Przetargi.pl
Projekt, dostawę, montaż i uruchomienie agregatu kogeneracyjnego w zabudowie kontenerowej na Oczyszczalni Ścieków KRYM

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Graniczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 762 121 , fax. 227 763 358
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
    ul. Graniczna 1
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 227 762 121, fax. 227 763 358
    REGON: 17282330000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.wolomin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt, dostawę, montaż i uruchomienie agregatu kogeneracyjnego w zabudowie kontenerowej na Oczyszczalni Ścieków KRYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Projekt Dostawa i montaż agregatu kogeneracyjnego w zabudowie kontenerowej na Oczyszczalnię Ścieków KRYM”. W/w zadanie jest kontynuacją kompleksowej modernizacji obiektów Oczyszczalni Ścieków „KRYM Wynikiem realizacji Kontraktu będzie: 1. Montaż agregatu kogeneracyjnego w zabudowie kontenerowej zewnętrznej na Oczyszczalni Ścieków KRYM, wykorzystującego biogaz powstający w procesie fermentacji osadów, ograniczającego do minimum spalanie biogazu w pochodni. Energia elektryczna i energia cieplna wyprodukowana przez agregat do wykorzystania na potrzeby własne Oczyszczalni. 2. Modernizacja układu przygotowania gazu do spalania w jednostkach kogeneracyjnych w zakresie osuszenia i podgrzewania biogazu. 3. Wykorzystanie całości wytworzonego biogazu dla celów przetworzenia w energię elektryczną, cieplną lub na inne potrzeby własne funkcjonowania oczyszczalni. Spalanie biogazu w pochodni jedynie w się sytuacjach awaryjnych. 4. Dostosowanie istniejącego układu zasilania do wymaganych warunków pracy projektowanej jednostki kogeneracyjnej. Zapewnienie optymalnego wykorzystania agregatów kogeneracyjnych i olejowego (diesel) także w warunkach pracy awaryjnej instalacji:  awaria jednego z transformatorów,  brak zasilania z sieci,  przedłużająca się sytuacja w której obiekt jest zasilany poprzez agregat olejowy. 5. Powiązanie/integracja systemu kontroli i sterowania projektowanej jednostki kogeneracyjnej, osuszania biogazu oraz węzła ciepła (odzysku ciepła) z dyspozytornią Oczyszczalni Ścieków „KRYM”. Graficzne odwzorowanie przedstawiające aktualny stan instalacji i urządzeń. Na bieżąco (dynamicznie) powstające wykresy i tabele wskazujące na efektywność pracy urządzeń oraz instalacji. Możliwość zmiany warunków zadanych oraz sposobu sterowania przez obsługę z odpowiednimi uprawnieniami. Alarmowanie graficzne wraz z rejestrem w tablicy alarmów. Automatyczne przywrócenie pracy urządzeń po wystąpieniu awarii jeśli warunki na to pozwalają. Wszystkie dane zapisywane w pamięci i archiwizowane przez minimum 2 lata. 6. Dostosowanie instalacji oraz systemu automatyki sterowania i monitorowania w celu zapewnienia w pełni automatycznej pracy instalacji uwzględniające aktualne zapotrzebowanie na m.in. energię elektryczną i cieplną. System dostosuje pracę urządzeń i instalacji na podstawie analizy aktualnie panujących warunków. Możliwość bieżącej zmiany warunków zadanych lub zatrzymania pracy automatycznej i przejścia na sterowanie ręczne/manualne. W ramach niniejszego zamówienia należy uwzględnić realizację niezbędnej do pracy agregatu infrastruktury technicznej i dostosowanie istniejącego układu komunikacji wewnętrznej Oczyszczalni dla potrzeb obsługi projektowanych obiektów. Algorytm pracy instalacji i urządzeń w ramach prowadzonych prac oraz sposobie ich wykonywania należy uzgodnić z Kierownictwem Oczyszczalni. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych prac, także nie wymienionych w PFU a wymaganych dla potrzeb prawidłowej realizacji niniejszej inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł. Wadium obowiązuje w okresie związania z Ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona określoną kwotą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. II. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank PKO BP SA numer: 30 1020 1026 0000 1402 0262 4336. W tytule przelewu należy umieścić informację: „Wadium – przetarg „Projekt, dostawa, montaż i uruchomienie agregatu kogeneracyjnego w zabudowie kontenerowej na Oczyszczalni Ścieków KRYM”. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania Ofert znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, b) w poręczeniach lub w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych w oryginale złożonych u Głównego Księgowego lub w Dziale Finansowo-Księgowym, lub w sekretariacie w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Graniczna 1 w Wołominie. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano:  odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Umowy,  zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IX SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Do Oferty należy dołączyć kserokopię dokonania przelewu lub wniesienia wadium w innej formie. 1. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze Oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 4a. 1a. Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium, niezwłocznie po zawarciu Umowy zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał Ofertę przed upływem terminu składania Ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z Umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co powodowało brak możliwości wybrania Oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 3) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: b) Oświadczenie Oferenta lub dokument potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert) – załącznik nr 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent ubiegający się o zamówienie musi spełnić ww. warunki i wymagania, w celu ich potwierdzenia winien dołączyć do Oferty (formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Oferenta) nw. dokumenty w następującej kolejności: a) Formularz Oferty (wzór formularza Oferty: dodatek nr 2 do SIWZ) – załącznik nr 1, b) Oświadczenie Oferenta lub dokument potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert) – załącznik nr 2, c) Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie lub oświadczenie, że podmiot występuje samodzielnie - załącznik nr 3, d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie analogicznym do określonego w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert - załącznik nr 4, e) Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu oferenta z uiszczaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert, - załącznik nr 5, f) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego o nie zaleganiu oferenta z uiszczaniem opłat i składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert - załącznik nr 6, g) Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosi do tych dokumentów zastrzeżeń, oraz uzyskał konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania Oferty (wzór oświadczenia: dodatek nr 3 do SIWZ) – załącznik nr 7 , h) Oświadczenie Oferenta o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia: dodatek nr 4 do SIWZ) – załącznik nr 8, i) Parafowane wszystkie strony Umowy (wzór Umowy: dodatek nr 10 do SIWZ) – załącznik nr 9, j) Upoważnienie do podpisania Oferty, jeżeli Ofertę podpisują inne osoby niż upoważnione do reprezentacji firmy w jej dokumentach (rejestrze lub ewidencji) (wzór upoważnienia: dodatek nr 5 do SIWZ) – załącznik nr 10 , k) Wykaz co najmniej 5 zrealizowanych instalacji polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu agregatu kogeneracyjnego o mocy elektrycznej minimum 200kW w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (dodatek nr 8 do SIWZ) l) Oświadczenie Oferenta o posiadaniu osoby z kwalifikacjami zawodowymi do wykonania przedmiotu zamówienia (dodatek nr 7 do SIWZ) – załącznik nr 11, dokumenty potwierdzające zapisy niniejszego punktu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy. m) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (dodatek nr 6 do SIWZ)– załącznik nr 12, n) Dokument potwierdzający iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500 000,00 zł netto (słownie: pięćset tysięcy zł) – załącznik nr 12, o) Oświadczenie Oferenta o spełnieniu wymagań SIWZ oraz o posiadaniu własnego autoryzowanego serwisu z czasem przyjazdu na obiekt nie dłuższym niż 12 godzin (dodatek nr 9 do SIWZ) – załącznik nr 13, p) Potwierdzenie wniesienia wadium – załącznik nr 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w podpkt. b, d, e, f – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert; - zamiast dokumentów wskazanych w podpkt. d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów (wskazanych w pkt. b, d, e, f), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. b, d, e, f stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach