Przetargi.pl
Projekt i wykonanie przebudowy pomieszczeń

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, Dywizjonu 303
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 517 453 , fax. 261 517 452
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    Dywizjonu 303 35
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 261 517 453, fax. 261 517 452
    REGON: 6005921600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i wykonanie przebudowy pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1,1Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy 6 pomieszczeń, do przetwarzania informacji niejawnych, w formie realizacji: „pod klucz”. 1.2 Adres obiektu: Dęblin obręb 1, powiat Ryki, woj. Lubelskie, działka ewidencyjna nr 4080/101. 1.3 Szczegółowy zakres robót określa program funkcjonalno-użytkowy (PFU) oraz plan sytuacyjny przebudowanych pomieszczeń, które są dokumentami prawnie chronionymi i podlegają ochronie przewidzianej dla informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” do dnia zawarcia przedmiotowej umowy. 1.4 Wykonawca ma prawo wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o udostępnienie dokumentów wymienionych w pkt. 1.3 (w siedzibie Zamawiającego), na każdym etapie postępowania. Wraz z wnioskiem Wykonawca musi przedłożyć aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego oraz oświadczenie o osobach, które będą miały dostęp do udostępnionych informacji oraz poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „POUFNE” lub wyższej i zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych dla tych osób. Wykonawca musi zachować poufny charakter informacji przekazanych przez Zamawiającego w toku postępowania, w zakresie informacji o których powyżej – podstawa art. 8 ust. 2a ustawy. 1.5 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga, żeby realizacja robót budowlanych była świadczona przez cały okres trwania umowy przez co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 1.6 Ustala się minimalny okres gwarancji na 60 miesięcy. 1.7 Wykonawca jest zobowiązany do: -ubezpieczenia terenu budowy w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia finansowego przed skutkami powstania szkody w mieniu Zamawiającego na skutek następstw okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Potwierdzenie ubezpieczenia budowy wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy; -ponoszenia kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków dla potrzeb budowy przez cały okres realizacji zadania. -odtworzenia (naprawy) uszkodzonych z winy Wykonawcy dróg dojazdowych i przyległych terenów. -prowadzenia robót w sposób uwzględniający ochronę zdrowia i życia ludzi, a także środowiska, w szczególności: ochronę gleby, ziemi, roślin, powietrza, ptaków, nietoperzy i stanu akustycznego środowiska oraz w sposób zabezpieczający przed awariami lub incydentami środowiskowymi. 1.8 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i terenie przyległym do budowy, za zanieczyszczenia powietrza, wody i gruntu, za ochronę drzew i krzewów oraz emisję hałasu, w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego. 1.9 Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. 1.10 Czynności dotyczące wizji lokalnej należy poprzedzić telefonicznym uzgodnieniem terminu z Panem Konradem Kuszewskim, tel. kom. 603 983 189. Wizji lokalnej można dokonać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 14.00. 1.11 Wizja lokalna będzie możliwa po przedstawieniu: 1.11.1 poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli „POUFNE” lub wyższej; 1.11.2 zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; 1.11.3 imiennego upoważnienia wystawionego przez osoby uprawnione Wykonawcy; 1.11.4 kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia. 1.12 Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. 1.13 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71 00 00 00 - 8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynierskie i kontrolne 71 32 00 00 - 7 Usługi inżynierskie w zakresie projektowania 71 24 20 00 - 6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowania kosztów 45 00 000 0 - 7 Roboty budowlane 1.14 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: -posiada świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego zgodnie z artykułem 54.2, 55.1.1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; -posiada aktualne poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych min. do klauzuli „POUFNE” i zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach