Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 68 82 400, , fax. 14 68 82 545
- Data zamieszczenia: 2020-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Adama Mickiewicza 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 68 82 400, , fax. 14 68 82 545
REGON: 85166132300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt graficzny, druk oraz dostawa ulotek i naklejek w ramach projektu pn. Rozbudowa Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie o salę koncertową - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, wydruk oraz dostawę: 1. 5 000 sztuk (pięć tysięcy) ulotek informacyjnych, dwustronnych formatu A5: a) pełny kolor (4+4), b) papier offsetowy, biały min. 90 g/m2, 2. 500 sztuk (pięćset) naklejek informujących o źródłach finansowania projektu do oznakowania zakupionego sprzętu i wyposażenia: a) papier naklejkowy, matowy, b) kolor 4+0, c) format 10 cm x 4 cm (poziom). 3. Wszystkie potrzebne materiały na ulotki informacyjne i naklejki, tj.: zdjęciowe, tekstowe oraz logotypy zostaną dostarczone przez Zamawiającego na wskazany adres e-mail Wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie przed wykonaniem przez Wykonawcę druku, przesłania do akceptacji projektów oraz możliwość wniesienia korekt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 1 do SIWZ, Wykonawca składa: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dotyczy również spółki cywilnej - przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o którym mowa: • w sekcji III.3 i sekcji III.7) pkt 2 oraz w sekcji III.4) pkt 1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.7) pkt 1 Wykonawcy składają łącznie. 2) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-04-15 - Usługa druku i dostawy plakatów, plansz, folderów i ulotek dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-04-04 - Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2024
Dodano: 2024-04-04 - Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-03-06 - Druk i dostawa trzech tytułów książek na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-12-19 - Druk i dostawa jednego tytułu książki na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-12-19 - Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 książek Natalii Starczenko pt. "Ukraińskie światy Rzeczypospolitej" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie
Dodano: 2023-12-19 - Druk i dostawa jednego tytułu książki na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-11-30 - Druk i dostawa czasopisma Autoportret nr 4/2023 [83]
Dodano: 2023-11-28 - Druk i dostawa trzech tytułów książek na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-11-23