Przetargi.pl
PROJEKT ROZBUDOWY ULICY CHOPINA W ŁAZISKACH GÓRNYCH

Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2244499, 2244516 , fax. 32 2244499 w. 226
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
    ul. Chopina 8
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 32 2244499, 2244516, fax. 32 2244499 w. 226
    REGON: 27773689300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzd.mikolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROJEKT ROZBUDOWY ULICY CHOPINA W ŁAZISKACH GÓRNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji budowlano wykonawczej dla wykonania rozbudowy nawierzchni jezdni wraz z jej wzmocnieniem oraz przebudowy chodników, zatok postojowych w ciągu ulicy Chopina w Łaziskach Górnych (dostosowanie drogi do kategorii Z) – długość odcinka ok 240 mb (od skrzyżowania z ul. Dworcową do ul. 1-go Maja) oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę (ewentualnie zgłoszenia robót budowalnych, od którego nie wniesiono sprzeciwu) na podstawie wyżej wymienionej dokumentacji budowlano wykonawczej. Droga przebiega na terenie działek znajdujących się w pasie drogowym drogi powiatowej. Zakres prac projektowych obejmował będzie: - uregulowanie szerokości nawierzchni jezdni z dostosowaniem do drogi kategorii „Z” (poszerzenie drogi po stronie północnej) z uwzględnieniem zatok postojowych parkingów, - uregulowanie istniejących zjazdów, - wykonanie nowych chodników, - zaproponowanie konstrukcji warstw przewidzianych do wymiany - nawierzchnia jezdni dla ruchu kategorii min. KR 4 (przeprowadzić badanie nośności), chodnika, zjazdów, zatok postojowych – parkingów, - uregulowanie istniejącego systemu odwodnienia na całym odcinku drogi (sprawdzenie drożności kanału deszczowego), - opracowanie planu wyrębu drzew kolidujących z planowaną rozbudową. - przebudowę w obrębie skrzyżowania z ul. Dworcową ograniczyć do minimum. Projektant będzie zobowiązany konsultować prace projektowe z zamawiającym na spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OPISUJE TEGO WARUNKU
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami stanowiący załącznik 1.do niniejszej SIWZ 3. w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; 4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnienie dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie; 5.oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego przewidzianego art. 13 lub 14 RODO – na załączonym druku nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach