraz wyposażenia,
    7. wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej,
    8. opracowanie i przekazanie do zatwierdzenia wszelkich dokumentów, koncepcji i protokołów dotyczących kolejnych prac budowlanych i montażowych wraz z wynikami badań, jeżeli takie były konieczne dla np. potwierdzenia pełnej sprawności instalacji,
    9. prób eksploatacyjne, a także wszelkie inne działania niezbędne do odbioru i przejęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,
    10. wszystkie urządzenia i technologia dostarczone przez Wykonawcę, muszą spełniać zakładany w projekcie efekt ekonomiczny i technologiczny. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów lub dostawą urządzeń i wyposażenia zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Nadzoru Inwestorskiego,
    11. wykonanie wszelkich niezbędnych prac towarzyszących i robót tymczasowych niezbędnych do realizacji ukończenia robót podstawowych objętych przedmiotem zamówienia.
    Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
    Na etapie badań i opracowania dokumentacji projektowej:
    1. Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania opracowań projektowych,
    2. Pozyskanie mapy do celów projektowych oraz wszelkich innych niezbędnych dokumentów umożliwiających prawidłowe wykonanie zamówienia takich jak: mapy informacyjne, wypisy i wyrysy z rejestru gruntów i innych koniecznych,
    3. Wykonanie badan i opracowanie dokumentacji geotechnicznych dla posadowienia obiektów budowlanych,
    4. Opracowanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem wymagań dla wszystkich branż objętych zamówieniem wraz z uzgodnieniami i akceptacją Zamawiającego,
    5. Dokonanie uzgodnień branżowych i administracyjnych,
    6. Uzyskanie wszelkich wymaganych dla zakresu inwestycji decyzji administracyjnych w tym decyzji o pozwoleniu na budowę,
    7. Opracowanie i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na cały zakres realizacji,
    8. Sporządzenie przedmiaru robót
    Na etapie przygotowania do rozpoczęcia robót:
    1. Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania robót,
    2. Opracowanie projektu zagospodarowania zaplecza budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, oraz jego wykonanie wraz z zapewnieniem zasilania w niezbędne media. Teren zaplecza powinien być ogrodzony i oświetlony,
    3. Rozmieszczenie nadmiaru mas ziemnych z terenu inwestycji na działkach sąsiednich (należących do Zamawiającego, znajdujących się na terenie KUO). Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty tych działań w swojej ofercie,
    4. Prowadzenia robót i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB,
    5. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi,
    6. Sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej,
    7. Sporządzenie zestawienia wykazu środków trwałych wraz z ich charakterystyką,
    8. opracowanie wniosków i uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych ostatecznych pozwoleń, decyzji lub ich zmian w celu przekazania zrealizowanych obiektów do eksploatacji zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności:
    - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
    9. uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz w celu wybudowania i przekazania zrealizowanych obiektów do eksploatacji zgodnie z obowiązującym prawem a w szczególności z:
    a) Państwową Inspekcją Sanitarną,
    b) Państwową Strażą Pożarną,
    c) Państwową Inspekcją Pracy.
    10. wykonanie robót budowlanych z dostawą i montażem urządzeń oraz wyposażenia polegających na:
    a) budowie zaplecza socjalnego w postaci wolnostojącego budynku socjalnego i garażowo-gospodarczego z przyłączami i sieciami przyobiektowymi wraz z zagospodarowaniem terenu,
    b) wyposażenie obiektów w niezbędne instalacje wraz z montażem pieca olejowego i klimatyzacji zgodnie z opisem w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiący załącznik nr 1 do części III SIWZ.
    Przeglądy wynikające z warunków gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 50.000,00PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pronatura.bydgoszcz.pl, www.mkuok.nbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach