Przetargi.pl
Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Mikołaja Reja przy ul. Reja 10 w Oleśnicy

Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna im. Mikołaja Reja w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Mikołaja Reja 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 716 52 11 , fax. 71 314-03-67
  • Data zamieszczenia: 2012-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna im. Mikołaja Reja w Oleśnicy
    Mikołaja Reja 10 10
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 716 52 11, fax. 71 314-03-67
    REGON: 00078115000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblio.olesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano-wykonawczy modernizacji budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Mikołaja Reja przy ul. Reja 10 w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem opracowania projektu jest modernizacja wybranych pomieszczeń w budynku PiMBP poprzez zwiększenie zakresu i jakości świadczonych usług, ich odnowienie lub remont. 1. Zakres rzeczowy do opracowania projektu modernizacji budynku PiMBP przy ul. Reja 10 w Oleśnicy. Parter - Sala widowiskowa z wyposażeniem dla 250/300 osób ( ilość osób uzależniona od przepisów ) Część A 1. demontaż przybudówek, 2. wykonanie nowej elewacji zewnętrznej z oknami, 3. wykonanie otworów w wewnętrznej ścianie nośnej oraz drugiego wyjścia w stronę parkin?gu, w miejscu nie kolidującym z przewidzianą do realizacji zewnętrzną klatką schodową celem przyłączenia sali o nazwie AFRODYTA, 4. uzupełnienie tynków wewnętrznych, 5. uzupełnienie gładzi na ścianach i suficie oraz dwukrotne pomalowanie, Część B 6. wykonanie konstrukcji podłogi drewnianej , wysokogatunkowej ( parkiet albo deski, tarket - wybór do decyzji projektanta ) , na sali będą odbywały się bale , zajęcia taneczne, 7. aranżacja kolorystyczna, 8. instalacja elektryczna, 9. oddzielna rozdzielnica elektryczna dla potrzeb zasilenia w energię elektryczną dla potrzeb wy?stępów zespołów wokalno - muzycznych, 10. oświetlenie sali ogólne oraz reflektorowe dla potrzeb sceny, 11. nagłośnienie dla potrzeb szkoleniowych ( odczyty, wykłady, prelekcje ), telekonferencji, pro-wadzenia zajęć tanecznych lub karaoki, 12. urządzenia audiowizualne dla potrzeb szkoleniowych ( odczyty, wykłady, prelekcje ) takie jak laptop, projektor medialny z ekranem ściennym zwijanym, 13. klimatyzacja i wentylacja, 14. stacja klimatyczna na poddaszu, 15. uzupełnienie gładzi na ścianach i suficie oraz dwukrotne pomalowanie 16. rozkładana scena, 17. wyposażenie w krzesła i stoły, 18. magazyn na krzesła i stoły - dobudowa od strony podwórza, ( w razie konieczności wynikają?cej z eksploatacji sali widowiskowej ), 19. zaplecze socjalne, 20. toalety dla ww. ilości osób - dla kobiet, mężczyzn oraz osób niepełnosprawnych z siecią wod.-kan., ( jeden komplet z wejściem z holu , bo w tej chwili są jeszcze toalety w sali o na-zwie Afrodyta, które należy zmodernizować ), 21. instalacja alarmowa p.poż. - czujki dymu.( cały budynek ), 22. dodatkowa wentylacja do piwnicy ( część piwnicy od ul. 11 Listopada ), 23. rolety rozwijane z napędem elektrycznym na wszystkie okna. Parter - Czytelnia, pomieszczenia działu gromadzenia i sekcji regionalnej, korytarz. Malowanie ścian i sufitów bez gładzi. Odnowienie okien. I piętro - Czytelnia nowa. W ramach obecnych pomieszczeń : sekretariatu, księgowości i serwerowni. 1. demontaż ścian działowych wraz ze ścianą korytarzową, 2. wykonanie możliwie dużych otworów w ścianie nośnej, w kierunku pomieszczeń obecnej czy?telni, 3. instalacja elektryczna w zakresie oświetlenia, gniazd wtykowych dla potrzeb prowadzenia określonej działalności, 4. naprawa sufitu ( uzupełnienie tynku ), 5. malowanie ścian i sufitu, 6. stanowisko pracy dla obsługi czytelni ( biurko z szufladami, komputer, krzesło, itp.), 7. drzwi w korytarzu aluminiowo-szklane, 8. konstrukcja podłogi z wykładziną tarket, 9. rolety na wszystkie okna (obie czytelnie), 10. odnowienie okien. I piętro - Czytelnia istniejąca. 1. wyburzenie ściany lub powiększenie otworu drzwiowego. 2. malowanie sufitu i ścian 3. konstrukcja podłogi z wykładziną tarket, 4. modernizacja oświetlenia. 5. odnowienie okien 6. wyposażenie w stoły, krzesła, regały na książki, stanowiska komputerowe, fotele. I piętro - pokój śniadaniowy - malowanie. I piętro - pomieszczenie nowej serwerowni (obecny pokój dyrektora) - malowanie. II piętro - toaleta dla dzieci. 1. podciągnięcie z parteru pionu wodociągowego i kolektora sanitarnego, 2. wyposażenie w umywalkę z baterią oraz muszlę klozetową 3. wyłożenie części ścian płytkami ceramicznymi. 4. odnowienie korytarza łączącego toaletę z klatką schodową ( sufit, ściany i podłoga , oświetle?nie ), 5. założenie domofonu. II piętro - pomieszczenia administracyjne w sali - akademia malucha. 1. wykonanie 3 pomieszczeń ( sekretariat z przejściem do pokoju dyrektora biblioteki oraz księ?gowość ) poprzez montaż dwóch ścian działowych z płyt gipsowo - kartonowych na konstrukcji stalowej oraz montaż drzwi z pomieszczenia księgowości na korytarz oraz z se-kretariatu do dyrektora (drzwi z odzysku z I piętra ale opalone i pobejcowane), 2. instalacja elektryczna - przełożenie lamp i gniazd wtykowych dla potrzeb nowych pomiesz-czeń, 3. odnowienie sufitu, malowanie ścian we wszystkich pomieszczeniach, 4. wyposażenie w meble pomieszczeń sekretariatu i księgowości. 5. rolety we wszystkich pomieszczeniach, 6. dodatkowe pomieszczenie ze stołem konferencyjnym i krzesłami na 20 osób ( malowanie, oświetlenie , podłoga, grzejnik), 7. podłoga wykładzina dywanowa. II piętro - sala konferencyjna na 20 osób ( obok akademii malucha ). 1. wymiana grzejnika, 2. korekta instalacji elektrycznej, 3. wykonanie gładzi oraz malowanie ścian i sufitu, 4. odnowienie okna, 5. podłoga wykładzina dywanowa, 6. wyposażenie w krzesła oraz biurka. III piętro - poddasze ( część budynku z windą ). 1. ułożenie wykładziny tarket na płytach OSB, 2. oświetlenie i założenie kilku gniazd wtykowych na poddaszu dla potrzeb prowadzenia za-jęć gimnastycznych.( lampy z odzysku ),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biblio.olesnica.pl/bipjoomla/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach