Przetargi.pl
Projekt i budowa oświetlenia ulicznego – ulic Wilczej i Jemiołowskiej w Olsztynku w ramach zadania pn. Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11015 Olsztynek, ul. Ratusz
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 895 195 457
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1
    11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 51954 50, fax. 895 195 457
    REGON: 52933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i budowa oświetlenia ulicznego – ulic Wilczej i Jemiołowskiej w Olsztynku w ramach zadania pn. Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego i chodników ulic: - Wilczej na odcinku ok. 1100 m od skrzyżowania z ul. Olsztyńską do cmentarza komunalnego – oświetlenie chodnika, - Jemiołowskiej na odcinku ok. 650 m. od skrzyżowania z ulicą Jagiełły do skrzyżowania z ul. Wędkarską – oświetlenie ulicy i chodnika. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nn. W pracach projektowych należy przewidzieć możliwość rozbudowy instalacji oświetleniowej w przyszłości. Wystąpienie o warunki techniczne pozostają w gestii Wykonawcy. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone w szerokościach linii rozgraniczających drogi zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, a w razie konieczności częściowo po działkach prywatnych, dla których należy uzyskać uzgodnienia. Przedmiotowy odcinek drogi o nawierzchni asfaltowej, przebiega przez teren zabudowy mieszkaniowej jedno i wielorodzinnej z dużą ilością drzew. W części zabudowanej terenu przylegającego do drogi wykonana jest infrastruktura techniczna – sieć wodociągowa, energetyczna i teletechniczna. 1.2. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych: 1) Długość odcinka drogi, na jakim należy wybudować oświetlenie ~1750 m (1100 m + 650 m) 2) Oświetlenie należy wykonać na słupach aluminiowych anodowanych osadzonych na fundamentach prefabrykowanych betonowych. Słup zabezpieczony elastomerem w kolorze słupa do wysokości 350mm. 3) Rozmieszczenie, wysokość i ilość słupów dostosować do warunków miejscowych uwzględniając położenie ciągów pieszych względem ulicy/drogi oraz dużą liczbę drzew. 4) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg i chodników przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych. 5) Projektowana sieć oświetleniowa kablowa. 6) Kable oświetleniowe typu YAKY min 25mm2 wg. obliczeń projektowych. 7) Możliwość sterowania oprawami DALI, 1-10V. 8) Oprawy oświetleniowe z redukcją mocy, źródła światła typu LED, IP66, oprawa wykonana ze stopu aluminium, anodowany, soczewka z PMMA zakres temperatur -40 do +50st. C spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji. 9) Montaż tabliczek TB-1 we wnękach słupowych oraz przewodów zasilających i bezpieczników w obwodach zasilania poszczególnych opraw oświetleniowych. 10) Wykonanie zasilania planowanej instalacji oświetlenia drogowego zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi zasilania. 11) Przepusty pod drogami i na skrzyżowaniach z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych HDPE karbowanych, dwuściennych układanych w wykopach otwartych do układania, jako przepusty pod drogami, ulicami. 12) Istniejące uzbrojenie terenu zabezpieczyć zgodnie z wymaganiami właścicieli/gestorów sieci. 1.3. Ogólne wymagania Zamawiającego Zadanie dzieli się na dwa etapy: Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na wykonywanie robót, Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, przewidzianych do realizacji w terminie do 30 października 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), 3) kwotę zobowiązania, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie do zapłaty kwoty gwarancji niezwłocznie od dnia przekazania żądania wypłaty, zawierająca zapisy „nieodwołalna”, „bezwarunkowa”, „płatna na każde żądanie”, 6) zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 33 8823 0007 2001 0000 0169 0003 opisać należy następującą treścią: Wadium na przetarg: „Projekt i budowa oświetlenia ulicznego – ulic Wilczej i Jemiołowskiej w Olsztynku w ramach zadania pn. Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii”. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w formie niepieniężnej (gwarancji zapłaty wadium) należy wnieść poprzez złożone do Zamawiającego oryginały gwarancji zapłaty wadium. 7. Wadium wnoszone w innej, dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy przedłożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 11 sekretariat - do upływu terminu składania ofert. Nie wpinać oryginału do oferty. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Na pisemny wniosek, Zamawiający obowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. 11. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w formie pieniężnej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach