Gmina Sułkowice ogłasza przetarg
- Adres: 32-440 Sułkowice, ul. Rynek 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2732075 , fax. 012 2721422
- Data zamieszczenia: 2012-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułkowice
ul. Rynek 1 1
32-440 Sułkowice, woj. małopolskie
tel. 012 2732075, fax. 012 2721422
REGON: 00053024100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sułkowice - etap VI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Sułkowice , etap VI - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ. Uwaga: sieć będzie przebiegała przez rzekę Harbutówkę oraz drogę wojewódzką nr 956 relacji Biertowice - Zembrzyce oraz drogi gminne i prywatne. Zakres prac obejmuje wykonanie: Sporządzenie mapy sytuacyjno -wysokościowej w skali 1:500, ok. 70 ha (zakres w oparciu o obszar zaznaczony na mapie w skali 1:10000, wszystkie domy w zaznaczonym obszarze mają być ujęte - około 400 domów) - zastrzega się konieczność dostarczenia Zamawiającemu jednego egzemplarza podkładów geodezyjnych na kalce i 1 egzemplarza w formie elektronicznej. Sporządzenie materiałów do uzyskania pozwolenia na budowę część opisowa zadania wraz z udokumentowanymi zgodami właścicieli działek na poprowadzenie sieci kanalizacyjnej. Załącznik graficzny zawierający granice i numery działek i władających (właścicieli) przez które przechodzić będzie sieć kanalizacyjna oraz sąsiadujących działek. Mapa własnościowa terenu z zaznaczonymi granicami działek, numerami i wykazem właścicieli (w przypadku konieczności wejścia na grunty inne niż Gminy Sułkowice, w celu budowy lub przebudowy urządzeń lub sieci uzbrojenia technicznego, projektant ma obowiązek załączyć do projektu budowlanego oświadczenia właścicieli, zawierające ich zezwolenia na prowadzenie robót na ich gruntach). Projekt winien spełnić wymagania określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010, Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). Wymagania materiałowe kanalizacja: rury jednorodne lite PCW SN 12, studnie z tworzywa PE ? 1000, 800, 625, 400, włazy żeliwno-betonowe, zamykane; wg warunków wydanych przez ZGK Sułkowice Spółka z o.o., włączenie kanalizacji do studni A20 rzędna 300,08 mnpm, wg projektu wykonanego przez Firmę: PROEKOSYSTEM Stanisław Kowalówka, Czernichów 496 - kanalizacja sanitarna w Sułkowicach - etap V. Dokumentacja projektowa winna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta, że jest wykonana zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami oraz, że została wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, umożliwiająca prawidłowe wykonanie inwestycji Przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę należy uzyskać zatwierdzenie rozwiązań projektowych przez Zamawiającego. Warunki szczegółowe: 1.Projekt budowlany i wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej - 7 egzemplarzy, plus wersja elektroniczna. 2.Projekt budowlany i wykonawczy pompowni - 7 egzemplarzy, plus wersja elektroniczna. Uwaga: Powyższe opracowanie powinno zawierać projekty budowlano- wykonawcze sieci, przyłączy i przepompowni wraz z zagospodarowaniem terenu pompowni, zasilaniem energetycznym i monitoringiem - 7 egzemplarzy ( 1 egz. w wersji elektronicznej) - jeżeli konieczne jest zaprojektowanie przepompowni. System monitoringu należy dostosować parametrami do oprogramowania istniejącej stacji bazowej w ZGK w Sułkowicach. 3.Badania geologiczno - inżynieryjne gruntu na trasach sieci Opracowanie to powinno zawierać: mapę sytuacyjno - wysokościową z naniesionymi otworami badawczymi i oznakowaniem przekrojów; metryki otworów; tabelę parametrów cech fizyko - chemicznych gruntu; opis badań z wynikami. 4.Kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż po 3 komplety sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389). 5.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 komplety oraz 1 komplet w wersji elektronicznej sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 roku z późniejszymi zmianami) 6.Przedmiary robót - 3 komplety plus 1 komplet w wersji elektronicznej sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 roku z późniejszymi zmianami). 7.Projekt organizacji ruchu na czas budowy dotyczący dróg będących w opracowaniu oraz dróg przyległych powiązanych z terenem opracowania, który winien zawierać wytyczne będące podstawą dla Wykonawcy do opracowania docelowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót - 5 komplet plus 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 8.Sporządzenie materiałów (w tym raportu oddziaływania na środowisko sporządzony w oparciu o przepisy zawarte w ustawie z dnia 9 listopada 2000 r. o dostępie informacji i jego ochronie oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 109, poz. 1157 i wypisy właścicieli gruntów) oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 9.Uzgodnienia z właścicielami terenów (między innymi w zakresie tras przebiegu sieci). 10.Uzgodnienia branżowe dokumentacji, 11.Wykonanie operatu wodno-prawnego na przejście sieci przez cieki wraz z kompletem uzgodnień i decyzją właściwego organu. 12.Uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego. 13.Przygotowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, 14.Inwentaryzacja zieleni uzgodniona z Referatem Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Sułkowicach. 15.Uzyskanie pozwolenia na budowę, Szczegółowy zakres zawiera: 1.Powyższe dane w wersji elektronicznej powinny być opracowane w formatach: a)dane tekstowe lub tekstowo-graficzne - txt, doc, pdf, b)dane graficzne - pdf, jpg, gif, 2.Wszystkie projekty powinny posiadać stosowne uzgodnienia (w tym organizacja ruchu na czas budowy). 3.Wymagane ilości ostatecznie zatwierdzonych egzemplarzy projektów nie obejmują egzemplarzy roboczych przedkładanych do uzgodnień i opinii. 4.W kosztorysach inwestorskich należy uwzględnić wywóz nadmiaru ziemi, pochodzącej z urobków, na odległość do 10 km oraz rozplantowanie w miejscu jej składowania (jako odrębna pozycja). 5.Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z istniejącymi rozwiązaniami projektowymi dotyczącymi sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej poza rejonem opracowania w celu zgodności przygotowywanego rozwiązania z już istniejącymi opracowaniami i z warunkami technicznymi ZGK Sułkowice spółka z o.o. i Urzędu Miejskiego Sułkowice. 6.Projekty winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202,poz.2072 z dnia 16 września 2004roku z późniejszymi zmianami) Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia; wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego; określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. UWAGA: W związku z ewentualną realizacją projektu ze środków pochodzących z Unii Europejskiej niezbędny jest podział na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane według rysunków stanowiących załącznik nr 3 do SIZW. Podział wymagany jest przy tworzeniu kosztorysu inwestorskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie i wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. OŚRODEK DZIEDZICTWA KULTURY NIEMATERIALNEJ - ETAP II - Budowa nowego obiektu Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej zlokalizowanego w Dąbrowie gm. Chełmiec na działce nr 253.2 objętej KW nr NS1S.00083909.0 prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Nowym Sączu VI Wydział Ksiąg Wieczystych wraz z uzyskaniem ostatecznej Decyzji pozwolenie na budowę
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla inwestycji: Budowa parkingów Parkuj i jedź zlokalizowanych przy stacjach kolejowych wzdłuż linii Kraków - Miechów - Warszawa oraz w centrum Gminy Kocmyrzów - Luborzyca
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynku Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Basztowej 22
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj zadania inwestycyjnego pn.: Budowa trasy północno-zachodniej etap II
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz przeprowadzenie robót budowlanych według zasady projektuj i buduj celem przystosowania powierzchni na potrzeby magazynów Muzeum Tatrzańskiego
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa dachu i wykonanie nowego pokrycia dachowego na budynku brzeskiej Stacji, położonym w Brzesku, przy ul. Okocimskiej 44, 32-800 Brzesko, na dz. o nr ew. 2356/1
Dodano: 2016-06-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz przeprowadzenie robót budowlanych według zasady projektuj i buduj celem przystosowania powierzchni na potrzeby magazynów Muzeum Tatrzańskiego
Dodano: 2016-06-17 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania projektu budowlanego, uzyskania w imieniu Inwestora ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, wykonania projektu budowlanego wykonawczego, STWIOR, kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zamierzenia inwestycyjnego Budowa Alei Wawelskiej II etap na terenie Kampusu 600 -lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Dodano: 2016-05-09 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania projektu budowlanego, uzyskania w imieniu Inwestora ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, wykonania projektu budowlanego wykonawczego, STWIOR, kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zamierzenia inwestycyjnego Budowa Alei Wawelskiej II etap na terenie Kampusu 600 -lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Dodano: 2016-04-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej remontu konserwatorskiego elewacji na Placu Wszystkich Świętych 3-4
Dodano: 2016-04-15