Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Inflancka 6 6
00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
REGON: 01300305000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów szewnych do apteki Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżańskiej-Zakurzonej SPZOZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów szewnych do apteki szpitalnej w podziale na 3 pakietów ; Pakiet I- Szew pleciony, syntetyczny, powlekany, wchłaniany, fioletowy Pakiet II - Szew jednowłókowy, syntetyczny, poliamidowy, niewchłanialny, o zmniejszonej hydrofilności; Pakiet III - Szew pleciony, syntetyczny, niewchłanialny, poliestrowy. Opis w załączniku Nr 2 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 pzp). Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą muszą być złożone następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp- załącznik 4 do SIWZ]; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na dostawie materiałów szewnych, o wartości nie mniejszej niż 50.000zł (zrealizowanej umowy), wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż dostawy te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 5 do SIWZ]; 1.4. Dokument lub kserokopię koncesji, zezwolenia lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1.5. Aktualne zaświadczenie ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia o nie zaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczone lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z uiszczeniem należnych podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (np. wspólników prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, konsorcjum), każdy z nich składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1.2. W odniesieniu do pozostałych dokumentów Wykonawcy ubiegający się o zamówienie wspólnie mogą złożyć jeden wspólny dokument. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna (jakość)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NICI 2016
Dodano: 2016-07-25 - Zakup produktów leczniczych, wyrobów medycznych, materiałów szewnych oraz leków i materiałów medycznych weterynaryjnych - sprawa nr WOFiTM/72/2016/PN
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa materiałów szewnych do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa szwów chirurgicznych, siatek przepuklinowych, opatrunków hemostatycznych, staplerów, klipsów tytanowych i polimerowych
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa zacisków Raney oraz szwu plecionego i wątrobowego do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-06-17 - DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, precyzyjnych narzędzi chirurgicznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych oraz trucizn i produktów dezynfekcyjnych (biobójczych) dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa nici chirurgicznych i pieluchomajtek dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży.
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa materiałów szewnych (pakiet nr 2 unieważniony w poprzednim postępowaniu).
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej.
Dodano: 2016-05-25