Przetargi.pl
Projekt budowlany i wykonawczy Odbudowy i wprowadzenia nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku

Urząd Miasta Malborka ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, pl. Słowiański 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6473325 , fax. 055 6473324
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Malborka
    pl. Słowiański 5 5
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 055 6473325, fax. 055 6473324
    REGON: 00052356000013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlany i wykonawczy Odbudowy i wprowadzenia nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Etap I wykonanie mapy do celów projektowych wykonanie badań geologicznych - 3 kpl wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego adaptacji i rozbudowy Szkoły Łacińskiej dla funkcji opisanych powyżej (po 9 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym) uzyskanie wszelkich niezbędnych prawem decyzji i uzgodnień, w tym pozwolenia na budowę wykonanie Szczegółowej specyfikacji sprzętu i urządzeń przewidzianych do montażu w obiekcie, niezbędnych dla zakładanych funkcji poszczególnych pomieszczeń (po 3 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym) określenie szacunkowych kosztów inwestycji z podziałem na branże wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania Etap II badania archeologiczne - 3 kpl. wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu wykonawczego adaptacji i rozbudowy Szkoły Łacińskiej dla funkcji opisanych powyżej (po 9 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego sieci wod-kan i C.O niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu kpl zgodnie z warunkami technicznymi (po 9 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (po 3 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym) przedmiary robót (po 3 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym) kosztorysy inwestorskie (po 3 kpl na każdą branżę+ 1 na nośniku elektronicznym) Zbiorcze Zestawienie Kosztów (3 kpl. + 1 na nośniku elektronicznym)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 740000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium- 15000.00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1 Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał: 2.1.1 - min. 3 dokumentacje budowlane polegające na adaptacji, rozbudowie lub budowie obiektów użyteczności publicznej obejmującej w szczególności zaprojektowanie w nich Mediateki i MultiCenter 2.1.2 -min. 2 dokumentacje budowlane wykonane na obiektach wpisanych do rejestru zabytków 2.2. Przedstawi koncepcję projektową w wersji papierowej i elektronicznej zawierającą co najmniej : - koncepcję zagospodarowania terenu - rzuty poszczególnych kondygnacji z proponowanymi rozwiązaniami - przekrój poprzeczny - elewacje - wizualizaję 3 D - krótki opis rozwiązań funkcjonalnych i technicznych 2.3 Wykonawca musi dysponować lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu dla wykonawcy sprawnych maszyn i urządzeń niezbędnych dla wykonania zamówienia, 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonaniu niniejszego zamówienia, osoby posiadające doświadczenie oraz kwalifikacje odpowiednie dla wykonania zamówienia, tj.: Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, w tym obowiązkowo kandydatów na każde niżej wymienione stanowisko: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt.2, z tym że, za spełnienie warunku określonego w pkt. 2.1. zamawiający uzna jeżeli przynajmniej jeden wykonawca występujący wspólnie przedstawi min. dwie realizacje. A drugi wykonawca jedną realizację. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do wykonania zamówienia osób wskazanych w ofercie. 3.1Wykonawca musi się znajdować w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 3.2 Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 3.3 Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone w pkt.3.2, 3.3spełniają łącznie. 4Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24 ust 1 i 2 Pzp. 5Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą warunku granicznego - spełnia /niespełnia. 6Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 6.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1 do 3. 6.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 6.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 6.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 6.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 6.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 7Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 7.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 ustawy 7.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 7.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 7.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 7.5 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7.6 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy 7.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 8Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2.Formularz cenowy 3.Koncepcja projektowa 4.Istotne postanowienia do umowy 5.Inne dokumenty - opisane w pkt. B - G. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale. 7.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do jego podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 8 powinny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 - 5. 9.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punktach 2-5 lub odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8 powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 10.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie wymienione w pkt 1 powinno być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1.Wykaz wykonanych prac projektowych wraz z informacją o stanie procesu inwestycyjnego w ostatnich pięciu latach przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością i specyfiką w tym spełniające wymagania pkt VI 2. SIWZ stanowiącym przedmiot zamówienia prosimy wyraźnie zaznaczyć. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zamówienia zostały wykonane należycie. 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacja o doświadczeniu musi być podana w rozbiciu na poszczególne usługi lub roboty, w ramach których dana osoba zdobywała kwalifikacje 5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. przede wszystkim kopie uprawnień wraz z oświadczeniem lub decyzją o wpisie do GINB ( od 01.1995 r.) oraz kopie zaświadczeń o wpisie na odpowiednią listę zawodową osób przewidzianych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót branżowych. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.2, B.4, B.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B.3 , składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 2.Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B, D i E dla każdego partnera z osobna, dokumenty opisane w pkt. C i G mogą być złożone wspólnie G. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. referencje inwestorów potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapisami pkt.C.1. 2.Dokumentację fotograficzną zrealizowanych zadań ze szczególnym uwzględnieniem Multitek i MultiCenter H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koncepcja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach