Przetargi.pl
„Projekt, dostawa oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych” wraz z ich uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji, dla 7 budynków MPEC-Rzeszów Sp. z o.o. w Rzeszowie

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 35-051 Rzeszów, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 545 222, , fax. 178 541 707
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Staszica 24
    35-051 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 545 222, , fax. 178 541 707
    REGON: 18027948800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Projekt, dostawa oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych” wraz z ich uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji, dla 7 budynków MPEC-Rzeszów Sp. z o.o. w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Projekt, dostawa oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych” wraz z ich uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji, dla 7 budynków MPEC-Rzeszów Sp. z o.o. w Rzeszowie: Zadanie 1: Budynek przy ul. Staszica 24, Zadanie 2: Budynek przy ul. Kochanowskiego 25, Zadanie 3: Budynek przy ul. Brydaka 1A, Zadanie 4: Budynek przy ul. Baczyńskiego 7, Zadanie 5: Budynek przy ul. W. Pola 2A, Zadanie 6: Budynek przy ul. Chełmońskiego 4, Zadanie 7: Budynek przy ul. Ks. Sondeja 15. 2.Zakres zamówienia obejmuje projekt, dostawę oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych wraz z ich uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji, dla 7 budynków na terenie miasta Rzeszowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa Załącznik nr 1 do SIWZ (Program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej „PFU”) oraz Załącznik nr 2 do SIWZ (Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia). Zakres zamówienia obejmuje również sprawowanie nadzoru autorskiego podczas wykonywania montażu instalacji fotowoltaicznych przedmiotu zamówienia realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji zgodnie z warunkami SIWZ wraz z załącznikami. Czynności niezbędne w ramach nadzoru autorskiego, sprawowane będą na każde wezwanie Zamawiającego lub właściwego organu. 3.Wszelkie materiały konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza w całości Wykonawca. 4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia: 5.1. W zakresie dokumentacji projektowej: na okres od dnia podpisania protokołów odbiorów częściowych do dnia zrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 5.2. W zakresie dostawy, montażu instalacji fotowoltaicznych: minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi: 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (dodatkowa punktacja zgodnie z Rozdziałem XII), z zastrzeżeniem, że wymagany okres gwarancji w nw. zakresie wynosi: o moduły fotowoltaiczne wejściowe (DC): nie mniej niż 10 lat, o falowniki fotowoltaiczne: nie mniej niż 10 lat, o moc paneli – minimum 80% mocy po upływie 20 lat. Okres rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy równy jest okresowi gwarancji. 6. Zamawiający informuje, ze posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 18.10.2019 r. do godziny 11:00. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu: przelew na konto MPEC – Rzeszów Sp. z o.o., ul. Staszica 24, 35 – 051 Rzeszów, Bank Pekao S.A. w Warszawie 05 1240 6292 1111 0010 5014 9475, z opisem identyfikującym niniejsze postępowanie, z podaniem znaku sprawy (znak sprawy - KZP-1/253/TTZ/37/19). Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek MPEC – Rzeszów Sp. z o.o. przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający wpłatę wadium. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 359). 3. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, wymienionej w pkt 2 ppkt b ÷ e, oryginał dokumentu wadium wystawionego na rzecz Zamawiającego należy złożyć wraz z ofertą. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach, gdy: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Treść gwarancji/poręczenia nie może zawierać żadnych dodatkowych ograniczeń w tym w zakresie: • doręczania wezwania do zapłaty do Wykonawcy, tj. np. za pośrednictwem banku ani też z poświadczonymi podpisami notarialnie lub przez bank. • podpisu na zgłoszeniu żądania wypłaty z gwarancji/poręczenia, tj. podpisu poświadczonego notarialnie lub przez bank, czy też potwierdzenia przez bank, że podpisy zostały złożone przez osoby upoważnione do reprezentacji Zamawiającego. • terminu realizacji wypłaty z gwarancji/poręczenia, który nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania wypłaty. Z dokumentów, których Gwarant może wymagać od Zamawiającego w związku z realizacją przez Zamawiającego uprawnień z gwarancji, Zamawiający dopuszcza wyłącznie złożenie odpisu z KRS lub Informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobranej na podstawie art. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym ( tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 986 z późn. zm.), celem wykazania, że osoby które podpisały żądanie zapłaty w imieniu Zamawiającego, są uprawnione do jego reprezentowania. 5. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie innej niż pieniężna, musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (czyli nie na jednego, ani kilku spośród nich). 6. Postanowienia pkt 4 stosuje się również do poręczeń określonych w pkt 2b) i 2e). 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 13.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach