Przetargi.pl
PROJEKT-BUDOWA-DOSTAWA-MONTAŻ-KONSERWACJA dźwigów osobowych w budynkach A-B-C Politechniki Rzeszowskiej

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Wincentego Pola 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 86-51-105 , fax. 017 8651075
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Wincentego Pola 2 2
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 86-51-105, fax. 017 8651075
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROJEKT-BUDOWA-DOSTAWA-MONTAŻ-KONSERWACJA dźwigów osobowych w budynkach A-B-C Politechniki Rzeszowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest projekt, budowa, montaż i konserwacja 3 dźwigów osobowych zewnętrznych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych w budynkach A-B-C Politechniki Rzeszowskiej. Przedmiot zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym, oraz zakresie projektu B-W stanowiącymi załączniki do SIWZ. Przewiduje się realizację zamówienia w trzech etapach: I ETAP obejmuje wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, uzgodnienie go z Zamawiającym oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. II ETAP obejmuje budowę szybów, dostawę, montaż i uruchomienie dźwigów zakończone odbiorem z udziałem UDT i pozwoleniem na budowę. III ETAP polega na odpłatnym prowadzeniu konserwacji w okresie gwarancji (5 lat)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15000 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2.Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) uzyskał w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych średnioroczny przychód netto nie mniejszy niż 300 000 PLN a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. b) posiada środki własne lub posiada zdolność kredytową potrzebne do realizacji zamówienia . 3.Zdolność techniczna a) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia b) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie co najmniej 3 podobnych wind (w tym co najmniej 1 zewnętrzna), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o łącznej wartości wszystkich robót nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto, poparte informacją o wartości robót, dacie i miejscu ich wykonania oraz dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. c) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia projektowe oraz będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: Uprawnienia projektowe w branżach: = architektonicznej, = budowlano- konstrukcyjnej, = instalacji elektroenergetycznych, Uprawnienia budowlane w zakresie nadzoru w branżach: = budowlano- konstrukcyjnej, = instalacji elektroenergetycznych, Oraz uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji urządzeń dźwigowych wydane przez UDT . w liczbie co najmniej po 1 osobie w każdej z branży, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku gdy Wykonawca (będzie dysponował) osobami o których mowa w niniejszym punkcie- przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. d) dysponuje lub będzie dysponował sprzętem technicznym w zakresie rodzaju i ilości koniecznej do realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego 4. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 5. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, natomiast w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z którego wynika, że średnioroczny przychód netto wyniósł nie mniej niż 300 000 PLN, 6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z załączeniem uprawnień budowlanych w specjalnościach oraz aktualnymi zaświadczeniami z branżowych Izb Budowlanych: Posiadających uprawnienia projektowe w branżach: = architektonicznej, = budowlano- konstrukcyjnej, = instalacji elektroenergetycznych, Posiadających uprawnienia budowlane w zakresie nadzoru w branżach: = budowlano- konstrukcyjnej, = instalacji elektroenergetycznych, oraz osoby posiadającej uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji urządzeń dźwigowych wydane przez UDT . 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, podobnych do przedmiotu zamówienia (budowa dźwigów osobowych w tym co najmniej jeden zewnętrzny o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 8. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 9. Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach