Przetargi.pl
Projektowanie adaptacji remontu i wyposażenia pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Wiśniewie wraz z budową windy dla niepełnosprawnych

Gmina Wiśniew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-112 Wiśniew, ul. Siedlecka 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 25 641 73 13 , fax. 0 25 641 73 13
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniew
    ul. Siedlecka 13 13
    08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie
    tel. 0 25 641 73 13, fax. 0 25 641 73 13
    REGON: 71158262900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektowanie adaptacji remontu i wyposażenia pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Wiśniewie wraz z budową windy dla niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Część projektowa: Adaptacji, remontu i wyposażenia pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Wiśniewie wraz z budową windy dla niepełnosprawnych. Zakres opracowań projektowych: 1). Projekt budowlany wielobranżowy - 5 egz.: a) ekspertyzy technicznej, b) projektu architektonicznego, c) projektu konstrukcyjnego, d) projektu instalacji wodno-kanalizacyjnej, e) projektu instalacji centralnego ogrzewania, f) projektu instalacji gazowej, g) projektu instalacji elektrycznej, h) projektu instalacji oświetlenia, i) wyposażenia j) świadectwa energetycznego dla całego budynku. 2). Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - 2 egz., 3). Przedmiar robót i kosztorys ślepy z nakładami RMS - 2 egz., 4). Kosztorys inwestorski - 2 egz. 5). Wersja elektroniczna całości - 2 egz., 6). Aktualizacja kosztorysów inwestorskich - 2 kpl. Do obowiązków projektanta należy: 1. sporządzenie projektu przebudowy i remontu w skład, którego wejdą: a) budowa wewnętrznej klatki schodowej, b) budowa windy dla niepełnosprawnych, c) wymiana stolarki wewnętrznej, d) wymiana instalacji wod.-kan. (z urządzeniami), c.o., elektrycznej, gazowej i oświetlenia (z oprawami), e) wymiana i wykonanie ślusarki, f) wykonanie robót remontowych: posadzki i podłogi, tynki, gładzie gipsowe, glazurowanie i malowanie, g) czyszczenie i przebudowa przewodów kominowych, h) szatnia, i) wyposażenie (krzesła i stoliki, szafy do garderoby i na sprzęt warsztatowy, wyposażenie kuchni, sanitariatów, nagłośnienie oraz oświetlenie sali widowiskowej). 2. opracowanie następujących dokumentów wchodzących w skład projektu budowlanego: a) opracowanie podkładów mapowych bądź ich aktualizacja w zakresie niezbędnym do opracowania projektów budowlanych, b) uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których projektowana będzie inwestycja, c) opracowanie informacji BIOZ, d) uzyskanie niezbędnych uzgodnień (rzeczoznawcy d.s. p.poż, rzeczoznawcy d.s. sanit. hig. lub sanepidu i Starostwo Powiatowe) , I. Opis wymagań i charakterystyka oraz parametry techniczne w stosunku do przedmiotu zamówienia: Dokumentacja powinna zawierać wszystkie uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. W przypadku braku niezbędnych uzgodnień wynikłych w trakcie uzyskiwania pozwolenia na budowę, projektant uzupełni w trybie pilnym części brakujące bez zwiększenia wartości przetargowej zamówienia. Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami dla zamówień publicznych - (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389). Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr. 202 poz. 2072). Zamawiający pokryje koszty opłat związane z uzgodnieniem dokumentacji. Projektant przygotuje niezbędne wnioski i załączniki w celu uzyskania wymaganych uzgodnień. Przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót projektant dokona podziału na części według wskazań Zamawiającego. Odbiór opracowanej kompletnej dokumentacji nastąpi po spisaniu protokołu zdawczo - odbiorczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 02.09.2009 r. do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia: osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej , sanitarnej i elektrycznej wymagane przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz winni być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 do oferty 1.2. Potwierdzenie wpłaty wadium - kserokopia podpisana za zgodność. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - załącznik nr 2 2.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawców niezbędnej wiedzy i doświadczenia i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: 3.1. Uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach