Przetargi.pl
Place zabaw w dziewięciu wsiach sołeckich w Gminie Skarszewy

Gmina Skarszewy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-250 Skarszewy, Pl. Gen. J. Hallera 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5882201 w. 23 , fax. 058 5882651
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarszewy
    Pl. Gen. J. Hallera 18 18
    83-250 Skarszewy, woj. pomorskie
    tel. 058 5882201 w. 23, fax. 058 5882651
    REGON: 00052895900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarszewy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Place zabaw w dziewięciu wsiach sołeckich w Gminie Skarszewy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Place zabaw w dziewięciu wsiach sołeckich w Gminie Skarszewy: a) 83-236 Pogódki, obręb nr 0016, działka nr 143, b) 83-236 Pogódki, Koźmin, obręb nr 0011, działka nr 450/3, c) 83-236 Pogódki, Jaroszewy, obręb nr 0007, działka nr 35/7, d) 83-250 Skarszewy, Bolesławowo, obręb 0002, działka nr 211/13, e) 83-250 Skarszewy, Kamierowo, obręb 0009, działka nr 235/2, f) 83-250 Skarszewy, Kamierowskie Piece, obręb 0010, działka nr 113/12, g) 83-209 Godziszewo, Demlin, obręb nr 0005, działka nr 173/1, h) 83-250v Skarszewy, Czarnocin, obreb nr 0004, działka nr 173/2, i) 83-241 Wysin, Nowy Wiec, obręb nr 0014, działka nr 62/1. 2. Zakres rzeczowy dla każdego z placów zabaw (elementy placu zabaw): a) ogrodzenie systemowe z paneli wraz z furtką - wg załączonego schematu, b) chodniki, c) tereny zielone, d) ławki i kosze, e) wyposażenie placu zabaw: - Bujawka jednosprężynowa - szt. 1, - Platforma na trzech sprężynach - szt. 1, - Wieża ze zjeżdżalnią - szt. 1, - Duży domek - szt. 1, - Tablica podwójna - szt. 1, - Piaskownica - szt. 1, - Domek drewniany - szt. 1, - Huśtawka dwustanowiskowa - szt. 1, - Huśtawka dwustanowiskowa - szt. 1, - Tabliczka z regulaminem placu zabaw - szt. 1. Zgodnie z dokumentacja techniczną (przedmiar robót, wykaz wyposażenia) - załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433250007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp., tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) warunek doświadczenia zawodowego: Zamawiający wymaga wskazania wykonania przy najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (wyposażenie placów zabaw o osprzęt tożsamy z przedmiotem zamówienia) i wartością (każda min. 50.000 zł brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łączne doświadczenie. 3) warunek ubezpieczenia: W dniu składania oferty Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 50.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 ze zm.) - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (wyposażenie placów zabaw o osprzęt tożsamy z przedmiotem zamówienia) i wartością (każda min. 50.000 zł brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ, 4. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 50.000 zł, 5. wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - na formularzu oferty - załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarszewy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach